εχω σοκαριστει με τον καφρο το γυναικολογο που προαναφερθηκε! αυτα κοριτσια ειναι για καταγγελια, μην τα αφηνετε ετσι! το πιθανοτερο ειναι να μην καταφερετε καμια κυρωση, αλλα και μονο που θα ακουστει καταγγελια εναντιον του και μαλιστα για αναρμοστη συμπεριφορα, θα ειναι τρομερη δυσφημιση! κι εγω θελω με το γιατρο μου να υπαρχει ανεση, και χιουμορ, και χαλαρη ατμοσφαιρα (γιατι ειμαι πολυ αγχωδης με τα θεματα υγειας), αλλα αυτο ξεπερναει κατα πολυ τα ορια του χιουμορ, ειναι καφριλα, αγενεια και κακια! εξαλλη εγινα, τι ηλιθιος!