μπράβο sokolatenia 24 κιλά μια χαρά!! Τα 3 κιλάκια που έχουν απομέινει καλά κάνεις και δεν βιάζεσαι σιγά τι είναι 3 κιλά?!! Εγώ θα πέταγα απο την χαρά μου!!
Βρε κορίτσια να σας ρωτήσω κάτι .εχω βαρεθεί κρέας, ψάρι, κρέας ψάρι συνέχεια μπορώ να φάω λίγες μπάμιες ή λίγα φασολάκια χλωρά? Εσείς έχετε φάει κατά την διάρκεια της δίαιτας όσπρια γενικώς? Εχθές ήρθαν στο σπίτι κάτι φίλοι μας και παραγγείλαμε απ'εξω ρώτησα αν είχε κάτι σε ψάρι και μου είπε πως δεν του είχε μείνει απολύτως τίποτα (καλαμαράκι στην αρχή ζήτησα αλλά δεν) και με το ζόρι πήρα 1 καλαμάκι χοιρινό τα έχω βαρεθεί τα καλαμακια και που το έφαγα με το ζόρι το έφαγα.