Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16499

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Ετσι είναι χριστινάκι ,οι άντρες λειτουργούν διαφορετικά. Ειδα τον κατέβασες τον στόχο σου : πηγες στα 58 κιλά ! Και εγω αυτα εχω βάλει στόχο. Απλά φοβάμαι μην φτάσουμε και στο άλλο ακρο και δεν θέλουμε να σταματήσουμε το αδυνάτισμα !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16502

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Σοκολατενια τα 58 εξ αρχης ηταν ο τελικος μου στοχος,αλλα με βοηθουσε πιο πολυ να βλεπω το 65 γιατι ειναι πιο πραγματοποιησιμο.Αλλα μη νομιζεις και τωρα μια χαρα αισθανομαι.Δε προκειται με τιποτα εγω να φτασω στο αλλο ακρο,εχω μυαλουδακι στο κεφαλακι μου ακομα. Εσυ ποσα εχεις ακομα?Βαλε ενα τικερακι να βλεπουμε την προοδο σου,να τη βλεπουν και τα κοριτσια που τωρα μπορει να ξεκινανε. :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16504

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
ναι ναι sokolatenia βάλε tickeraki εγώ βλέπω της Χρίστινας και παίρνω δύναμη να συνεχίσω. Να σας ρωτήσω κάτι εγώ έχω χάσει μέχρι στιγμής 10 κιλά και ξεκίνησα 12 Δεκεμβρίου είναι καλά τα κιλά που έχω χάσει ή μήπως είναι λίγα.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16512

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Δεν τα καταφερνω με το tickeraki . Εχω προσπαθήσει και παλια , δεν ξερω τι κανω λάθος
Μια χαρά είναι τα κιλά σου, για μέτρα ποσα θα χάσεις μέχρι το καλοκαίρι αν συνεχίσεις έτσι!
Εγω είμαι 61 κιλά τωρα ,θέλω αλλα 3 . ¨Εχασα 24 . Τελικά ήταν πολύ εύκολο ,πολύ ευκολότερο απ οτι το φανταζόμουν. Κρίμα στα χαμένα μου χρόνια.....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16516

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
sokolatenia τα 24 κιλά τα έχασες με την Ατκινς??? Αν επιτρέπετε πόσο καιρό σου πήρε να χάσεις αυτά τα κιλά? Εγω ανήσυχω μήπως σταματήσω να χάνω κιλά κάποια στιγμή και απογοητευτώ βέβαια έχω πολλά κιλά να χάσω ακόμα αλλά ....... βλέποντας και κάνοντας.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16523

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Ναι , με την Ατκινς σε περίπου 5 1/2 μήνες. Βεβαια μετά τα 20 κιλά άνεβασα τους υδ/ες. Πλέον δεν μετράω . Τρωω σχεδόν τα πάντα ,εκτός απο αλευρι και ζαχαρη. Δηλ. τρώω και μακαρόνια , οσπρια , φρουτα. Οχι συχνά βέβαια. Εννοείται πως προσέχω τις ποσότητες. Ετσι χάνω σιγά σιγά τα υπολοιπα κιλά που μου έμειναν, χωρις να στερούμαι τίποτα. Θα μου πάρει 2 μήνες όπως υπολογίζω μέχρι να χάσω τα 3 κιλά που θέλω, αλλά δεν με νοιάζει πλέον γιατί και έτσι να μείνω είμαι μια χαρά. Εχασα πολύ σε λίπος και φαίνομαι πιο αδύνατη απ οτι δείχνει η ζυγαριά. Είναι και αυτο ένα απο τα καλά της Ατκινς.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.087 δευτερόλεπτα

Syndication