Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16652

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
τέλεια η συνταγή σου...... θα περιμένω να την δω δημοσιευμένη για να την κάνω κατά γράμμα. Τώρα με την οικονομική κρίση καλά κρασιά όχι για ψάρια δεν θα μας φτάνουν τα λεφτάκια μας όυτε για κοτόπουλακι. Λέτε να ξεκινήσουμε νερόβραστα μακαρόνια..... όχι τίποτα άλλο είναι και φουλ στον υδατάνθρακα.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16654

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
www.antonisloumidis.gr/eshop/eshop_index...=5&subid=50&item=526 ποσους υδατάνθρακες λέτε να έχει??

www.antonisloumidis.gr/eshop/eshop_index...=5&subid=50&item=520 και αυτό.....?

www.antonisloumidis.gr/eshop/eshop_index...=5&subid=50&item=634 είμαι έτοιμη να κάνω παραγγελία αλλά κρατιέμαι γιατί φοβάμαι τους υδατάνθρακες που περιέχουν. Πείτε μου την γνώμη σας.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν από Liana.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16655

  • Haris
  • Το Άβαταρ του/της Haris
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 59
λιανα θα εχουν παρα πολλους!!!εγω που εχω βρει εδω στην σαλονικα περιεχουν μονο σουσαμι και μαλτιτολη!!!Αρα εχουν μηδαμηνους υδατανθρακεςςς!!!!Καλυτερα μην παραγγειλειςςς!!Τζαμπα θα πανε τα λεφταααα και δεν εχουμε και πολλαα!!!χαχααχαχαχ!!!!!
Αυτη τη φορα θα τα καταφερω επειδη μπορω!!!!!!8/9/2013 η ημερα αλλαγης!!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16657

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Εχουνε μελι Λιανα αυτα.Αρα???
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16658

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Αρα............... ξέρω απαγορευτικό. Κρίμα και χάρηκα. Haris τυχερός είσαι που μένεις θεσσαλονικη εμείς εδώ .... τίποτα. Πάει και αυτό παω να ψάξω για άλλο μαγαζι που να έχει παστέλι με σουσάμι και μαλτιτόλη. Κάπου θα βρω που θα μου πάει το άτιμο!
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16674

  • Jubilee
  • Το Άβαταρ του/της Jubilee
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 181
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Κοριτσια το παστελακι με μαλιτολη, εχει 44 υδατανθρακες τα 100 γρ.
Αυτο που βρηκα εγω ειναι 30 γρ δηλαδη ολοκληρο εχει 13 υδαταν.
Φυσικα δεν θα το φας ολο με την μια , μπορεις να το μοιρασεις σε 3 μεριδες.
Ειναι αρκετα μεγάλο.
Εχει εβδομηντα λεπτα το ενα.
if only mosquitoes sucked fat instead of blood
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.091 δευτερόλεπτα

Syndication