Καλησπέρα σε όλους!
Συνεχίζω για πάνω από μήνα άτκινς, έχω χάσει τα πρώτα 5 κιλά (άλλα 15 είναι ο στόχος) κ το πιο ευχάριστο είναι πως έχω συνηθίσει τη νέα διατροφή πλέον κ δε νιώθω να στερούμαι κ πολλά. Παρήγγειλα κ ένα start up πακέτο με προϊόντα άτκινς κ ενθουσιάστηκα. Πρώτη φορά τα δοκίμασα κ μια μπάρα προς αντικατάσταση γλυκού υπεραρκεί.
Έφαγα κ μια ήττα βέβαια, γιατί πήγα μια βόλτα από μαγαζί με ρούχα μπας κ πάρω κάτι για το Πάσχα, αλλά ακόμα κ τα xl μου ήταν τσίτα κ ξενέρωσα. Ας είναι! Συνεχίζω κανονικά, το Πάσχα το ίδιο, γιατί δεν κάνω κ νηστεία κ όλα καλά..