Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...!

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16551

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Seasatin μου γλυκειά μην το παιρνεις κατάκαρδα. Ξέρω τι σημαίνει να ποθείς να γίνεις μανούλα. Το θέμα είναι όμως οτι θα γίνει, αυτό να το θεωρείς σίγουρο. Η επιστήμη βοηθάει πλέον σε κάθε πρόβλημα αναπαραγωγής. Το θέμα είναι η δικιά σου καλή ψυχολογία, πίστεψε πως θα τα καταφέρεις και όλα είναι θέμα χρόνου. Οσο για τη δίαιτα ,μην πιέζεσαι. Σιγά -σιγά. Δεν χωράνε δυο καρπούζια κάτω απο την ίδια μασχάλη. Πάνω απ όλα η καλή διάθεση. Πραγματικά σου εύχομαι ότι καλύτερο !
Liana να τρώς μέχρι να χορτάσεις. Αν αισθάνεσαι πως χόρτασες με 3 μπουκιές δεν υπάρχει λόγος να πιέζεσαι να φας παραπάνω. Το σώμα μας ξέρει.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16560

  • seasatin
  • Το Άβαταρ του/της seasatin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 52
σας ευχαριστω για τη συμπαρασταση κοριτσια.
ειναι δυστυχως το δευτερο που χανω,εχασα ενα κ το καλοκαιρι.γ αυτο μ εχει παρει απο κατω...
λιανα μου,αστα ειμαστε ζευγαρι μεγαλη επιτυχια.εχουμε κ οι δυο προβλημα,με κυριαρχο τις κλειστες μου σαλπιγγες,οποτε δεν μπορουμε να κανουμε κ πολλα πραγματα.η εξωσ ειναι μονοδρομος.

λοιπον!σημερα ξεκινησα κανονικα!!καλη μου αρχη κ παλι!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16564

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
seasatin μου, ξέρω πόσο δύσκολο είναι. Ψυχολογικά πάνω απ'όλα και οικονομικά βέβαια στις εποχές που ζούμε. Μια φίλη, προσπαθούσε να κάνει παιδάκι 10 ολόκληρα χρόνια! ΄Πάχυνε, έκλαψε, θύμωσε, αλλά τίποτα! Μετά από πολλές εξωσωματικές, και εκεί, που είπε ότι θα ήταν η τελευταία, γιατί το σώμα της δεν άντεχε άλλο, και αφού χαλάρωσε πραγματικά, τότε έμεινε έγκυος. Το αστείο είναι ότι ένα χρόνο μετά τα διδυμάκια της. έμεινε έγκυος φυσιολογικά. Και τώρα έχει δύο κούκλες και ένα κούκλο, να της θυμήζουν, ότι τελικά, άξιζε τον κόπο.... ;)
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16566

  • alalumaki
  • Το Άβαταρ του/της alalumaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 160
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Κι εμένα μια φίλη μου έμεινε έγκυος στην τέταρτη εξωσωματική, την οποία δεν ήθελε να κάνει, αλλά την έπεισε ο άντρας της και έκανε ένα υγιέστατο κοριτσάκι
και ένα χρόνο μετά έμεινε έγκυος χωρίς καμία βοήθεια (εκτός από τον άντρα της βέβαια) και έκανε έναν μπόμπιρα γλύκα. Και ήταν και 38 ετών.

Γι' αυτό κούκλα ξέχασε το και κοίτα μπροστά, χαλάρωσε φρόντισε τον εαυτό σου και τα έρθει και το πιτσιρίκι !!!!!!
making small changes to see big results...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16567

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Seasatin πως είναι δυνατόν να συλλαμβάνεις φυσιολογικά και το πρόβλημα να είναι οι κλειστές σάλπιγγες ? Και για πιο λόγο να κάνεις εξωσωματική ? Απ οτι κατάλαβα εσυ έμεινς εγκυος 2 φορες μέσα σε λίγους μήνες. Αρα δεν έχεις πρόβλημα γονιμότητας. Ισα ισα που είσαι πολυ καλά. Κατι άλλο μπορεί να συμβαίνει και τα έχασες. Μπορεί όμως να είναι και τυχαίο γεγονός και τις δυο φορές, απλά να συνέβη και να μην σου ξανατύχει.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ...! 14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16568

  • seasatin
  • Το Άβαταρ του/της seasatin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 52
σοκολατενια,εμεινα εγκυος με εξωσωματικη κ τις 2 φορες.
φυσιολογικα δεν εχω συλλαβει ποτε.

θα τα καταφερω κ εγω καποια στιγμη,που θα μου παει.η επομενη προσπαθεια θα γινει,αφου χασω αρκετα κιλακια ακομη!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.113 δευτερόλεπτα

Syndication