Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16689

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Να ξερες εγω ποσα κερασματα εχω αρνηθει....Αλλα δε το πολυσκεφτομαι ουτε εχω διαβολακια που να μου λενε να το παρω!Πλεον ξερω τι σκουπιδια ειναι ολα αυτα και φτιαχνω μονη μου εξισου ωραια γλυκα και τα τρωω χωρις τυψεις.Πες οτι το τρωγες,πως θα ησουν τωρα?Χαλια και μες τις ενοχες και την απογοητευση.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16690

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Και εγω απο αυριο μπαίνω σε φάση ένεργοποιησης πάλι γιατί σα να άρχισε να κοιμάται ο μεταβολισμός μου! Ετρωγα περίπου 40 υδ/ες την τελευταια εβόμάδα κα έβαλα 1 κιλό ! Ξανά 62 γα..... ο ! Αντε καλή μας συνέχεια !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16691

  • Jubilee
  • Το Άβαταρ του/της Jubilee
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 181
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
To λεω γιατι εχω περασει πολλα καλοκαιρια της ζωης μου κρυμμενη κατω απο μια ομπρελα , να βγαζω την μπεμπελη απο την ζεστη, να κοιταζω τις κοπελες που πλατσουριζουν χαρουμενες . Καθε φορα η ιδια σκεψη, αμα δεν σαβουρωνα ολο το χειμωνα τωρα θα ημουν χαρουμενη...

Λοιπον το παστελακι ειναι ΑΦΩΝ Ι. ΛΑΜΠΟΥ
το τηλ ειναι 2721033023 , αναφερουν και σαιτ στη συσκευασια www.pasteli.com
δεν το εχουν στο σαιτ το παστελι που σου λεω , αλλα η ονομασια του ειναι παστελι τραγανο με μαλτιτολη 30γρ
εδω λεει τα σημεια πωλησης
pasteli.com/index.php?option=com_k2&view...=item&id=4&Itemid=83
if only mosquitoes sucked fat instead of blood
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν από Jubilee.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16692

  • Haris
  • Το Άβαταρ του/της Haris
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 59
Jubilee και εγω το ιδιο παιρνω μπορει να λεει 44 υδατανθρακες στα 100 γραμμαρια αλλα δεν αφερει τις πολυολες!!!Κανονικα εχει ελαχιστουςςς!!!!!
Αυτη τη φορα θα τα καταφερω επειδη μπορω!!!!!!8/9/2013 η ημερα αλλαγης!!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16693

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Λεει οτι φερνει προιοντα σε Γαλαξιας κ Καρφουρ αλλα μαλλον θα φερνει μονο τα κανονικα αλλιως θα τα ειχα δει. :(
Εστειλα μειλ κ ρωτησα που μπορουμε να τα βρουμε στην Αθηνα.
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν από christinaki1989.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16697

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
τέλεια ευχαριστούμε jubilee για τα παστελάκια!!! Τα ίδια σκέφτομουν και εγώ το καλοκαίρι που μας πέρασε, κατω απο μια ομπρέλα ήμουνα συνέχεια και όταν έσκαγα και ήθελα οπωσδήποτε να βουτήξω με έκρυβε ο άντρας μου μέχρι να μου φτάσει το νερό μέχρι την μέση μου τουλάχιστον. Φέτος δεν προλαβαίνω να γίνω κορμάρα πάλι στρουμπουλή θα είμαι αλλά του χρόνου το καλοκαίρι πιστεύω να είμαι κανονική!!!!!! Θέλω να φορέσω μαγιο μπικίνι τιρκουαζ βαρέθηκα τα ολόσωμα τα μαύρα!
Χριστινάκι αν μάθεις πες μου και σε μένα παρακαλώ στον Βασιλόπουλο που πήγα πάντως δεν τα είχε. Να με κρατάς ενήμερη ε?!!

Βρε sokolatenia μου 40 υδατάνθρακες πώς τους έπερνες καθημερινα? Τι έτρωγες?? Να ξέρω και εγώ μπάς και την έχω πατήσει και εγώ με κρυφούς υδατάνθρακες!!!
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.229 δευτερόλεπτα

Syndication