Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #16986

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
καλησπέρα. Ειμαι πάρα πολύ στεναχωρημένη είναι ο μπαμπάς μου βαριά άρρωστος και έχω χάσει το έδαφος κάτω απο τα πόδια μου. Με την Ατκινς προσπαθώ όσο μπορω να μην ξεφεύγω απο τα όρια αλλά μετα απο αυτό που μου συνέβει όλα τα αλλά έρχονται μετά , προέχει να η υγεία του μπαμπά μου. Εδώ και 2 ημέρες που είμαι στο νοσοκομείο τρώω σαντουιτσάκι με πολύσπορο ψωμάκι που το πέρνω απο το everest και βάζω κοτόπουλο , μαρούλι και τυρί ξέρω οτι πέρνω πολλούς υδατάνθρακες αλλά είναι η εύκολη λυση δεν έχω τι άλλο να φάω.
Ψυχολογικά είμαι άσχημα πολύ , έχω μια θλίψη μέσα μου νιώθω οτι τον χάνω και απλά δεν μπορώ να κάνω κάτι για να το αποτρέψω αυτό. Θα τα ξαναπούμε σύντομα.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #16987

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Τα έχω περάσει και εγώ και ξέρω ακριβώς πως νοιώθεις..... Εύχομαι να γίνει καλά ο μπαμπάς σου και εσύ προσπάθησε να είσαι όσο πιο δυνατή μπορείς
για να αντέξεις. Οσο για τη διατροφή σίγουρα έρχεται δεύτερη, εξάλλου έχεις χάσει ήδη πολλά, με λίγη προσοχή δεν θα πάρεις κιλά ....
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #16990

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Liana κουράγιο κορίτσι μου. Να σκέφτεσαι θετικά για να του στέλνεις την καλή σου ενέργεια. Η ζωή παναθεμα την τα έχει αυτά :μία πάνω , μία στα τάρταρα. Δυστυχώς δεν είναι όλα στο χέρι μας όπως π.χ το αδυνάτισμα που είναι καθαρά στο χέρι μας και μπορεί κανείς να γίνει απο 50 εως 150 κιλά απλά και μόνο επειδή το θέλει. Στη φάση που είσαι κοίτα να είσαι ψυχολογικά καλά να αντιμετωπίσεις την κατάσταση και τα υπόλοιπα γίνονται.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #17023

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
σας ευχαριστώ κοριτσάκια μου, είναι πολύ δύσκολο αλλά πρέπει να είμαι δυνατή για τον μπαμπά μου το τι κλάμα ρίχνω κάθε μέρα με το που επιστρέφω απο το νοσοκομείο είναι απεριγραπτο.
Θέλω να σας ρωτήσω απο την Ατκινς δεν εχω ξεφυγει καθόλου, ούτε πατατες, ούτε ρύζι , ούτε πίτες, ούτε όσπρια, ούτε δημητριακά, ούτε γλυκά δεν έχω φάει απο τότε που ξεκίνησα το μόνο που κάνω είναι να τρώω για πρωινό μια φέτα πολύσπορο ψωμάκι του τοστ με βουτυράκι το όποιο έχει 8.9 υδατάνθρακες η φετούλα, το απογεύμα μπορεί να ξαναφάω αλλη μια τέτοια φέτα (όχι καθημερινα) και θέλω να ρώτησω αν εξακολουθω να λαμβάνω 20-25 υδατάνθρακες την ημέρα αλλά οι 18 υδατάνθρακες είναι απο το ψωμάκι θα συνεχίσω να χάνω ή να τις κόψω εντελώς τις φετούλες? Βλέπω οτι έχω κολλήσει λίγο γι'αυτο και δεν ξέρω αν είναι απο το ψωμι ή απλά πάλι κόλλησα.
Σας ευχαριστώ και περιμένω την απάντηση σας.
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #17025

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Κουράγιο Λιανα. Κοιτα θα ήταν καλύτερα να μην τρως το ψωμάκι αλλά αφου τώρα το χρειάζεσαι φάτο δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου!!
Μπράβο που κρατάς το πρόγραμμα παρόλο που πιέζεσαι ψυχολογικά. Αυτο σημαίνει πως είσαι πολύ δυνατή και πως πλέον ο δρόμος δεν έχει επιστροφή : θα γίνεις κορμάρα !!!!!
Οσο για το κόλλημα είναι φυσιολογικό μετά απο 16 κιλά κάτω να αντιδρά ο οργανισμός. Κάνε υπομονή και θα ξεκολλήσεις. Προσπάθησε για μία μέρα μόνο να φας π.χ 10 υδ/ες το πολύ (χωρις το ψωμάκι ) μόνο αυγά, κρέας ,τυριά. Είμαι σίγουρη πως θα σε βοηθήσει. Καλή συνέχεια !

Γι αυτο μου αρεσει αυτός ο χώρος τόσο : Μιλαμε για δίαιτα, ρούχα,παιδια, κρίση ,μαλλιά, αρρωστιες,φοβίες, χαρές και λύπες. Μπράβο σε όλους μας που κοντά στην προσπάθεια να αδυνατίσουμε και να βελτιώσουμε τη ζωή μας , μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας για την ίδια τη ζωή , για όλα αυτά μας απασχολούν καθημερινά και .....είναι τόσα πολλά. Αυτό σημαίνει δεν έχει χαθεί η ελπίδα, πως η ανθρώπινη επικοινωνία βρίσκει νέους δρόμους και ας είναι και μέσα απο έναν υπολογιστή !!!


Με έπισασε η άνοιξη φαίνεται.....!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17122

  • ntaliana37
  • Το Άβαταρ του/της ntaliana37
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Και μπορά και θέλω να τα καταφέρω!!!
  • Δημοσιεύσεις: 2
Γειά σας κορίτσια! Και αγόρια φαντάζομαι! Πρώτη μέρα σήμερα αν και με την Μεγάλη Εβδομάδα να ακολουθεί δεν ξέρω πως θα το συνεχίζω το πρόγραμμα και θέλω να νηστέψω φέτος.Πάντως έφαγα 1 μπούτι και μισό κοτόπουλο και μια ωραιότατη σαλάτα μαρουλάκι με μισό ''σπιρτόκουτο"" φέτα απο πάνω.Αλήθεια επιτρέπεται η φέτα ή έκανα βλακεία???Πήγα και στο μάρκετ και πήρα και μια σοκολατίτσα sweet and balance αλλά δεν έχω καταλάβει αν μπορώ να τρώω έστω και 2-3 κομμάτακια την εβδομάδα απο την πρώτη εβδομάδα.Βιηθείστε με λίγο για να μην πηγαίνει η προσπάθεια χαμένη απο την άγνοιά μου.Κατά τα άλλα δεν πεινάω καθόλου και συνεχίζω και γυμναστήριο 4 φορές την εβδομάδα κάνοντας 1 ώρα διάδρομο και όργανα λίγα.Ελπίζω να πάνε όλα καλά γιατί διαβάζοντας τα λόγια σας πήρα την μεγάλη απόφαση και ομολογώ ότι ποτέ δεν περίμενα να βρω τόσους ''άγνωστους'' φίλους με τους οποίους θα μπορώ να μοιράζομαι τόσα πολλά!Σας ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.096 δευτερόλεπτα

Syndication