seasatin μου, ξέρω πόσο δύσκολο είναι. Ψυχολογικά πάνω απ'όλα και οικονομικά βέβαια στις εποχές που ζούμε. Μια φίλη, προσπαθούσε να κάνει παιδάκι 10 ολόκληρα χρόνια! ΄Πάχυνε, έκλαψε, θύμωσε, αλλά τίποτα! Μετά από πολλές εξωσωματικές, και εκεί, που είπε ότι θα ήταν η τελευταία, γιατί το σώμα της δεν άντεχε άλλο, και αφού χαλάρωσε πραγματικά, τότε έμεινε έγκυος. Το αστείο είναι ότι ένα χρόνο μετά τα διδυμάκια της. έμεινε έγκυος φυσιολογικά. Και τώρα έχει δύο κούκλες και ένα κούκλο, να της θυμήζουν, ότι τελικά, άξιζε τον κόπο....