Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #16934

  • ntaliana37
  • Το Άβαταρ του/της ntaliana37
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Και μπορά και θέλω να τα καταφέρω!!!
  • Δημοσιεύσεις: 2
Καλησπέρα σε όλη την παρέα!Μια ερώτηση χαζή μεν αλλά θα την κάνω.Πως να ξεκινησω βρε παιδιά έχω χάσει την μπάλα!!!Αν μπορειτε οι παλιότεροι βοήθειστε.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!! wordthanx
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #16935

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Γράψε μας, ποιες απορίες έχεις, γιατί όπως καταλαβαίνεις, δεν είναι δυνατόν, να σου αναλύσουμε όλη την πρώτη φάση σε ένα post!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #16937

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Μπράβο κορίτσια σας αξίζουν πολλά συγχαρητήρια, και δίνεται κουράγιο και σε μας να συνεχίσουμε...... Σοκολατένια πόσα χαμένα κιλά έχεις φτάσει!

Λιάνα, αυτό με τα ρούχα έχεις απόλυτο δίκιο, δίνω 50 ευρώ για μια μπλούζα με χάλια ποιότητα και χάλια σχέδιο, ενώ στο ζαρα με τα
ίδια λεφτά παίρνω 3.

Ας αδυνάτιζα και ας έβγαινα κάθε μέρα με τα ίδια ρούχα.....
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #16965

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
alalumaki ειμαι στα 61 -62 κιλά εδώ και καιρό, έχασα δηλ 23-24 κιλά. Η αλήθεια είναι πως τρώω πλέον σχεδόν τα πάντα. Αυτα τα τελευταία κιλά θα με σκάσουν !!!! Οχι πως αγχώνομαι να τα χάσω ,αλλά έτσι για το γ.......ο να δώ το 59 !

χριστινάκι πραγματικά διαστημα που βρήκαμε και εμείς να αδυνατίσουμε: μέσα στης φτώχειας τον καιρό! Τόσα χρόνια πρίν θα μπορούσαμε να χαρούμε τα μαγαζιά, αλλά εμείς εκεί στα γλυκά και στις μασαμπούκες μας!!!
Η αλήθεια είναι πως με έχει πιάσει λύσσα με τα ρούχα ,βλέπω βιτρίνα και κολλάω! Ε, τόσα χρόνια στέρηση κάπου θα έβγαινε αυτό!!! Τις προάλες μπήκα σε ένα πολυκαταστημα με 5 ευρώ στην τσέπη και δοκιμασα, δοκίμασα ρούχα για να δω πως με στρώνουν και μετά σηκώθηκα και έφυγα !!! ¨οταν σκέφτηκα τι έκανα είπα : δεν πας καλά κοριτσάκι μου!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #16970

  • spring
  • Το Άβαταρ του/της spring
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 87
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
sokolatenia τα συγχαρητήρια και από μένα για την απώλειά σου! Δυστυχώς σε αυτές τις εποχές που ζούμε μας ταιριάζει απόλυτα η εικόνα που έβαλα στο προφίλ μου...μαζί με εμάς αδυνατίζει κι ο μισθός....



[/url]
[/url
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #16981

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Αυτός και δεν αδυνάτισε! Εγώ έμεινα μισή και αυτός έγινε το 1/3 ! Και μη χειρότερα ! Και δεν έχω καθόλου καλοκαιρινά ρούχα ! Δεν βλέπω να πηγαίνουμε και διακοπες......... Πίκρα.....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.135 δευτερόλεπτα

Syndication