Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17140

  • titika
  • Το Άβαταρ του/της titika
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 8
Καλησπέρα σε όλους!

Συνεχίζω για πάνω από μήνα άτκινς, έχω χάσει τα πρώτα 5 κιλά κ το πιο ευχάριστο είναι πως έχω συνηθίσει τη νέα διατροφή πλέον κ δε νιώθω να στερούμαι κ πολλά. Παρήγγειλα κ ένα start up πακέτο με προϊόντα άτκινς κ ενθουσιάστηκα. Πρώτη φορά τα δοκίμασα κ μια μπάρα προς αντικατάσταση γλυκού υπεραρκεί.

Έφαγα κ μια ήττα βέβαια, γιατί πήγα μια βόλτα από μαγαζί με ρούχα μπας κ πάρω κάτι για το Πάσχα, αλλά ακόμα κ τα xl μου ήταν τσίτα κ ξενέρωσα. Ας είναι! Συνεχίζω κανονικά, το Πάσχα το ίδιο, γιατί δεν κάνω κ νηστεία κ όλα καλά.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17141

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Μπραβο κορίτσια, καλή συνέχεια σε όλους. Είμαι περίεργη πως θα πάει η νηστεία χωρίς γαλακτοκομικά και αυγα. Εχετε καμία ιδέα για πρωινο ?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17142

  • ninika
  • Το Άβαταρ του/της ninika
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 36
Εγώ τρώω σκανδιναβικές φρυγανιές με φυστικοβούτυρο ή με μαργαρίνη και μαρμελάδα Darbo. Eνίοτε φτιάχνω και μπάρες με σοκολάτα, βρώμη και ξηρούς καρπούς.




Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17143

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Δεν τις εχω δοκιμασει τις σκανδιναβικές φρυγανιές. Και εγω κάτι σε ξερούς καρπούς σκεφτόμουν.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17144

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Εγω οπως καθε χρονο νηστευω μονο απο κρεας, αρα δε θα χω προβλημα.Το ξερω ειμαι αμαρτωλη λιθοβολιστε με :lol: :lol: :lol: .....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17145

  • spring
  • Το Άβαταρ του/της spring
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 87
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Κι εγώ μόνο από κρέας-ψάρι θα νηστέψω εκτός από τη Μ.Παρασκευή-Μ.Σάββατο που μάλλον θα τη βγάλω με ταχίνι,σαλάτα και κανα ξηρό καρπό.Ήδη παιδεύομαι με το πλατώ πόσο καιρό, (είχα χάσει κιλά και πριν την ατκινς) και θέλω να τη κάνω όπως πρέπει για να πάρω ξανά μπρος.Θέλω ν'αρχίσω να χάνω πάλι :evil:



[/url]
[/url
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.092 δευτερόλεπτα

Syndication