Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16524

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
μπράβο sokolatenia 24 κιλά μια χαρά!! Τα 3 κιλάκια που έχουν απομέινει καλά κάνεις και δεν βιάζεσαι σιγά τι είναι 3 κιλά?!! Εγώ θα πέταγα απο την χαρά μου!!
Βρε κορίτσια να σας ρωτήσω κάτι .εχω βαρεθεί κρέας, ψάρι, κρέας ψάρι συνέχεια μπορώ να φάω λίγες μπάμιες ή λίγα φασολάκια χλωρά? Εσείς έχετε φάει κατά την διάρκεια της δίαιτας όσπρια γενικώς? Εχθές ήρθαν στο σπίτι κάτι φίλοι μας και παραγγείλαμε απ'εξω ρώτησα αν είχε κάτι σε ψάρι και μου είπε πως δεν του είχε μείνει απολύτως τίποτα (καλαμαράκι στην αρχή ζήτησα αλλά δεν) και με το ζόρι πήρα 1 καλαμάκι χοιρινό τα έχω βαρεθεί τα καλαμακια και που το έφαγα με το ζόρι το έφαγα.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16525

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Εγω εχω φτιαξει 2 φορες κοτοπουλο κοκκινιστο με φασολακια(λιγα ομως).Λιανα μου εκει που παραγγειλατε δεν ειχε μεριδα γυρο?Δεν ειχε κοτοπουλο? Δε τρωμε μονο καλαμακια -ψαρι.... ;)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16526

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Βεβαίως και είχε είναι ταβέρνα αλλά φτιάχνει και σουβλάκια. Εχθές δεν ήθελα να φάω ούτε κρέας κόκκινο, ούτε κοτόπουλο μόνο καλαμαράκια με χόρτα ήθελα που δεν είχε. Τελικά έφαγα το καλάμακι μου με το ζόρι. Σήμερα μας κάλεσε η πεθερά μου για να μας κάνει το τραπέζι και μαντέψτε τι έχει....... μπριζόλες. Πότε θα σε φάω άτιμο καλαμαράκι??!!!
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16527

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Ε φτιαξτα μονη σου στην τελικη :lol: !Δε λες που εχει μπριζολες και δεν εχει κανα παστιτσιο....μια χαρα θα φας!
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν από christinaki1989.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16530

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Τους 4 πρώτους μήνες δεν έφαγα όσπρια. Ουτε τώρα τρώω συχνά . Την πρώτη φορά πάντως που έφαγα φακές μου έκατσαν πολύ βαριές. Ηταν όλη μέρα χαλια το στομάχι μου.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16532

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Αύριο θα φτιάξω σουπιές με σπανάκι θα φτιάξω μπόλικο για να τρώω κανα δυο- τρεις ημέρες. Το καλαμαράκι δεν μπορώ να το φτιάξω πετάει λάδι και φοβάμαι.
Βρε κορίτσια να σας πω κάτι εδώ και 2 ημέρες μου έχει κοπεί η όρεξη τρώω 3 μπουκιές φαγητό και νιώθω σκασμένη αλλά επειδή δεν είναι φυσιολογικό με 3 μπουκιές να χορταίνω εγώ συνεχίζω και τρώω την μεριδούλα μου και μετά νιώθω το στομάχι μου έτοιμο να εκραγεί τι να κάνω.... να σταματάω με τις 3 μπουκιές φαγήτο ή να συνεχισω να τρώω με το ζόρι?
Σημερα το μεσημέρι με το ζόρι έφαγα μια μπριζόλα μικρή, ενα κομματάκι φέτα και λίγο μαρούλι. Τι μου συμβαίνει???????
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.088 δευτερόλεπτα

Syndication