δεν ξερω βρε παιδια το θεμα ειναι δυσκολο....

δε νομιζω πως υπαρχει καποιο οφελος να το συζηταμε πια εφοσον εχει δυστηχως γινει πια νομος οτι παμε εναλαξ μια νεα δημοκρατια, μια πασοκ! κ παμε παλι απο την αρχη.....

για μενα οποιος ειναι αποτυχημενος γινεται πολιτικος!! να σας πω κατι χρις παρεξηγηση κ οποιος καταλαβει καταλαβε.. τους ελληνες μονο μια χουντα θα τους εσωζε!!!!!! μα αν δεν πειραζες κανεναν κανει δε σε πειραζε κ τοτε κ ηταν η μονη περιοδος που εγιναςν εργα στο κρατος μας που κρατανε ακομα κ ας μαθαινουμε στα σχολεια οτι σαν πολιτευμα ειναι κακο... ναι δε διαφωνω αλλα εχει κ πολλα καλα... οι ελληνες δεν μπορουν τη δημοκρατια,.. δεν ξερουν να τη χρησιμοποιησουν κ την κατακρεουργουν... αυτες οι αποψεις μου γενικα διοτι αυτες τις μερες με απασχολησε πολυ το θεμα με το να αναβληθει κ ο διορισμος μου λογο εκλογων νομιζω πως πρεπει να τους ριξω μουτζα ολονων!