Liana , πραγματικά λυπάμαι για ολα αυτα που έχεις περάσει....... αλλά έχει ο καιρός γυρίσματα....... Θα έρθει και η μέρα σου , οχι για να βγάλεις κακίες ( δεν αξιζει τον κόπο ) αλλά να αισθανθεις όμορφα με τον εαυτό σου . Η μεγαλύτερη εκδίκηση - ικανοποιηση είναι να γίνεις κορμάρα , να σε βλέπουν και να τρίβουν τα μάτια τους . Το χαμογελο και η αυτοπεποίθηση σου θα είναι είναι η εκδικηση σου.
Το ένιωσα και εγώ προσφατα , συνάντησα προσφατα μια φίλη-φιδι που είχα καιρο να την δω και παθαμε και οι δυο την πλάκα μας : αυτη γιατι με είδε αδύνατη και εγω γιατι την είδα τεράστια. Εχει γεννήσει προσφατα και έχει πάρει 27 κιλά! Εγώ το καταλαβαίνω αυτο γιατι εχω περάσει τέσσερεις εγκυμοσύνες και φούσκωνα σύνεχεια. Αυτή όμως όποτε με έβλεπε πετουσε μπηχτές του στυλ : απορώ με μερικές γυναίκες που γεννάνε και γίνονται σαν ζώα....... και αλλα τέτοια. Με ένοχλουσε πολύ ,αλλά δεν μιλούσα. Εμ , έλα που βρεθήκαμε
προχθες και είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό να με κοιτάει και να μου λέει συνέχεια πόσο άλλαξα. Εγώ δεν της είπα τίποτα, της ευχήθηκα για το παιδάκι της και έφυγα με ένα χαμόγελο ως τα αυτιά. Ετσι είναι, ποτέ μην υποτιμάς κανέναν !!