Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15926

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Ρουλάκι να ξερες πόσο με εκφράζεις : πραγματικά δεν αναγνωρίζει κανείς τον εαυτό του και μπορεί να βγάλει πολλή κακία εξαιτίας των κιλών. Γιατί αν δεν τα εχεις καλά με τον εαυτό σου πως να αντιμετωπίσεις την κακία των άλλων. Εγω σε τέτοια σχόλια πάγωνα,δεν μπορούσα να αντιδράσω ,λες και μου κοβόταν η φωνή και κατι τέτοιο δεν είναι του χαρακτήρα μου , αντιδρώ έντονα στους ανάγωγους, αλλά με το θέμα των κιλών δεν ξέρω τι συνέβαινε και δεν μπορούσα να αντιδράσω. Ισως γιατί ήξερα πως είναι στο χέρι μου και μόνο.....

Περιττό να σας πω πόσους φίλους ( λέμε τώρα ) απέκτησα ! Ξαφνικά εκεί που ήμουν αόρατη για κάποιους συναδέλφους , τώρα οχι μόνο υπάρχω , αλλά με καλάνε για καφέ,εκδηλώσεις κ.α Οι άντρες δε , ολοι μες την ευγένεια και ετοιμοι να βοηθήσουν στα πάντα ! Τι υποκρισία Θεε μου......... Πόσο κρίνονται τα πάντα απο την εικόνα. Αν με θύμωνε παλιά η κακή τους συμπεριφορά , με θύμώνει πολύ περισσότερο αυτό το γλήψιμο και τάχα ξαφνική καλοσύνη................
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15933

  • katarina
  • Το Άβαταρ του/της katarina
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 68
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
ετσι οπως τα λες και ακομα χειροτερα νιωθω και περναω και γω οπως φανταζομαι και πολλοι αλλοι..εγω ζω τωρα το αλλο...θελω να βρω δουλεια και ναι παρολη την κριση βρηκα 2 δουλειες αλλα δυστυχως λογο κιλων τις εχασα...γιατι λογων προσοντων δεν υπαρχει να τις εχασα..μετα ειδα τα ατομα που πηραν και καταλαβα...ζουμε τρελο ρατσισμο δυστυχως....
απο 10/1/2012


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15936

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Καλα στο θεμα της δουλειας για μας τις γυναικες πεφτει μεγααααλος ρατσισμος.Ειδικα μες την κριση και παχουλη δε βρισκεις με τιποτα πχ σε θεσεις γραμματειας,πωλητριας κτλ.Ειναι και αυτος ενας λογος που ηθελα επιγοντως να αδυνατισω.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15937

  • jakarta
  • Το Άβαταρ του/της jakarta
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 15
Συμφωνω κοριτσια κ κυριες απολυτα μαζι σας...υπαρχει ρατσισμος κ κυριως απο εκεινους που καποτε ητανε παχυσαρκοι κ αδυνατισανε...εκει ο χλευασμος ειναι ακομη μεγαλυτερος...γιατι ο ανθρωπος εχει την ταση να ξεχναει δυστυχως....ο παχυσαρκος που αδυνατισε ξεχναει οτι καποτε ητανε παχυσαρκος,η γυναικα που εκανε παιδια με εξωσωματικη ισχυριζεται οτι τα εκανε φυσιολογικα...κτλ κτλ.Ειναι παντα πιο ευκολο να κατηγορεις αντι να βαζεις τον εαυτο σου στη θεση του αλλου....
Αυτα...κ καλο μας απογευμα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16419

  • LILI
  • Το Άβαταρ του/της LILI
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 7
στα carrefour και στο Βασιλόπουλο υπάρχουν κάτι σοκολάτες γάλακτος και υγείας που λέγονται ΝΟ SUGAR είναι 30 γρ και έχουν 7 υδατάνθρακες.Μήπως σου λύσει το πρόβλημα...???
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16420

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Λες κατι ασπρες κ μοβ?Γιατι αν λες αυτες πισω δε λενε τιποτα για πολυολες,και εχει 7 υδατ στα 15 γρ.Ολη 14.Μου εχει κανει εντυπωση που δεν λενε τιποτα για πολυολες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.237 δευτερόλεπτα

Syndication