Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16427

  • katarina
  • Το Άβαταρ του/της katarina
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 68
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
οχι ρε συ κανονικα ετρωγα δεν πεινουσα αλλα γενικα τα κουβαλω 3 χρονακια τα κιλα και δεν θελουν να φυγουν και γενικα χανω δυσκολα βαλε και κορτιζονη 6 μηνες πολυ θελει....
ψυχολογικα ειμαι ετοιμη για τετοια κολληματα αλλα ειμαι πιο ετοιμη να επιμενω
ελπιζω να τα καταφερω και γω τον μαιο γιατι δεν εχω ατομο για τα παιδια μου και να τα κουβαλησω ειναι κομματακι δυσκολο...μακαρι πολυ θελω να σας γνωρισω
απο 10/1/2012


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16433

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
καλά στην τελική φέρε μάζι σου τα παιδάκια σου. Φιλάκια!!!
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16489

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Liana , πραγματικά λυπάμαι για ολα αυτα που έχεις περάσει....... αλλά έχει ο καιρός γυρίσματα....... Θα έρθει και η μέρα σου , οχι για να βγάλεις κακίες ( δεν αξιζει τον κόπο ) αλλά να αισθανθεις όμορφα με τον εαυτό σου . Η μεγαλύτερη εκδίκηση - ικανοποιηση είναι να γίνεις κορμάρα , να σε βλέπουν και να τρίβουν τα μάτια τους . Το χαμογελο και η αυτοπεποίθηση σου θα είναι είναι η εκδικηση σου.
Το ένιωσα και εγώ προσφατα , συνάντησα προσφατα μια φίλη-φιδι που είχα καιρο να την δω και παθαμε και οι δυο την πλάκα μας : αυτη γιατι με είδε αδύνατη και εγω γιατι την είδα τεράστια. Εχει γεννήσει προσφατα και έχει πάρει 27 κιλά! Εγώ το καταλαβαίνω αυτο γιατι εχω περάσει τέσσερεις εγκυμοσύνες και φούσκωνα σύνεχεια. Αυτή όμως όποτε με έβλεπε πετουσε μπηχτές του στυλ : απορώ με μερικές γυναίκες που γεννάνε και γίνονται σαν ζώα....... και αλλα τέτοια. Με ένοχλουσε πολύ ,αλλά δεν μιλούσα. Εμ , έλα που βρεθήκαμε
προχθες και είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό να με κοιτάει και να μου λέει συνέχεια πόσο άλλαξα. Εγώ δεν της είπα τίποτα, της ευχήθηκα για το παιδάκι της και έφυγα με ένα χαμόγελο ως τα αυτιά. Ετσι είναι, ποτέ μην υποτιμάς κανέναν !!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16490

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
LILI σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Χαιρομαι αν μπόρεσα να βοηθήσω έστώ και έναν άνθρωπο. Ξέρω πόσο εύαισθητη έιναι η ψυχολογία του υπέρβαρου και πολλές φορές αρκεί και μία απλή κουβέντα για να γίνει το κλίκ.......
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16493

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Το καταευχαριστιθηκα και γω για σενα σοκολατενια :lol: .....Ειμαστε οι γυναικες παντως....ειχα βγει πριν λιγο καιρο για καφε με μια φιλη που ειχαμε να συναντηθουμε αρκετο καιρο...εγω φανερα αδυνατισμενη...ε λοιπον δε μου εκανε ουτε ενα σχολιο!!!!Αυτη γενικα ειναι καλη κοπελα και αδυνατη,δεν ειναι καμια κακιστρω τι να πω!Αντιθετα ειχα βγει πριν μια βδομαδα με τον φιλο μου και 2 συναδελφους του που ειχαν να με δουν μηνες...ε με ταραξαν στα κοπλιμεντα...τι ομορφηνες,τι αδυνατισες κτλ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16498

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
sokolatenia και μόνο που το διάβασα μου ανέβηκε η διάθεση. Καλά να πάθει η φίλη -φίδι άκου να πει οτι απορεί με μερικές γυναίκες που γεννάνε και γίνονται σαν ζωα τελικά κοριτσάκια μου υπάρχει Θεία Δίκη. Αχ!! Το ευχαριστήθηκα.
Χριστινάκι τι να σου πει απο την κακία της δεν σου έκανε κανένα σχόλιο για την αλλαγή σου ειναι πραγματικά μερικές που ούτε ένα καλό λόγο δεν σου λένε απο την ζήλεια τους και μόνο. Βρε ουστ! Τετοιους φίλους να τους βράσω!
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.081 δευτερόλεπτα

Syndication