Τι να πω, πιστεύω σωστά την έκανα... Κυρίως αυγά έτρωγα, σαλάτες, κοτόπουλο, τονοσαλάτες και τέτοια. Μήπως φταίει που έπινα κάθε μέρα καφέ με ζαχαρίνη; Χρησιμοποιώ τη σκόνη της Natreen, ίσως να με κόλλησε αυτή. Τους υδατάνθρακες τους μετρούσα όσο πιο αυστηρά μπορούσα και ήμουν πάντα πολύ πιο κάτω από τα 20γρ. Έτρωγα και μαγιονέζα, αλλά και αυτή τη μετρούσα με την κουταλιά. Liana χτες έφαγα ποπκόρν...πολλά ποπκορν!!! Και μετά έφαγα χαλβά σιμιγδαλένιο...

Άστα να πάνε!
Λέτε να αρχίσω να μετρώ και θερμίδες;