Γεια σε όλες τις μελλοντικές κορμάρες ! Λοιπόν το έζησα και αυτό: πήγα στην αγορά να αγοράσω μία φούστα και δοκιμάζω το M μου ήταν πολύ μεγάλο, δοκιμάζω το S ,παλι μου ήταν φαρδιά η φούστα !!! Ε, μου λέει η πωλήτρια δεν έχουμε μικρότερο νούμερο !!!!! Εμεινα κάγκελο : το είπε σε μένα που πριν 6 μήνες περίπου μου λέγανε : λυπάμαι αλλά έχουμε μόνο μέχρι XL! Αυτό το αίσθημα δεν περιγράφεται : μου ερχόταν να βάλω τα κλάματα απο την χαρα μου!!! Είναι η πρώτη φορά που δεν στεναχωριέμαι που δεν μπορώ να πάρω ένα ρούχο που μου άρεσε πολύ (καταπληκτική η φούστα!! )
Ατκινς και πάλι Ατκινς !!!