Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16571

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Sorry seasatin, δεν το κατάλαβα. Καλό κουράγιο σου εύχομαι και όλα θα πάνε καλά. Η επιστήμη κάνει θαυματα στις μέρες μας.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16573

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
seasatin απο προσωπική μου εμπειρία θα σου έλεγα οτι έχεις ένα πλεονέκτημα σε βοηθάει πολύ η ηλικία σου είσαι μικρούλα και για μένα δεν πρέπει να ανησυχείς και να στεναχωριέσαι θα γίνεις μανούλα είμαι σίγουρη κοριτσάκι μου, μην ξεχνάμε όμως και τα κιλάκια που έχασες και που θα χάσεις παίζει σημαντικό ρόλο το βάρος σε μια εγκυμοσύνη.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16598

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
seasatin μήν το βάζεις κάτω!!!Είσαι μικρή και δυνατή!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16636

  • maria123
  • Το Άβαταρ του/της maria123
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 35
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Seasatin σου εύχομαι το καλύτερο. Θέλω απλώς να μοιραστώ μαζί σου κάτι που έμαθα πριν από λίγες μέρες από μία ξαδέρφη του άντρα μου που είχε τρεις συνεχόμενες φορές αποτυχημένες εγκυμοσύνες. Ποτέ μέχρι και σήμερα δεν την είχα ρωτήσει τι και πως γιατί το θεωρώ τουλάχιστον αγένεια. Μόνη της πριν από λίγες μέρες μου άνοιξε την καρδιά της και έμεινα κόκαλο. Δεν ξέρω αν θα το μεταφέρω πολύ σωστά αλλά θα σου γράψω αυτά που μου είπε όπως τα κατάλαβα. Η κοπέλα εργαζόταν και εργάζεται σε ένα πολυκατάστημα όπου έρχεται σε επαφή με πολλούς ανθρώπους κάθε μέρα. Ο οργανισμός της προκειμένου να ανταπεξέλθει στην καθημερινή επαφή με τα μικρόβια έφτιαξε ένα πολύ ισχυρό αμυντικό σύστημα. Καλό αυτό μέχρι στιγμής, γιατί την προφύλασσε από πολλές αρρώστιες. Κάτι όμως ξέφυγε και ο οργανισμός της "έβλεπε" το σπέρμα του άνδρα της και το έμβρυο σα μικρόβιο ή κάτι τέτοιο και του έκανε επίθεση μέχρι που το σκότωνε. Πήγαινε σε ένα μεγαλογιατρό των Αθηνών και δεν μπόρεσε να βρει τίποτα. Άλλαξε γιατρό και πήγε σε μία γυναίκα όπου και έκανε πολλές εξετάσεις ώσπου στο τέλος βρήκε τι ακριβώς συμβαίνει. Έτσι πριν ή όταν έμεινε έγγειος, φτιάξανε κάτι σαν εμβόλιο από κάποια στοιχεία από το αίμα του άνδρα της και της το χορήγησαν. Μετά από αυτό έκανε ένα κοριτσάκι που είναι 2 χρονών και αυτές τις μέρες περιμένει το γιό της. Μερικές φορές υπάρχουν πολλά πράγματα που είναι τόσο απλά και τόσο κουφά που δεν μπορεί κανείς να τα φανταστεί! Βρες κάποιον γιατρό που ενδιαφέρεται πραγματικά και ψάξτο.
Καλή επιτυχία στην προσπάθειά σου και μην το βάζεις κάτω.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ..ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ.


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16639

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Δειτε εδω να ζηλεψετε....Τυχερα τα Αμερικανακια...μαγαζι μονο για lowcarbers!!! :evil:

Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν από christinaki1989.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16640

  • Jubilee
  • Το Άβαταρ του/της Jubilee
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 181
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Χριστινακι στο Αμέρικα, εχουν και fastfood-αδικο το in n out που εχει στο μενου και low carb επιλογες. Σου τυλιγουν το μπεργκερ και το κοτοπουλο σε λαχανο ή κινεζικο λαχανο.

Ευτυχως και εμεις εδω εχουμε την εναλακτικη πιτογυρο, και πεταμε την πιτα ή την δινουμε στον φιλο μας.

Παντως στα περισσοτερα καταστηματα με βιολογικα, εχουν αρκετα Low carb προιοντα.
Εγω βρηκα παστελι με μαλιτολη προχθες.
Αν το ψαξεις λιγο παραπανω βρισκεις τροφιμα.
if only mosquitoes sucked fat instead of blood
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.190 δευτερόλεπτα

Syndication