alalumaki ειμαι στα 61 -62 κιλά εδώ και καιρό, έχασα δηλ 23-24 κιλά. Η αλήθεια είναι πως τρώω πλέον σχεδόν τα πάντα. Αυτα τα τελευταία κιλά θα με σκάσουν !!!! Οχι πως αγχώνομαι να τα χάσω ,αλλά έτσι για το γ.......ο να δώ το 59 !
χριστινάκι πραγματικά διαστημα που βρήκαμε και εμείς να αδυνατίσουμε: μέσα στης φτώχειας τον καιρό! Τόσα χρόνια πρίν θα μπορούσαμε να χαρούμε τα μαγαζιά, αλλά εμείς εκεί στα γλυκά και στις μασαμπούκες μας!!!
Η αλήθεια είναι πως με έχει πιάσει λύσσα με τα ρούχα ,βλέπω βιτρίνα και κολλάω! Ε, τόσα χρόνια στέρηση κάπου θα έβγαινε αυτό!!! Τις προάλες μπήκα σε ένα πολυκαταστημα με 5 ευρώ στην τσέπη και δοκιμασα, δοκίμασα ρούχα για να δω πως με στρώνουν και μετά σηκώθηκα και έφυγα !!! ¨οταν σκέφτηκα τι έκανα είπα : δεν πας καλά κοριτσάκι μου!!!!