Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17154

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Λιάνα μου, υπομονή! Δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να μπορείς να κάνεις. Και αυτό είναι το γαμώτο! Να ξέρεις, ότι δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Έχω κι εγώ τον πατέρα μου κατάκοιτο, εδώ και τρεις μήνες. Με αφόρητους πόνους στο σώμα του. Δεν τρώει, έχει λιώσει και αυτός. Οι γιατροί μας είπαν ότι σε κανένα μήνα θα βελτιωθεί. Εγώ βλέπω όμως, πως δεν θα αντέξει τους πόνους για ένα μήνα!!!! Είναι και μεταμοσχευμένος με νεφρό.
Υπομονή λοιπόν, και ρούφα τις στιγμές που είσαι μαζί του.....
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17155

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Αχ, Λιάνα μου, είναι πολύ δύσκολο όλο αυτό... και εγώ σπίτι τον είχα για 1 μήνα περίπου, και στο τέλος ευχόμουν να αναπαυθεί στο συντομότερο δυνατόν,
δεν μπορούσα να τον βλέπω άλλο έτσι, και ο δικός μου μπαμπάς είχα μεγάλα γαλανά μάτια.

Ας μην πονάει τουλάχιστον, και ας νοιώθει ευτυχισμένος που σας έχει γύρω του...

Κουράγιο κοριτσάκι, είναι ένα πικρό ποτήρι που δυστυχώς κάποια στιγμή το πίνουμε όλοι, ας το κάνουμε όσο πιο ανώδυνο γίνεται πρώτα για αυτόν που πονάει και υποφέρει.
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17156

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
αχ φιλεναδίτσες μου πραγματικά με συγκινείτε με τα λόγια σας να σας έχει ο Θεός πάντα καλά. Η υποτιθέμενη κολλητή μου φίλη της είχα στείλει ενα μήνυμα ενα βράδυ που ήμουνα στον Ευαγγελισμό της εξηγούσα την κατάσταση και εκέινη δεν απάντησε ποτέ στο μήνυμα μου και έχει περάσει 1 μήνας απο τότε. Την είδα στον δρόμο εχθές και της το είπα και μου απάντησε οτι ξέχασε να μου απαντήσει τόσο απλά. Αν έχεις τέτοιους φίλους καλά κρασιά.......!!

Τέλος πάντων όσον αφορά την Ατκινς συνεχίζω δεν τρώω τα απαγορευμένα απλα νομίζω οτι ξεφεύγω λίγο στις θερμίδες μπορεί και να τσιμπάω λίγους παραπάνω υδατάνθρακες. Τωρα με την νηστεία δεν ξέρω τι να φαω .... πείναω και δεν μπορώ να φαω τίποτα. Σήμερα έφτιαξα φασολάκια και έφαγα ενα φλυτζάνι. Επίσης έχω ταράξει του ηλιοσπορους ανάλατοι μεν αλλά με πολλές θερμίδες δε. Δεν έχω πάρει κιλά αλλά είμαι σταθερή. Εσείς βρε κοριτσια τι τρώτε??
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17157

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Η αλήθεια είναι οτι δυσκολευομαι με τη νηστεία. Τρωω οσπρια αλλά και πατάτες και ζυμαρικά. Απο που να την πάρω την πρωτείνη? Αντε απο κανένα θαλλασινό ή κανένα ξηρό καρπό. Τα πρωινα δεν ξέρω τι να φάω. Φοβάμαι μην βάλω κανένα κιλό αυτές τις μέρες. Ασε που πεινάω όλη την ώρα !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17158

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
sokolatenia μακαρόνια τρως τα κανονικά ή της fytro? Πατάτες ε? Εγώ έχω να φάω πατάτα απο τον Δεκέμβριο όπως επίσης και μακάρονια. Δεν έχω πάρει γραμμάριο αλλά δεν χάνω κι όλας αρα πρέπει να λαμβάνω περισσότερους υδατάνθρακες ή περισσότερες θερμίδες. Πως φοβάμαι μην ξυπνήσω ενα πρωί και ζυγιστώ και με δείξει 3 κιλά συν δεν έχετε ιδέα. Πάντως τώρα που δεν τρώω κρέας τα έχω παίξει πραγματικά πεινάω συνέχεια!!! Γουργουρίζει η κοιλιά μου. Αχ!! Υπομονή κορίτσια!
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17159

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Και γω αυτή τη βδομάδα εχω βγει λίγο εκτός προγράμματος,ελπίΖω τουλάχιστον μόνο να μη χάσω.εντάξει πιστεύω δικαιούμαστε λίγες μερουλες free,αλλά μετά πάλι τς κεφάλια μέσα ;-)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.102 δευτερόλεπτα

Syndication