Συγχαρητήρια που τολμάς να αναρτήσεις τέτοιο θέμα

ap
Μπορώ να σας πω 5 τουλάχιστον λόγους για τους οποίους δεν θα ψήφιζα
ΝΔ,
ΠΑΣΟΚ,
ΚΚΕ,
ΛΑΟΣ,
ΣΥΡΙΖΑ και
Οικολόγους. Με το χέρι όμως στην καρδιά δεν μπορώ να σκεφτώ
ούτε ένα λόγο για να ψηφήσω οποιοδήποτε από τα παραπάνω κόμματα.
Η ΝΔ είχε την χρυσή ευκαιρία να νοικοκυρέψει τον τόπο αλλά αντικειμενικά απέτυχε. Ίσως να πληρώνει το λάθος που επέλεξε αρχηγό κάποιον λόγω ονόματος και μόνο. Το ΠΑΣΟΚ πάει να κάνει το ίδιο λάθος με τον Jeffrey Παπανδρέου (έτσι πολιτογραφήθηκε όταν γεννήθηκε ο ΓΑΠ στην
Minessota. Ξαναβαπτίστηκε George όταν ο Γέρος της Δημοκρατίας έριξε τα δέοντα μπινελίκια στον Ανδρέα). Σκούρες οι προοπτικές για τον "ελληνικό εργαζόμενο".
Είμαι άτομο με ακραία φιλελεύθερο προσανατολισμό (τόσο σε κοινωνικά όσο και σε οικονομικά ζητήματα) συνεπώς δεν θα μπορούσα να ψηφίσω τα αυταρχικά ΚΚΕ ή το ΛΑΟΣ και με χαλάει τα μάλα το πλαδαρό Σύριζα. Στις ευρωεκλογές ήμουν στο τσακ να εκφράσω την διαμαρτυρία μου ψηφίζοντας Οικολόγους αλλά προσγειώθηκα με τις θέσεις του κόμματος έναντι της Φυρομίας. Με άλλα λόγια είμαι πολιτικά άστεγος. Περιμένω να πολιτευτεί ο Βγενόπουλος, χρειαζόμαστε έναν «καλώς εννοούμενο» Μπερλουσκόνι.
@ Μάνο: ντροπή