Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15831

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
jakarta έχεις δίκιο σ'αυτό στην αδελφή μου της είχανε διαγνώσει ενδομητριώση και ένας γυναικολογος της είπε οτι πρεπει οπωσδήποτε να αφαιρέσει και τις δυο σάλπιγγες της γιατί όσο πάει θα χειροτερεύει μέχρι και καρκίνο της είπε οτι έχει 60% πιθανότητες να πάθει αν δεν προβεί στην αφαίρεση τους φυσικά και να απέκλειε τον ενδεχομενο να κάνει παιδιά. Τελικά πήγε σε έναν άλλον γυναικολόγο και της είπε οτι σ'αυτον τον προηγουμενο γυναικολόγο- τσαρλατανο που πήγε δεν υπήρχε περίπτωση να ήτανε τρελός εντελώς της εδωσε μια θεραπεία με αντισσυληπτικά έκανε και κάτι ενεσούλες και τελικα............... έχει 4 παιδάκια όλα με φυσιολογική σύλληψη.
Το αναφέρω αυτό γιατί σημαντικό ρόλο παίζει ο γυναικολόγος που θα έχεις και ο ενδοκρινολόγος. Εμείς οι κοπέλες που έχουμε σύνδρομο πρέπει ο γυναικολόγος μας να είναι σε συνεργασία με τον ενδοκρινολόγο μας.
Να σου πω για μένα όπως βλέπεις στο tickeraki μου έχω πολλά κιλά να χάσω και ο πρώην γυναικολόγος που είχα όταν πήγα και του είπα θέλω παιδί βοήθησε με να κάνω ωορρηξία -εγω σπάνια κάνω και αν κάνω μπορεί να μην είναι καλής ποιοτητας ωάριο δηλ. να μην μεγαλώσει το ωάριο όσο θα πρέπε για να γονιμοποιηθεί- μου απάντησε με έναν απολυτο ΟΧΙ , χάσε κιλά και μετα θα δούμε και μου έγραψε αντισσυληπτικά για έναν χρόνο. Φυσικά και αρνήθηκα να τα πάρω. Ο ιδιος γυναικολόγος στο ίδιο ραντεβού όταν πήγαμε να κάνω το τεστ παπ ξαπλωμένη εγώ με τα πόδια ανοιχτά στους υποβολείς γυρνάει και μου λεει : Μωρή πως είσαι έτσι? Τα πόδια σου έχει δει πως είναι? Ήθελα να ξέρα πως σε γ..... ο άντρας σου. Τα θυμάμαι και ανάβω τώρα. Φυσικά ήτανε και η τελευταια φορά που πήγα σε αυτόν.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15832

  • galadriel
  • Το Άβαταρ του/της galadriel
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Τώρα τα πήρα κι εγώ. Και με το γιατρό της Λιάνας και με την πωλήτρια που ανέφερε η jakarta. Οι άνθρωποι αυτοί (αν μπορείς να τους πεις έτσι) είναι απλά κρετίνοι. Άτομα που δεν έχουν τη στοιχειώδη κοινωνική ευφυϊα. Ειδικά ο γιατρός απαράδεκτος. Τι να τα κάνεις τα πτυχία αν δεν έχεις ανθρωπιά και ευγένεια. Κορίτσια την προσπάθειά σας εσείς και όλα θα έρθουν. Και το μωράκι Λιάνα (τη σήμερον ημέρα όλα γίνονται) και θα πηγαίνετε σε καταστήματα και θα διαλέγετε αυτά που θέλετε!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15833

  • jakarta
  • Το Άβαταρ του/της jakarta
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
εδω ειμαι παλι...λιανα δεν καταλαβαινω το τικερακι (ειμαι λιγο ασχετη,χαχα)οποτε δεν καταλαβαινω κ ποσα κιλα εχεις ή θέλεις να χάσεις.Επειδή κάποτε -κ όχι πολύ παλιά-δούλευα σε ένα από τα μεγαλύτερα μαιευτηρια της Αθηνας γνωριζω πολυ καλα πως στη σημερινη εποχη παιδια δεν κανει αυτος που δεν θελει να κανει...ολοι οι υπολοιποι αποκτουν παιδια με το εναν η τον αλλο τροπο.σε πολλες περιπτωσεις δεν ειναι ευκολο,αλλα, αυτος που το θελει πραγματικα θα το κανει.υπαρχουν γιατροι ονοματα δεν θα πω...
οι οποιοι ειναι κ γιατροι κ Ανθρωποι.δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να εχουμε την ιδια χημεια με ολους τους ανθρωπους,το ιδιο συμβαινει κ με τους γιατρους.ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ,ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.
ΑΥΤΑ Κ ΚΑΛΗΜΕΡΑ....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15834

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Ρε Λιανα κανεις πλακα ετσι?Δε γινεται να στα ειπε αυτα ο γιατρος σου.Δε τον εβρισες?Δε σηκωθηκες να φυγεις? :twisted:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15835

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Liana εχω μείνει αφωνη με αυτα που σου είπε ο γιατρος. Δεν μπορώ να πιστέψω πως υπάρχουν τέτοια γαιδούρια που θέλουν να λέγονται και γιατροί! Απίστευτο !
Οσο για το θέμα του μωρού συμφωνώ με τα κορίτσια, σήμερα ολα γίνονται. Εχω φίλη που έμεινς εγκυος με 120 κιλά και όλα πήγαν μια χαρά. Σιγουρα δεν είναι οτι καλύτερο αλλα τα κατάφερε. Επειτα το συνδρομο είναι πολύ συχνό και καταφέρνουν να μείνουν εγκυος πολλές γυναικες χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία , φτάνει να το πιστεύει κανείς και να βρεί βέβαια τον κατάλληλο γιατρό.....

Πραγμάτικά σου ευχομαι να χάσεις τα κιλά σου και να πάς στον πρώην μ.......α γιατρό σου με το μωρό στην αγκαλιά και να του πείς : οχι μόνο με γ......ει ο άντρας μου αλλά αποδίδει και καρπούς !!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15836

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
:lol: :lol: :lol:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.127 δευτερόλεπτα

Syndication