Ναι , με την Ατκινς σε περίπου 5 1/2 μήνες. Βεβαια μετά τα 20 κιλά άνεβασα τους υδ/ες. Πλέον δεν μετράω . Τρωω σχεδόν τα πάντα ,εκτός απο αλευρι και ζαχαρη. Δηλ. τρώω και μακαρόνια , οσπρια , φρουτα. Οχι συχνά βέβαια. Εννοείται πως προσέχω τις ποσότητες. Ετσι χάνω σιγά σιγά τα υπολοιπα κιλά που μου έμειναν, χωρις να στερούμαι τίποτα. Θα μου πάρει 2 μήνες όπως υπολογίζω μέχρι να χάσω τα 3 κιλά που θέλω, αλλά δεν με νοιάζει πλέον γιατί και έτσι να μείνω είμαι μια χαρά. Εχασα πολύ σε λίπος και φαίνομαι πιο αδύνατη απ οτι δείχνει η ζυγαριά. Είναι και αυτο ένα απο τα καλά της Ατκινς.