Μην αφήνετε κανέναν να σας πατάει (για να μην το πω αλλιώς) την ψυχολογία.
Κάποτε, όταν ο γιος μου ήταν στο νηπιαγωγειο, είχα αφεθεί τόσο πολύ, που πραγματικά σήμερα απορώ!
Είχα φτάσει στα 85 κιλά! Ίσως σε κάποιες εδώ μέσα, να φανεί λίγο, αλλά να σας ενημερώσω, πως ότι βάζω, είναι τοπικό! Ούτε χεράκια, ούτε ποδαράκια, ούτε καν στήθος, έτσι για να πω, πως βγήκε σε καλό.
Εκείνο το διάστημα, αντιμετώπιζα τον ρατσισμό, ακόμη και μέσα στην οικογένεια μου. Η μάνα μου, δεν έχανε ευκαιρία να με προσβάλει "Πως έγινες μωρή έτσι; Και να θέλω να σου χαρίσω κάτι από τα δικά μου δεν σου κάνει. Μια αποτυχία είσαι". Έξω, οι πωλήτριες, με σταματούσαν σχεδόν στην πόρτα του μαγαζιού, με εκείνο το σνομπ ύφος "ξέρετε, δεν υπάρχει κάτι στο νούμερο σας" Οι γιατροί, οποιασδήποτε ειδικότητας, πάντα μου έγραφαν εξετάσεις για θυροειδή, γιατί πίστευαν ότι το πάχος μου ήταν αφύσικο. Μέχρι που ήρθε κάποια στιγμή ο θείος του άντρα μου, και μου είπε νέτα σκέτα "πώς άφησες έτσι τον εαυτό σου ρε συ Ρούλα; Έτσι ήσουν εσύ; Σαν 50άρα μοιάζεις" Σημειωτέον, ήμουν 25!
Έπαθα σοκ, και άρχησα να τρώω ένα πορτοκάλι την μέρα. Σε μια εβδομάδα, ήμουν 5 κιλά πιο κάτω, αλλά στο νοσοκομείο, αφου λιποθύμησα την ώρα που σκούπιζα!
Από τότε, δεν επέτρεπα σε κανέναν να με προσβάλει. Μάλωσα τότε με την μάνα μου, και δεν μιλούσαμε για ένα χρόνο. Έλεγα με κακιασμένο ύφος στις πωλήτριες, "α, μάλιστα, εδώ έχετε ρούχα για ξερακιανές, σαν εσένα". Στους γιατρούς πήγαινα με τις προηγούμενες εξετάσεις θυροειδή, για να μην τις ξανακάνω.Ο καημένος ο άντρας μου, με τρόμο προσπαθούσε να βρει τις φράσεις που δεν θα με έκαναν να εκραγώ, αλλά μάταια. Αν μου έλεγε ότι είμαι μια χαρά, τον κατηγορούσα για ψεύτη και αδιάφορο. Αν μου έλεγε πως πρέπει να χάσω λίγα κιλά, τον κατηγορούσα για γαιδούρι και αναίσθητο. Από πουθενά δεν με έπιανε!
Και αυτό συνεχίστηκε για χρόνια. Δεν άφηνα κανέναν να με πληγώσει, αλλά πλήγωνα εγώ τον εαυτό μου, γιατί δεν ήμουν εγώ! Ούτε σωματικά, ούτε και σαν χαρακτήρας. Πολλές δίαιτες, πολλά ινστιτούτα και πολλοί διαιτολόγοι, προσπάθησαν να ηρεμήσουν την ψυχή και το σώμα μου, μέχρι που βρέθηκε η Ατκινς στον δρόμο μου. Σε έξι μήνες, είχα διώξει από πάνω μου, 15 κιλά. Σε ένα χρόνο, έφτασα στο ιδανικό μου βάρος, τα 65, αλλά έδειχνα λιγότερο από 60.
Η μάνα μου με παρακαλάει να φάω, οι πωλήτριες μου χαμογελούν, η γυναικολόγος μου βρίσκει το ενδομήτριο μου πολύ λεπτό, άρα και πολύ καλό, αλλά μέσα μου, είμαι ακόμη εκείνη η χοντρούλα, που τρέμει να ανέβει στην ζυγαριά.
Σόρρυ αν σας κούρασα, αλλά διαβάζοντας όλες αυτές τις ιστορίες, θυμήθηκα, πως είναι να σε αντιμετωπίζουν ρατσιστικά.
Και κλείνω, όπως άρχισα. Μην αφήνετε κανέναν να σας πληγώνει. Γιατί θα καταλείξετε να πληγώνετε εσείς οι ίδιο/ες τον εαυτό σας!
Υ.Γ. Ο άντρας μου εξακολουθεί ο καημένος να φοβάται να απαντήσει στην ερώτηση μου "αγάπη μου, έβαλα δύο κιλά! Ο κ..΄..λος μου μεγάλωσε;"