
βρε jubilee τι είπες?? Τι τέλειο ήταν αυτό που διάβασα?????
Σε φανταζομαι το καλοκαιρακι να πλατσουριζεις στα νερα με το μαγιουδακι σου, να καμαρωνεις την κορμαρα σου και να χαιρεσαι που τελικα εμαθες να λες οχι στη σαβουρα! Και στην διπλανη ομπρελα να καθεται ενα κοριτσι το οποιο μοιαζει τουλαχιστον 40 χρονων αλλα δεν ειναι , ησαστε ιδια ηλικια απλα αυτη ετρωγε αυτα που εσυ σταματησες να τρως.
Μου αρέσει!!!!!!!! Και ναι δεν έχω ανάγκη το ρημαδοκρουασανάκι !!! Κάτω τα κρουασάνακια!!!! Κάτω οι σοκολάτες!!! Κάτω τα πιτόγυρα!!! Το καλοκαίρι φτάνει και πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα γιούπι!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αλλά επειδή είμαι και ψυχοπονιάρα δεν θα ήθελα καμμιά κοπέλα να πέρασει αυτά που περνάω εγώ, ειδικά στην παραλία ενώ μου αρέσει πολύ η θαλασσα πάντα ντρεπόμουνα λόγω κιλών. Και μην ξεχνάμε!! Κάτω η μακαρονάδες!!!!!!
sokolatenia μου σε ευχαριστώ να είσαι καλά. Προς το παρών βλέπω στον καθρέφτη μου την αλλαγή του σώματος μου αν και έχασα μόνο 12 κιλά βλέπω μεγάλη διαφορά. Αφήστε που περπατάω τώρα δεν πονάω και δεν κουράζομαι αυτό για μένα είναι η μεγαλύτερη επιτύχια!!!!