εδω ειμαι παλι...λιανα δεν καταλαβαινω το τικερακι (ειμαι λιγο ασχετη,χαχα)οποτε δεν καταλαβαινω κ ποσα κιλα εχεις ή θέλεις να χάσεις.Επειδή κάποτε -κ όχι πολύ παλιά-δούλευα σε ένα από τα μεγαλύτερα μαιευτηρια της Αθηνας γνωριζω πολυ καλα πως στη σημερινη εποχη παιδια δεν κανει αυτος που δεν θελει να κανει...ολοι οι υπολοιποι αποκτουν παιδια με το εναν η τον αλλο τροπο.σε πολλες περιπτωσεις δεν ειναι ευκολο,αλλα, αυτος που το θελει πραγματικα θα το κανει.υπαρχουν γιατροι ονοματα δεν θα πω...
οι οποιοι ειναι κ γιατροι κ Ανθρωποι.δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να εχουμε την ιδια χημεια με ολους τους ανθρωπους,το ιδιο συμβαινει κ με τους γιατρους.ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ,ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.
ΑΥΤΑ Κ ΚΑΛΗΜΕΡΑ....