Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16421

  • LILI
  • Το Άβαταρ του/της LILI
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 7
alalumaki αισθάνομαι ακριβώς το ίδιο!!!!η σοκολατένια μου έκανε το κλικ....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16422

  • LILI
  • Το Άβαταρ του/της LILI
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 7
απεικονισε με απλές λέξεις το συναίσθημα όλων των γυναικών όταν ...παχαίνουν.Παρ΄ολα αυτά η ροή του λόγου της με έπεισε πως κάποιος μπορεί να αδυνατίσει ...πριν ξεκινήσει δίαιτα.Και εκείνη το πέτυχε...ο στόχος της έγινε διαιτολόγιο...Ευχαριστούμε σοκολατένια για την εμπευσμένη προσέγγιση...!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16423

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
έτσι είναι όπως τα λέει η sokolatenia ακριβώς είναι υπάρχει μέγαλος ρατσισμός πραγματικά. Εγώ ακόμα έχω μέγαλο δρόμο να διανύσω για να φτάσω στο επιθυμητό απότελεσμα όμως χαίρομαι που μερικά κορίτσια απο εδώ φτάσανε στον στόχο τους και μου δίνει θάρρος και δύναμη να συνεχισω. Μπράβο σας κοριτσάκια μου πραγματικά. Εγώ άλλα 400 γρ και μπαινώ στα -10 κιλά σε 1.5 μήνα!!!!!! I love Atkins diet!!

Και κάτι τελεύταιο τον ρατσισμό που ένιωσα εγώ απο τους συγγενείς του άντρα μου ήτανε το μεγαλύτερο χτύπημα. Του λέγανε οταν είμασταν ακόμα δεσμευμένοι που πάς με αυτή την φάλαινα ιδίως η πεθερά μου που είναι αδύνατη ελεγε απο δω και απο κει κοιτάχτε εγώ που είμαι 50 χρονών τι σώμα έχω και κοιτάχτε και αυτή που θέλει ο γιος μου τι χάλια της. Η κουνιάδα μου (Χριστέ μου το λέω και ντρέπομαι) στο κινητό της με είχε περασμένη ως μπαούλο το είδα μια φορώ που μου ζήτησε να της κάνω ανάπαντητη γιατι κάπου είχε αφήσει το κινητό της. Αφήστε μην τα συζητάτε..... εγώ στεναχωριόμουνα και αντί για δίαιτα έπευτα πιο πολύ στο φαγητο.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16424

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Ρε συ Λιανα τι λες τωρα?Και πως τα ανεχεσαι ολα αυτα δε μιλας :twisted: ?Οταν γινεις σωματαρα τοτε να την δω την κουνιαδουλα σου πως θα σε βαλει στο κινητο.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16425

  • katarina
  • Το Άβαταρ του/της katarina
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 68
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
μπαουλο να γινει...αντε απο δω..τι να πω μερικοι ανθρωποι ειναι απλα ΖΩΑΑΑΑ
ολοι εχουμε νιωσει αυτο που νιωθεις λιανα μου αλλα αφου ειμαστε εδω θα τα καταφερουμε και θα τριβουν τα ματια τους
και εμενα επιτελους ξεκολλησε η ζυγαρια μετα απο 2 βδομαδες στα -400 ας ελπισουμε οτι δεν θα ξανασταματησει.
συνολο 2.4 σε 21 μερες δεν ειναι πολλα αλλα δεν πειραζει αφου δεν λυγισα 2 βδομαδες χωρις να κουνιεται η ζυγαρια ειναι μια νικη για μενα.
φιλια σε ολους και μην αφηνετε κανενα να σας στεναχωρει.
απο 10/1/2012


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16426

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
τι να έλεγα...... ντρεπόμουνα. Τώρα πια αφού παντρευτηκα σταματήσανε αλλά .... πέρασα πολλά και ίσως να εξακολουθούν να λένε αλλά δεν τα μαθαίνω εγώ.
Μπράβο Καταρινα εγώ είμαι σίγουρη οτι απο δώ και εμπρός θα χάνεις πολύ εύκολα. Βρε μήπως έτρωγες λίγο φαγητούλι και έπαθε σοκ ο οργανισμός σου? Εγώ έχω το άλλο όσο στερούμαι και γουργουρίζει η κοιλιά μου την επόμενη μέρα που θα ζυγιστώ θα είμαι στα ίδια κιλά αν όμως τρώω κανονικά και είμαι χορτασμένη την επόμενη είμαι πάντα κάτω στα γραμμάρια. Εχθές ας πούμε και τι δεν έφαγα πραγματικά σας μιλάω δεν μπορόυσα να σταματήσω να τρώω αλλά στους υδατάνθρακες μου σταθερή κάτω απο 20 σίγουρα και σήμερα τσουπ αλλα 400 γρ. κάτω.
Εχω βάλει στόχο την συνάντηση μας τον Μαίο. Θα έρθετε ε???
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.085 δευτερόλεπτα

Syndication