Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Μαζέψτε με!

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17723

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Οχι μωρε να τρως καμια φρυγανιτσα.Νομιζω πιο πολυ οι ζαχαρινες κ τα γλυκακια μας κολλανε.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17724

  • Lolly
  • Το Άβαταρ του/της Lolly
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 38
Από τυρί μπορούμε να τρώμε και Philadelphia σ' αυτή τη φάση; Απο όσο θυμάμαι δεν πρέπει να είχε και πολλούς υδατάνθρακες...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17728

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Yes!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17730

  • ninika
  • Το Άβαταρ του/της ninika
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 36
Οταν ξεκινησα τη διατροφη ηθελα να χασω σχεδον 50 κιλα. Την 1η βδομαδα εχασα 3 κιλα. Τα ιδια μεχρι το τελος του μηνα. Σε 4 μηνες εχασα 10 κιλα. Δεν την ειχα χαλασει ομως ουτε λεπτο. Τοτε, δε θυμαμαι πως εγινε, ξεκινησα να τρωω το βραδινο μου μεχρι τις 7. Αυτο πραγματικα με βοηθησε πολυ. Τωρα μαλιστα που δυσκολευομαι πιο πολυ με τα τελευταια τρωω το αργοτερο στις 5 και αν. Καλη υπομονη και καλη συνεχεια.



Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #17731

  • christinaki1989
  • Το Άβαταρ του/της christinaki1989
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 837
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 67
Αυτο να τρως νωρις το τελευταιο γευμα πιανει παντα.Αλλα καλα να κοιμασαι νωρις αν κοιμασαι αργα τι κανεις που παιζει μαντολινο το στομαχακι :lol: :lol: ???Πλεον δε μπορω να το τηρησω δυστυχως!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Μαζέψτε με! 14 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #17745

  • ΒΑΛΙΑ ΚΑΛΝΤΑ
  • Το Άβαταρ του/της ΒΑΛΙΑ ΚΑΛΝΤΑ
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 17
κι εγώ τα σκάτωσα γμτ tantrum
εκεί που είχα βρει έναν ρυθμό μετα πρωινά με τις σκανδινάβιαν και είχα μπει στο πνεύμα
τις τελευταίες μέρες γουρούνιασα αρκετά και είμαι πάλι στα ίδια.. είχα χάσει τρία κιλά...
ξεκίνησα πάλι από χτες
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.086 δευτερόλεπτα

Syndication