γεια σας, τι μου κανετε?ολα καλα απ οτι βλεπω!
θυμαστε που σας ειπα οτι ξεκιναω πριν 2 βδομαδες?ε λοιπον,δεν ξεκινησα.εκανα ακριβως το αντιθετο!ετρωγα καθε μερα μακαρονια(γενικοτερα κ προ ατκινς να ετρωγα 1 φορα το μηνα,δε μου αρεσουν ιδιαιτερα),γλυκα,σοκολατες,πιτσες,παγωτα,σουβλακια κ οτι τραβουσε η ορεξη μου.πηρα 7κιλα(πηρα 2 σε 1 μηνα κ 5 αυτη την εβδομαδα)κ σιχαθηκα το φαι!!
τη δευτερα λοιπον,ξεκινησα κανονικα παλι κ εχω χασει ηδη τα 4 κιλα.ετσι οπως παω,σε 1 βδομαδα θα εχω χασει τα περιττά κ θα επιστρεψω παλι στα -10 που ειχα φτασει.
ηταν μεγαλη η κατραπακια που εφαγα κ δεν μπορουσα να συγκρατηθω!εχω συνδυάσει το φαγητο με την παρηγορια(οπως πολλοι ανθρωποι αλλωστε),ελπιζω να μην χρειαστει να ξαναγινει κατι τετοιο.
παντως παρατηρησα οτι οσο πιο πολλους υδ ετρωγα,τοσο περισσοτερο τους αναζητουσα!!τρομερο!!τελειωνε η μια σοκολατα κ σκεφτομουν τι αλλο θα φαω!!
ξαναηρθα κανονικα λοιπον!σας φιλω κ σας ευχαριστω για τη συμπαρασταση κ τις καλες κουβεντες που μου γραψατε!