Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16706

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Liana συνειδητα τους ανέβασα, έτσι λέει και το βιβλίο για να βρείς σε ποιο σημείο παυεις να χάνεις ή αρχίζεις να βάζεις κιόλας. Σίγουρα δεν θα μείνω όλη μου την ζωή στους 20 υδ/ες !! Ετρωγα όσπρια ,λαχανικά, φρούτα (πολλά πορτοκάλια ). Μερικές μέρες έφαγα και μακαρόνια. Σίγουρα παίζουν ρόλο και οι θερμίδες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16715

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
και εγώ κάποια στιγμή θα ανέβασω λίγο τους υδατάνθρακες όμως όταν μπω στην δεύτερη φάση προς το παρών συνεχίζω με τους 20 υδατάνθρακες.
Τα μακαρόνια έχουν πολλούς υδατάνθρακες sokolatenia μου αν είσαι σίγουρη οτι έπερνες 40 υδατάνθρακες την ημερα τότε μου φαίνεται παραξενο που πηρες 1 κιλό. Δεν εχει και μεγάλη διαφορά απο τους 20.
Αντε καλή συνέχεια κοριτσάκι μου.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16742

  • seasatin
  • Το Άβαταρ του/της seasatin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 52
γεια σας, τι μου κανετε?ολα καλα απ οτι βλεπω!
θυμαστε που σας ειπα οτι ξεκιναω πριν 2 βδομαδες?ε λοιπον,δεν ξεκινησα.εκανα ακριβως το αντιθετο!ετρωγα καθε μερα μακαρονια(γενικοτερα κ προ ατκινς να ετρωγα 1 φορα το μηνα,δε μου αρεσουν ιδιαιτερα),γλυκα,σοκολατες,πιτσες,παγωτα,σουβλακια κ οτι τραβουσε η ορεξη μου.πηρα 7κιλα(πηρα 2 σε 1 μηνα κ 5 αυτη την εβδομαδα)κ σιχαθηκα το φαι!!
τη δευτερα λοιπον,ξεκινησα κανονικα παλι κ εχω χασει ηδη τα 4 κιλα.ετσι οπως παω,σε 1 βδομαδα θα εχω χασει τα περιττά κ θα επιστρεψω παλι στα -10 που ειχα φτασει.
ηταν μεγαλη η κατραπακια που εφαγα κ δεν μπορουσα να συγκρατηθω!εχω συνδυάσει το φαγητο με την παρηγορια(οπως πολλοι ανθρωποι αλλωστε),ελπιζω να μην χρειαστει να ξαναγινει κατι τετοιο.
παντως παρατηρησα οτι οσο πιο πολλους υδ ετρωγα,τοσο περισσοτερο τους αναζητουσα!!τρομερο!!τελειωνε η μια σοκολατα κ σκεφτομουν τι αλλο θα φαω!!
ξαναηρθα κανονικα λοιπον!σας φιλω κ σας ευχαριστω για τη συμπαρασταση κ τις καλες κουβεντες που μου γραψατε!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16743

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
seasatin έγραψε:
παντως παρατηρησα οτι οσο πιο πολλους υδ ετρωγα,τοσο περισσοτερο τους αναζητουσα!!τρομερο!!τελειωνε η μια σοκολατα κ σκεφτομουν τι αλλο θα φαω!!!

Αυτο ειναι γνωστο seasatin και εκει ακριβως εγκειται το προβλημα!Καλη συνεχεια!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": seasatin

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16744

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν από christinaki1989.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16745

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Seasatin συμβαίνουν αυτά. Γενικότερα το διάστημα είναι δύσκολο για όλους μας εξαιτίας της κρίσης είμαστε όλοι σε εθνική κατάθλιψη. Ολοι ψάχνουμε τρόπους αδιεξόδου. Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε λοιπόν είναι να αισθανθούμε έστω λίγο καλύτερα με τον εαυτό μας και το σώμα μας.
Πάντως το καλύτερο το άκουσα απο την πεθερά μου η όποια έχει περάσει κατοχή και μου είπε :φτάνει μην χάνεις άλλο γιατί θα έρθει πείνα και πρέπει να έχεις λίγο κρέας πάνω σου !!! Γέλασα με την ψυχή μου απο την μία , απο την άλλη ευχομαι να μην βγει αληθινή και κάνουμε τότε όλοι μας αναγκαστικά ομαδική δίαιτα!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.267 δευτερόλεπτα

Syndication