Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Μαζέψτε με!

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17717

  • evita71
  • Το Άβαταρ του/της evita71
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 111
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Εγω την ξεκινησα περσι τον Αυγουστο αυστηρα και στις 2 πρωτες εβδομαδες ενεργοποιησης εχασα 6 κιλα !! Μετα εβαλα και ταχινι και λιγο μπαικιν και ξηροκαρπια ομως παρεμενα στους 20 υδ/κες και συνεχιζα να χανω ..πολλες φορες την εκοψα για μια μερα τρωγοντας ολααα τα απαγορευμενα και συνεχιζα την επομενη μερα ριχνοντας λιγο τους υδ/κες (10-15) και ολα καλα μεχρι την εναρξη της νηστειας πριν το Πασχα ειχα χασει 15 κιλα !! Μια χαρα!! Μπαινω μετα στην αυστηρη θρησκευτικη νηστεια 50 ημερες ..τσουπ πηρα 6 κιλα ...ξαναρχιζω την ατκινς και εχω χασει τα 6 κιλα που ειχα χασει σε 2 εβδ. σε 1,5 μηνα!!! Τρελαθηκα στην αρχη !! Χρησιμοποιησα και ενα κολπακι οταν καποια στιγμη κολλησε ...εκανα μια μερα υπερφαγια υδατανθρακων -μακαρονια ψωμια και λοιπα ..εκανα ενα ΣΟΚ και την επομενη ξεκινησε να πεφτει η ζυγαρια αμεσως εστω και λιγα γραμμαρια αλλα παντα με αργους ρυθμους .Ομως ΔΕΝ ΑΝΧΩΝΟΜΑΙ ...ειναι πολυ κακος συμβουλος το ανχος ...Σταματας - απογοητευεσαι - καταβροχθισεις - και τι εγινε? ΤΙΠΟΤΑ ...ΜΗΝ ΑΝΧΩΝΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ συνεχισε την προσπαθεια γιατι ειναι μην ξεχνας και τροπος ζωης τροπος διατροφης ...δεν ειναι απλα μια διαιτα ...και θα δεις την ζυγαρια σου που καποια στιγμη θα σε ικανοποιησει και θα μας το γραφεις εδω γεματη χαρα!ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΩ...χαλαρωσε και απολαυσε την ..ειναι τοσο ομορφη διατροφη ...με τοσες υπεροχες συνταγες ..εμενα συνηθως μου καταβροχθιζουν τις λιχουδιες μου ..διασκεδασε το και ζυγισου μια φορα την εβδομαδα και θα δεις οτι εχω δικιο .ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΒΙΤΑ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17718

  • Lolly
  • Το Άβαταρ του/της Lolly
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 38
Ευχαριστώ πολύ βρε κορίτσια! Ήδη σήμερα νιώθω πολύ καλύτερα. Αρχίζω πάλι από την αρχή και μάλιστα εντατικά, θα σταματήσω τις ζαχαρίνες και τη μαγιονέζα και μάλιστα θα προσέχω περισσότερο την ποσότητα του φαγητού που τρώω. Νομίζω πως τελικά στην ποσότητα έγινε η κουτσουκέλα... Καλό είναι να κάνουμε και κάποια λάθη για να τα διορθωνουμε!
Μπορείτε να μου πείτε ακριβώς πώς κάνατε αυστηρά την πρώτη φάση; Τι τρώγατε δηλαδή, τι δεν τρώγατε και πόσο τρώγατε;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17719

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Οταν λεω αυστηρα εννοω πρωτεινη και σαλατες,τυρια,αυγα.Καμια μα καμια παρασπονδια.Ουτε ενα ποκ κορν που λεει ο λογος :lol: !Εγω ημουν πολυ αυστηρη,γιατι αν αφεθεις το ενα φερνει τ'αλλο και βγαινεις απο το προγραμμα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17720

  • kittaki
  • Το Άβαταρ του/της kittaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 16
ουτε λιγη sweet and balance??γιατι κ γω ετσι κινουμαι αλλα τρωω και 1-2 μπαριτσες το βραδακι κ για τη γευση κ για το θεμα τουαλετα!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17721

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Τις πρωτες δυο βδομαδες ουτε ζαχαρινη δεν ετρωγα.Μετα εννοειται και σοκολατιτσες κ γλυκακια...απλα στην αρχη για να παρεις μπρος πρεπει να την κανεις "καθαρα" τη διατροφη.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17722

  • kittaki
  • Το Άβαταρ του/της kittaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 16
χμμμμμ...μαλλον ετσι πρεπει να τη κανω κ γω!γιατι εχω 5 με 7 κιλακια κ φοβαμαι οτι δε θα φυγουν αν δεν το παω ετσι.ισως γιατι κ φετος που παλι δεν ετρωγα πολλους υδατανθρακες αλλα δε προσεχα αρπαξα τα κιλακια.αρα θελει ενα σοκ ο οργανισμος μου να παρει μπρος...ευχαριστω πολυ!!!μια τελευταια ερωτηση:ουτε finn crisp ή φρυγανιτσες σκανδιναβιας για πρωινο να μη τρωω;;;;ψαρι κρεας αυγο τυρι κ λιγη σαλατα ἠ σχεδον καθολου σαλατα;;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.412 δευτερόλεπτα

Syndication