Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17146

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Η αλήθεια είναι ατκινς και νηστεία δυσκολα συνδυάζονται. Θα κοιτάξω να φάω μαγειρεμένα λαχανικά,όσπρια και καμια βραστή πατάτα στην ανάγκη. Μια βδομάδα είναι. Θα κάνουμε και αποτοξίνωση.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17149

  • galadriel
  • Το Άβαταρ του/της galadriel
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Αχ Λιάνα, τι να πω....Τα έχω περάσει...Τα άσχημα νέα, την προσπάθεια, την κατάθλιψη, την απώλεια. Δε θα σου πω τίποτε καινούριο, απλά σε καταλαβαίνω και ξέρω πως είναι. Ελπίζω τα πράγματα να πάνε καλύτερα για σένα απ' ότι για μένα. Πάντως εγώ εκεί έχασα την μπάλα με τα κιλά. Πρόσεξε όσο μπορείς...και δύναμη... goodluck
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17150

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
είχα ημέρες να μπω στην παρέα σας και τσουπ βλέπω οτι δεν με ξεχνάτε. Galadriel μου λυπάμαι για την απωλεία σου είναι τόσο δύσκολο πραγματικά. Ο μπαμπάς μου ήρθε σπίτι αλλά τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά , είναι κατάκοιτος , πονάει , δεν τρώει, δεν μιλάει , δεν μας αναγνωρίζει, έχει αδυνατίσει πάρα πολύ σε σημείο που να μην τον αναγνωρίζω όμως όταν κάθομαι δίπλα του και βλέπω τα μεγάλα γαλάζια μάτια του , αυτο το βλέμα το δικό του λέω μπαμπά μου εσύ είσαι κρατήσου σε παρακαλώ. Δεν του άξιζε αυτό......... σε κανέναν δεν αξίζει. Οι γιατρόι πριν φύγουμε απο το νοσοκομείο μας είπανε οτι πολύ γρήγορα θα πάρουμε πίκρες 1 με 2 μήνες το πολύ μπορεί και λιγότερο.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17151

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Liana κουραγιο. Κοιτα να περάσεις οσο περισσότερο χρόνο μπορείς κοντά στον πατέρα σου .........Μην ανησυχείς με τη δίαιτα , ολα καλά θα πάνε.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ. 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17152

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Κουράγιο λιάνα μου,δε ξέρω τι άλλο να πω :-( .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17153

  • katarina
  • Το Άβαταρ του/της katarina
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 68
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
λιανα μου ο θεος να δωσει ευχομαι......
δυσκολο πραγμα αλλα εχεις το χρονο να το επεξεργαστεις στο μυαλο σου και να εκμεταλευτεις μαζι του τον χρονο σας,το ξαφνικο ειναι ακομα πιο δυσκολο.καλη δυναμη!
απο 10/1/2012


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.110 δευτερόλεπτα

Syndication