Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15844

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Mε το καλο και συ seasatin.Μακαρι αυτη η εξωσωματικη να ειναι η τελευταια :) !
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν από christinaki1989.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15851

  • loulouka
  • Το Άβαταρ του/της loulouka
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 36
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
εχω σοκαριστει με τον καφρο το γυναικολογο που προαναφερθηκε! αυτα κοριτσια ειναι για καταγγελια, μην τα αφηνετε ετσι! το πιθανοτερο ειναι να μην καταφερετε καμια κυρωση, αλλα και μονο που θα ακουστει καταγγελια εναντιον του και μαλιστα για αναρμοστη συμπεριφορα, θα ειναι τρομερη δυσφημιση! κι εγω θελω με το γιατρο μου να υπαρχει ανεση, και χιουμορ, και χαλαρη ατμοσφαιρα (γιατι ειμαι πολυ αγχωδης με τα θεματα υγειας), αλλα αυτο ξεπερναει κατα πολυ τα ορια του χιουμορ, ειναι καφριλα, αγενεια και κακια! εξαλλη εγινα, τι ηλιθιος!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": chrysa74

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15853

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Εχει τυχει και σε φιλη μου καφρος γυναικολος(σε δημοσιο νοσοκομειο) αλλα για αλλο λογο.Εβγαζε αιμα κατα την επαφη και πηγε και της λεει ποσο υψος εχει ο δικος σου,μηπως την εχει πολυ μεγαλη και τετοια υπονοουμενα. :evil:
Πραγματικα δε ξερω πως θα αντιμετωπιζα τετοια συμπεριφορα.Ειναι που ειναι αβολη η ολη κατασταση ,να ακους και τετοιες μ@λ@κιες.....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15857

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
καλέ λίγο έλειψα και έχασα τόσο ωραία κουβεντούλα. Λοιπόν sokolatenia αυτο που είπες θεικό χαχαχαχαχα πραγματικά γέλασα μωρέ ετσι πρέπει να κάνω αν κάνω παιδάκι να του το παω και να του πω όλα αυτά του ηλίθιου και να σκευτείτε οτι πήγα απο συγγενικό μου πρόσωπο σε αυτόν. Τι χαζή που είμαι και εγώ ωρες-ώρες.
seasatin μου έυχομαι να πάνε όλα καλά με την εξωσωματική σου. Αν σου πω οτι το σκέυτομαι και εγώ για την δική μου περίπτωση που προσπαθώ με τον άντρα μου 2 χρόνια και ακόμα τίποτα. Θα κάνω πρώτα μια σπερματεγχυση και μετά αν δεν μείνω έγκυος θα παω για εξωσωματική δεν φοβάμαι την διαδικασία καθόλου αυτό που φοβάμαι είναι το οικονομικό. Είναι πολλά τα λεφτά για εξωσωματική και εμείς τώρα που έμεινε ο άντρας μου άνεργο είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Τι ασφάλεια έχεις? Εγω έχω δημοσίου αλλά χαζομάρες καλυπτεί ελάχιστα χρήματα.
loulouka μου το ίδιο ήθελα και θέλω εγώ να υπάρχει άνεση και χαλαρή ατμόσφαιρα αλλά τελικά έκεινο το τελεύταιο ραντεβού στο ιατρείο του ακόμα θα με συνοδεύει. Έφυγα απο εκεί και δεν μίλαγα σε όλη την διαδρομή απο την στεναχώρια μου. Η τιμωρία του είναι να μην ξαναπάτησω το πόδι μου ποτέ σε αυτον και όποιος με ρωταει γι'αυτον τον γυναικολόγο να του λεω τι πέρασα με την συμπεριφορά του.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15864

  • jakarta
  • Το Άβαταρ του/της jakarta
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
Liana η συμβουλη μου ειναι να πας σε εκεινον τον γιατρο που θα σε κανει να νοιωσεις ασφαλεια κ θα σου κανει το κλικ...οτι μπορει δηλαδη να σε βοηθησει...τοσες γυναικες με παραπανησια κιλα εχουν κανει παιδια
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15865

  • cactusjacks
  • Το Άβαταρ του/της cactusjacks
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 16
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
βρε κοριτσια με τα προβληματα που ζητε καθημερινα συν τα γυναικολογικα σας απορω πως μπορειτε και τα φερνετε βολτα .
τελως παντων......εσεις ξερετε καλυτερα.

ευτυχως που αυτος ο σκατογυναικολογος δεν ειχε πελατισα την γυναικα μου. θα ετρωγε αγριες φαπες.

( μηπως θαπρεπε να το εκμυστηρευτητε στον αντρα σας ? ) καποιος αλλος γυναικολογος (με μια αλλη σχεση μου ) την αγγιζε στην ευαισθητη περιοχη της και την ρωτουσε αν ενοιωθε κατι...το παλια@@ .




ειναι αδικο μερικοι να πληγωνουν ανθρωπους χωρις λογο .
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν από cactusjacks.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.225 δευτερόλεπτα

Syndication