Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16533

  • seasatin
  • Το Άβαταρ του/της seasatin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 52
γεια σας!!!ειμαι κ παλι εδω ,με ασχημα νεα δυστυχως...το εχασα το μωρακι μου.
φυσικα διατροφη δεν εκανα ουτε γ αστειο,δεν ειχα φτασει στο σημειο να τη θεωρω δεδομενη κ ετσι τα παρατησα.ευτυχως πηρα μονο 1 κιλο.περιεργο αν αναλογιστω τι ετρωγα.
ετσι απο αυριο ξεκιναω παλι ,με ηθικο πεσμενο ,αλλα θα προσπαθησω παλι γιατι μου εκανε πολυ καλο.

σας φιλω
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16535

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
:sad: :sad: Λυπαμαι πολυ γλυκια μου.Εχεις χασει και αλλο μωρακι?Μη πτοεισαι ομως,ο επιμενον νικα!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16537

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
seasatin μου πολύ λυπάμαι πραγματικά ... όλα θα πάνε καλά κοριτσάκι μου και είμαι σίγουρη οτι σύντομα θα σας έρθει και το νινάκι.
Αν επιτρέπετε επειδή και εγώ προσπαθώ για παιδάκι και ακόμα τίποτα είχατε κάποιο πρόβλημα και κάνατε εξωσωματική? Το σκέφτομαι και εγώ αυτο το ενδεχόμενο για πιο μετά όμως, απο τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσω serpafar.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16544

  • katarina
  • Το Άβαταρ του/της katarina
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 68
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
σιγουρα δεν ειναι ευχαριστο και λυπαμαι πραγματικα...σε νιωθω αλλα με το να λυπασαι δεν βγαινει σε τιποτα-βγαλτο απο το μυαλο σου ναι ναι ασχολησου με την διατροφη να χασεις τα κιλα σου-τον εαυτο σου και θα ερθει και το μωρακι...το οτι εγινε αυτο που εγινε σημαινει κατι...καντε τις εξετασεις σας και ολα θα πανε καλα.δεν εισαι η μονη σου και παντα υπαρχουν καλυτερα και σιγουρα και χειροτερα..μια προσευχη στο θεο και με την βοηθεια των γιατρων θα γινεις συντομα μανουλα!
απο 10/1/2012


Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν από katarina.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16547

  • Jubilee
  • Το Άβαταρ του/της Jubilee
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 181
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
seasatin λυπαμαι πολυ κοριτσι μου, μην το βαζεις κατω, οι ευκαιριες δεν τελειωνουν εδω.
if only mosquitoes sucked fat instead of blood
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16549

  • katarina
  • Το Άβαταρ του/της katarina
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 68
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
εγω εχω κανει εξωσωματικη οποια κοπελα θελει πληροφοριες πολυ ευχαριστως
απο 10/1/2012


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.141 δευτερόλεπτα

Syndication