Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Μαζέψτε με!

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #17746

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
καλά αν σας πω εγώ τι έπαθα θα με γιουχάρετε πραγματικά. Πήγα στο σούπερ μάρκετ να πάρω εψα λάιτ με στέβια που επιτέλους έφερε το κατάστημα στην γειτονιά μου, πήρα που λέτε ένα κουτάκι και μέχρι να πάω σπίτι το έπινα σιγά σιγά και η χαζή τι είδα?!!! Ότι καταλάθος είχανε βάλει μαζί με τις λάιτ λεμονάδες και κανονικές με ΖΆΧΑΡΗ!!! Μα λέω και εγώ πολύ γλυκεία ήτανε αλλά νόμιζα ότι ήτανε η ιδέα μου. Τώρα έχουνε περάσει 6 ημέρες και νιώθω την ζάχαρη να κυκλοφορεί ακόμα στο αίμα μου.

Λέτε να έπαθε σοκ ο οργανισμός μου? Από τότε δεν έχω χάσει ούτε μισό γραμμάριο. Τι λέτε να πάθω?? Καλά σίγουρα βγήκα από την κέτωση. Να κάνω καμιά εβδομάδα αυστηρά την α΄φάση ενεργοποιησης με 10 γρμ υδατάνθρακα??
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #17748

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Ηρεμησε βρε Λιανα,εχουν περασει τοσες μερες,αν κανεις σωστα τη διατροφη εχεις ξανα μπει στην κετωση.Εχουμε κανει αλλες και αλλες "αμαρτιες" και μετα ξανα μπαινουμε σε προγραμμα εσυ για ενα αναψυκτικό κανεις έτσι :) ?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #17753

  • Liana
  • Το Άβαταρ του/της Liana
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • είμαι εδώ για να τα καταφέρω,,,
  • Δημοσιεύσεις: 435
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
τέτοια παρασπονδία δεν έκανα ποτέ μου από τον Δεκέμβρη που ξεκίνησα πραγματικά. Να σας πω ότι στα 100 ml λεμονάδας έχει
12 γρμ υδατάνθρακες φανταστείτε πόσους πήρα.

Γκαβή εντελώς είμαι..... να τώρα τι έπαθα!!!!!!
Συνεχίζω κανονικά και ότι γίνει.....!!!
Ξεκίνησα 12/12/2011


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #17766

  • Lolly
  • Το Άβαταρ του/της Lolly
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 38
Καλημέρα! Σήμερα το πρωί ζυγίστηκα και είδα ότι κατέβηκα από το 80+ και πήγα στα 79,4! Επιτέλους κουνήθηκε η ζυγαριά! Ευχαριστώ πάαααρα πολύ για τις συμβουλές σας γιατί πραγματικά έπιασαν τόπο! Τις τήρησα κατά γράμμα αυτές τις μέρες, 2 αυγά το πρωί, 1-2 μπιφτέκια το μεσημέρι και κανένα λαχανικό αργά το απόγευμα. Πάρα πολύ νερό άντε και κανένα τσαγάκι σκέτο. Το βράδυ δεν έτρωγα και γενικά δεν πεινούσα! Συνεχίζω ακάθεκτη και ελπίζω να συνεχίσω να χάνω! Φιλιά πολλά!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #17768

  • spring
  • Το Άβαταρ του/της spring
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 87
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Μπράβο Lolly συγχαρητήρια!Είδες που κουνήθηκε η ζυγαριά?Υπομονή θέλει μόνο και επιμονή.Άντε και εις κατώτερα :) χαχαχαχαχ :D



[/url]
[/url
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 1 Ημέρα πριν #17793

  • ΒΑΛΙΑ ΚΑΛΝΤΑ
  • Το Άβαταρ του/της ΒΑΛΙΑ ΚΑΛΝΤΑ
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 17
δε μαζεύομαι λέμεεε εκατό κιλά έφτασαααα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.086 δευτερόλεπτα

Syndication