Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16676

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
το μαγαζί που αγοράζεις τα παστέλια υπάρχει δυνατότητα αποστολής και στην Αθήνα?? Έχω κολλήσει πραγματικά θέλω να φαω παστέλι. Για κοίτα την μάρκα βρε Jubilee μου μπας και γράφει κανένα τηλ. να τους καλέσω να με ενημερωσούνε για το που αλλού μπορώ να βρω τα παστέλια τους.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16680

  • Jubilee
  • Το Άβαταρ του/της Jubilee
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 181
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Οκ ! το βραδυ που θα ειμαι σπιτι θα κοιταξω το παστελι και θα σου πω.
if only mosquitoes sucked fat instead of blood
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16682

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
αχ! Να είσαι καλά βρε jubilee μου. Θα περιμένω με αγωνία. Καλά σήμερα πήγα να πάθω εγκεφαλικό. Είχε στην δουλειά ένας συνάδελφος γενέθλια και μας έφερε γλυκά και συγκεκριμένα σιροπιαστα κρουασανάκια με κρέμα και σοκολάτα ήρθε μες στην καλή χαρά ο άνθρωπος να με κεράσει μου σπρώχνει και το κουτί με τα γλυκά μες στη μύτη μου σχεδόν και αφού έτοιμη ήμουνα να πάρω το διαβολάκι στον αριστέρο μου ώμο μου έλεγε ΠαΡ'το ΚαΙ φΑτΟ πΩς ΚαΝεΙς ΕτΣι δΕν θΑ σΟυ ΚαΝεΙ κΑκό και στον δεξί μου ώμο ήταν το αγγελάκι και μου έλεγε Μη!! Μη τΟ φΑς! ΤσΑμΠα θΑ πάΕι ο ΚόΠος σΟυ τόσο ΚΑιρΌ?! Τελικά μετά απο 5 λεπτά που περίμενε ο χριστιανός να ολοκληρώσω τις σκέψεις μου του είπα όχι ευχαριστώ να είσαι καλά πολύχρονος και πραγματικά είναι σαν να το έφαγα.... πήρε τα γλυκά του και έφυγε.
Ατιμη κοινωνία γιατί να μην με κάνεις αδύνατη???????????
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16684

  • Jubilee
  • Το Άβαταρ του/της Jubilee
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 181
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Δεν πειραζει, το κρουασανακι ειναι απολαυση μιας στιγμης, ασε που αν δεν φας ολο το κουτι στην καθησια σου δεν θα το ευχαριστηθεις, και αν φας ολο το κουτι στην καθησια σου μετα θα πεσεις για υπνο και θα σκεφτεσαι οτι απετυχες αλλη μια φορα να επιβληθεις στον εαυτο σου μπλα μπλα μπλα , καταθληψη μπλα μπλα μπλα σοκολατες ,μπλα μπλα μπλα παλι απο την αρχη.
Αρα καλα εκανες και δεν το εφαγες το ριμαδοκρουασανακι τελικα ε?
Σε φανταζομαι το καλοκαιρακι να πλατσουριζεις στα νερα με το μαγιουδακι σου, να καμαρωνεις την κορμαρα σου και να χαιρεσαι που τελικα εμαθες να λες οχι στη σαβουρα! Και στην διπλανη ομπρελα να καθεται ενα κοριτσι το οποιο μοιαζει τουλαχιστον 40 χρονων αλλα δεν ειναι , ησαστε ιδια ηλικια απλα αυτη ετρωγε αυτα που εσυ σταματησες να τρως.
Κρουασανακι κανεις?
if only mosquitoes sucked fat instead of blood
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16685

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Liana τα συγχαρητηρια μου ! Συνέχισε έτσι και θα ανταμοιφθείς γι αυτο! Καλή συνέχεια. Οταν φτάσεις τον στόχο σου θα μπορείς που και που να τρως και κάτι απαγορευμένο!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16687

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
clap βρε jubilee τι είπες?? Τι τέλειο ήταν αυτό που διάβασα?????

Σε φανταζομαι το καλοκαιρακι να πλατσουριζεις στα νερα με το μαγιουδακι σου, να καμαρωνεις την κορμαρα σου και να χαιρεσαι που τελικα εμαθες να λες οχι στη σαβουρα! Και στην διπλανη ομπρελα να καθεται ενα κοριτσι το οποιο μοιαζει τουλαχιστον 40 χρονων αλλα δεν ειναι , ησαστε ιδια ηλικια απλα αυτη ετρωγε αυτα που εσυ σταματησες να τρως.

Μου αρέσει!!!!!!!! Και ναι δεν έχω ανάγκη το ρημαδοκρουασανάκι !!! Κάτω τα κρουασάνακια!!!! Κάτω οι σοκολάτες!!! Κάτω τα πιτόγυρα!!! Το καλοκαίρι φτάνει και πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα γιούπι!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αλλά επειδή είμαι και ψυχοπονιάρα δεν θα ήθελα καμμιά κοπέλα να πέρασει αυτά που περνάω εγώ, ειδικά στην παραλία ενώ μου αρέσει πολύ η θαλασσα πάντα ντρεπόμουνα λόγω κιλών. Και μην ξεχνάμε!! Κάτω η μακαρονάδες!!!!!!

sokolatenia μου σε ευχαριστώ να είσαι καλά. Προς το παρών βλέπω στον καθρέφτη μου την αλλαγή του σώματος μου αν και έχασα μόνο 12 κιλά βλέπω μεγάλη διαφορά. Αφήστε που περπατάω τώρα δεν πονάω και δεν κουράζομαι αυτό για μένα είναι η μεγαλύτερη επιτύχια!!!!
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.172 δευτερόλεπτα

Syndication