nataly έγραψε:
Μήπως θάπρεπε να γίνει και κάποιο κόμμα ζωόφιλων, με αφορμή το μαζικό θανάτωμα των ζώων που συνέβη το προηγούμενο Σαβ/κο στο Χαλάνδρι ?
Λέω, εγώ, τώρα...
Για μας, όσους αγαπάμε τα ζώα, ποιός θα ενδιαφερθεί απο τους πολιτικούς ?
Μακαρι να υπηρχε αλλα ελαχιστοι θα στηριζαν ενα τετοιο κομμα.Ζωο που υποφερει δεν ειναι μονο ο σκυλος και η γατα,το γουρουνι ειναι ενα πολυ εξυπνο και κοινωνικο ζωο ισως και πιο εξυπνο απο τον σκυλο,το προβατο,το αρνι,η αγελαδα και αυτα υποφερουν οταν τα στοιβαζουν για μηνες σε κελια-κλουβια ακινητα για να παιρνουν το γαλα η τις κοτες την μια πανω στην αλλη ακινητοποιημενες για μηνες για να παιρνουν τα αυγα και μετα τις πανε για σφαξιμο.
Αν δεις βιντεακια που εχουν τραβηχτει κρυφα μεσα σε βιομηχανιες παραγωγης κρεατος και γαλακτος θα κλαις με την φρικη

(