Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17123

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
'Οπως τα περιγράφεις, είναι τέλεια!
Όσο για την νηστεία, ας είναι καλά το γάλα-τυρί-κασέρι σόγιας, τα καλαμαράκια-θαλασσινά και φυσικά τα λαδερά με μέτρο. Βδομάδα είναι, θα περάσει,και μάλιστα, ούτε καν βδομάδα. 5 μέρες είναι, και μη μου πεις ότι το κρατάς και μεγάλο Σάββατο!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17124

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Εγω παλι ποτε δε τα πηγαινα καλα με τη νηστεια,συνηθως μονο απο κρεας νηστευα και μαλλον αυτο θα κάνω και φετοςΒεβαια ειμαι κοντα στο στοχο μου και εχω περιθωριο για περισσοτερους υδατανθρακες(πχ λαδερα κτλ). Να ρωτησω κατι ρουλακι 4-5 πατατες τηγανιτες ποσους υδατ. εχουν?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17125

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
8-12!!!!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17129

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
roulaki έγραψε:
8-12!!!!
Α οκ, και γω καπου κει το υπολογιζα!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17138

  • titika
  • Το Άβαταρ του/της titika
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 8
Καλησπέρα σε όλους!

Συνεχίζω για πάνω από μήνα άτκινς, έχω χάσει τα πρώτα 5 κιλά (άλλα 15 είναι ο στόχος) κ το πιο ευχάριστο είναι πως έχω συνηθίσει τη νέα διατροφή πλέον κ δε νιώθω να στερούμαι κ πολλά. Παρήγγειλα κ ένα start up πακέτο με προϊόντα άτκινς κ ενθουσιάστηκα. Πρώτη φορά τα δοκίμασα κ μια μπάρα προς αντικατάσταση γλυκού υπεραρκεί.

Έφαγα κ μια ήττα βέβαια, γιατί πήγα μια βόλτα από μαγαζί με ρούχα μπας κ πάρω κάτι για το Πάσχα, αλλά ακόμα κ τα xl μου ήταν τσίτα κ ξενέρωσα. Ας είναι! Συνεχίζω κανονικά, το Πάσχα το ίδιο, γιατί δεν κάνω κ νηστεία κ όλα καλά.. :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17139

  • titika
  • Το Άβαταρ του/της titika
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 8
Καλησπέρα σε όλους!

Συνεχίζω για πάνω από μήνα άτκινς, έχω χάσει τα πρώτα 5 κιλά (άλλα 15 είναι ο στόχος) κ το πιο ευχάριστο είναι πως έχω συνηθίσει τη νέα διατροφή πλέον κ δε νιώθω να στερούμαι κ πολλά. Παρήγγειλα κ ένα start up πακέτο με προϊόντα άτκινς κ ενθουσιάστηκα. Πρώτη φορά τα δοκίμασα κ μια μπάρα προς αντικατάσταση γλυκού υπεραρκεί.

Έφαγα κ μια ήττα βέβαια, γιατί πήγα μια βόλτα από μαγαζί με ρούχα μπας κ πάρω κάτι για το Πάσχα, αλλά ακόμα κ τα xl μου ήταν τσίτα κ ξενέρωσα. Ας είναι! Συνεχίζω κανονικά, το Πάσχα το ίδιο, γιατί δεν κάνω κ νηστεία κ όλα καλά.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.076 δευτερόλεπτα

Syndication