Ρουλάκι να ξερες πόσο με εκφράζεις : πραγματικά δεν αναγνωρίζει κανείς τον εαυτό του και μπορεί να βγάλει πολλή κακία εξαιτίας των κιλών. Γιατί αν δεν τα εχεις καλά με τον εαυτό σου πως να αντιμετωπίσεις την κακία των άλλων. Εγω σε τέτοια σχόλια πάγωνα,δεν μπορούσα να αντιδράσω ,λες και μου κοβόταν η φωνή και κατι τέτοιο δεν είναι του χαρακτήρα μου , αντιδρώ έντονα στους ανάγωγους, αλλά με το θέμα των κιλών δεν ξέρω τι συνέβαινε και δεν μπορούσα να αντιδράσω. Ισως γιατί ήξερα πως είναι στο χέρι μου και μόνο.....
Περιττό να σας πω πόσους φίλους ( λέμε τώρα ) απέκτησα ! Ξαφνικά εκεί που ήμουν αόρατη για κάποιους συναδέλφους , τώρα οχι μόνο υπάρχω , αλλά με καλάνε για καφέ,εκδηλώσεις κ.α Οι άντρες δε , ολοι μες την ευγένεια και ετοιμοι να βοηθήσουν στα πάντα ! Τι υποκρισία Θεε μου......... Πόσο κρίνονται τα πάντα απο την εικόνα. Αν με θύμωνε παλιά η κακή τους συμπεριφορά , με θύμώνει πολύ περισσότερο αυτό το γλήψιμο και τάχα ξαφνική καλοσύνη................