Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16758

  • seasatin
  • Το Άβαταρ του/της seasatin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 52
.....
Τελευταία διόρθωση: 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν από seasatin. Αιτία: διπλη καταχωρηση
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16759

  • seasatin
  • Το Άβαταρ του/της seasatin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 52
καλημερααααααα!!να σας πω,χρησιμοποιησε καμια σας αλευρι καρυδας?βρηκα ενα ξενο μπλογκ με συνταγες τελειες απ οτι βλεπω κ ειναι ολες με αλευρι καρυδας.βρηκα απο που να το αγορασω,αλλα θελω τη γνωμη σας.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16768

  • irena 68
  • Το Άβαταρ του/της irena  68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 400
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
Εγω ολες τις συνταγες τις κανω με το ινδοκαρυδο το συνηθισμενο...μαλλον το ιδιο ειναι....γιατι γινονται πολυ ωραια....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #16931

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Γεια σε όλες τις μελλοντικές κορμάρες ! Λοιπόν το έζησα και αυτό: πήγα στην αγορά να αγοράσω μία φούστα και δοκιμάζω το M μου ήταν πολύ μεγάλο, δοκιμάζω το S ,παλι μου ήταν φαρδιά η φούστα !!! Ε, μου λέει η πωλήτρια δεν έχουμε μικρότερο νούμερο !!!!! Εμεινα κάγκελο : το είπε σε μένα που πριν 6 μήνες περίπου μου λέγανε : λυπάμαι αλλά έχουμε μόνο μέχρι XL! Αυτό το αίσθημα δεν περιγράφεται : μου ερχόταν να βάλω τα κλάματα απο την χαρα μου!!! Είναι η πρώτη φορά που δεν στεναχωριέμαι που δεν μπορώ να πάρω ένα ρούχο που μου άρεσε πολύ (καταπληκτική η φούστα!! )
Ατκινς και πάλι Ατκινς !!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #16932

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Τελειαααα σοκολατενια....αυτο το αισθημα πραγματικα δεν περιγραφεται.Αφου τωρα ρε γαμωτο δεν εχω πλεον ρουχα που να μου ειναι μικρα για να τα φοραω και να βλεπω διαφορα ή να τα βαζω για στοχο...και θελω συνεχεια να πηγαινω μαγαζια...Εποχη που βρηκα κ γω να θελω καινουργια ρουχα :lol: !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #16933

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
τέλειο sokolatenia που να το φανταζόσουν οτι θα έφτανε η στιγμή που θα φόραγες το Small. Mπράβο πραγματικά. Christinaki δεν πειράζει εμεις να ήμαστε καλά και ας αγοράζουμε ρουχαλάκια απο το Zara ή απο το H&M που είναι φτήνα. Τα ρούχα για εύσωμες όπως εγώ ας πούμε είναι πανάκριβα μια μπλόυζα σου λέει 50Ε και αυτό γιατί σου λέει που θα βρεις μεγάλα νούμερα να αγοράσεις αναγκαστικα θα το πάρεις.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.122 δευτερόλεπτα

Syndication