Κουράγιο Λιανα. Κοιτα θα ήταν καλύτερα να μην τρως το ψωμάκι αλλά αφου τώρα το χρειάζεσαι φάτο δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου!!
Μπράβο που κρατάς το πρόγραμμα παρόλο που πιέζεσαι ψυχολογικά. Αυτο σημαίνει πως είσαι πολύ δυνατή και πως πλέον ο δρόμος δεν έχει επιστροφή : θα γίνεις κορμάρα !!!!!
Οσο για το κόλλημα είναι φυσιολογικό μετά απο 16 κιλά κάτω να αντιδρά ο οργανισμός. Κάνε υπομονή και θα ξεκολλήσεις. Προσπάθησε για μία μέρα μόνο να φας π.χ 10 υδ/ες το πολύ (χωρις το ψωμάκι ) μόνο αυγά, κρέας ,τυριά. Είμαι σίγουρη πως θα σε βοηθήσει. Καλή συνέχεια !
Γι αυτο μου αρεσει αυτός ο χώρος τόσο : Μιλαμε για δίαιτα, ρούχα,παιδια, κρίση ,μαλλιά, αρρωστιες,φοβίες, χαρές και λύπες. Μπράβο σε όλους μας που κοντά στην προσπάθεια να αδυνατίσουμε και να βελτιώσουμε τη ζωή μας , μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας για την ίδια τη ζωή , για όλα αυτά μας απασχολούν καθημερινά και .....είναι τόσα πολλά. Αυτό σημαίνει δεν έχει χαθεί η ελπίδα, πως η ανθρώπινη επικοινωνία βρίσκει νέους δρόμους και ας είναι και μέσα απο έναν υπολογιστή !!!
Με έπισασε η άνοιξη φαίνεται.....!!!!