Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Μαζέψτε με!

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17710

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Συνεχιζεις κανονικα σα να μην εγινε τιποτα.Να εχεις τοσα κιλα να χασεις και να μην εχεις χασει μου φαινεται περιεργο,σιγουρα την κανεις σωστα τη διαιτα?Επειδη και γω ξεκινησα περιπου στα κιλα σου εχασα τα πρωτα πολυ ευκολα και γρηγορα αλλα εκανα αυστηρα τη διαιτα χωρις καθολου παρασπονδιες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17711

  • sokolatenia
  • Το Άβαταρ του/της sokolatenia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Ολοι παθαίνουμε κατά διαστήματα τέτοιες κρίσεις. Συμβαίνει με τόσες προκλήσεις που έχουμε γύρω μας. Ξεκίνα δυναμίκα και ρίξε τους υδ/ες στους 10 για 2-3 μέρες. Τρώγε μόνο αβγά, τυρί και κρέας ή ψάρι. Ε , δεν μπορεί κάτι θα κουνηθεί !!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17712

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
εγώ πάλι υπήρχανε μέρες που δεν την ακολουθούσα 100%
πιστά.... δεν εννοώ πως έτρωγα απαγορευμένα πράγματα
απλά ίσως να ξέφευγα στους υδατάνθρακες... μπορεί και
στις θερμίδες αλλά την επόμενη μέρα μαζευόμουν πάλι.
Αν επιτρέπετε έφαγες ζυμαρικά, γλυκό, ψωμί?? Τέλος πάντων
συνέχισε σαν να μην συνέβει τίποτα απλά προσπάθησε να είσαι
μέσα σε φυσιολογικές θερμίδες και στους σωστούς υδατάνθρακες!!
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17715

  • Lolly
  • Το Άβαταρ του/της Lolly
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 38
Τι να πω, πιστεύω σωστά την έκανα... Κυρίως αυγά έτρωγα, σαλάτες, κοτόπουλο, τονοσαλάτες και τέτοια. Μήπως φταίει που έπινα κάθε μέρα καφέ με ζαχαρίνη; Χρησιμοποιώ τη σκόνη της Natreen, ίσως να με κόλλησε αυτή. Τους υδατάνθρακες τους μετρούσα όσο πιο αυστηρά μπορούσα και ήμουν πάντα πολύ πιο κάτω από τα 20γρ. Έτρωγα και μαγιονέζα, αλλά και αυτή τη μετρούσα με την κουταλιά. Liana χτες έφαγα ποπκόρν...πολλά ποπκορν!!! Και μετά έφαγα χαλβά σιμιγδαλένιο... :oops: Άστα να πάνε!
Λέτε να αρχίσω να μετρώ και θερμίδες;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17716

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Τι να πω αφου την εκανες σωστα δε μπορω να καταλαβω!Συνεχισε απο αυριο κανονικα και ξεχνα ο,τι εφαγες!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17717

  • evita71
  • Το Άβαταρ του/της evita71
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 111
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Εγω την ξεκινησα περσι τον Αυγουστο αυστηρα και στις 2 πρωτες εβδομαδες ενεργοποιησης εχασα 6 κιλα !! Μετα εβαλα και ταχινι και λιγο μπαικιν και ξηροκαρπια ομως παρεμενα στους 20 υδ/κες και συνεχιζα να χανω ..πολλες φορες την εκοψα για μια μερα τρωγοντας ολααα τα απαγορευμενα και συνεχιζα την επομενη μερα ριχνοντας λιγο τους υδ/κες (10-15) και ολα καλα μεχρι την εναρξη της νηστειας πριν το Πασχα ειχα χασει 15 κιλα !! Μια χαρα!! Μπαινω μετα στην αυστηρη θρησκευτικη νηστεια 50 ημερες ..τσουπ πηρα 6 κιλα ...ξαναρχιζω την ατκινς και εχω χασει τα 6 κιλα που ειχα χασει σε 2 εβδ. σε 1,5 μηνα!!! Τρελαθηκα στην αρχη !! Χρησιμοποιησα και ενα κολπακι οταν καποια στιγμη κολλησε ...εκανα μια μερα υπερφαγια υδατανθρακων -μακαρονια ψωμια και λοιπα ..εκανα ενα ΣΟΚ και την επομενη ξεκινησε να πεφτει η ζυγαρια αμεσως εστω και λιγα γραμμαρια αλλα παντα με αργους ρυθμους .Ομως ΔΕΝ ΑΝΧΩΝΟΜΑΙ ...ειναι πολυ κακος συμβουλος το ανχος ...Σταματας - απογοητευεσαι - καταβροχθισεις - και τι εγινε? ΤΙΠΟΤΑ ...ΜΗΝ ΑΝΧΩΝΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ συνεχισε την προσπαθεια γιατι ειναι μην ξεχνας και τροπος ζωης τροπος διατροφης ...δεν ειναι απλα μια διαιτα ...και θα δεις την ζυγαρια σου που καποια στιγμη θα σε ικανοποιησει και θα μας το γραφεις εδω γεματη χαρα!ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΩ...χαλαρωσε και απολαυσε την ..ειναι τοσο ομορφη διατροφη ...με τοσες υπεροχες συνταγες ..εμενα συνηθως μου καταβροχθιζουν τις λιχουδιες μου ..διασκεδασε το και ζυγισου μια φορα την εβδομαδα και θα δεις οτι εχω δικιο .ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΒΙΤΑ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.112 δευτερόλεπτα

Syndication