Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Και πάλι από την αρχή!

Και πάλι από την αρχή! 15 Χρόνια 5 Μήνες πριν #10871

  • tralalilalom
  • Το Άβαταρ του/της tralalilalom
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 36
Γεια σας και καλώς σας βρήκα και πάλι!
Είπα να πω κι εγώ την ιστορία μου (αμαρτία μου) και να το βγάλω από μέσα μου...
Τα τελευταία 2,5 χρόνια προσπαθώ να χάσω απελπισμένα γύρω στα 30κάτι κιλά, από 96,5 να πάω 65. Με τη βοήθεια διαιτολόγου έφτασα τα 80 μέσα σε 1 χρόνο περίπου (χάνω πολύ δύσκολα λόγω υποθυρεοειδισμού!). Κουράστηκα όμως και την σταμάτησα για ένα μεγάλο διάστημα, συνεχίζοντας όμως να προσέχω μόνη μου, και με αποτέλεσμα να πάρω 3 κιλάκια. Μετά, στα μέσα Μάη, σας ανακάλυψα.. Πείστηκα, ενθουσιάστηκα και άρχισα την Atkins! Kαι έτσι πανεύκολα, τον Αύγουστο ήμουν 70 κιλά από 83. Απείχα μόνο 5 κιλάκια από τον στόχο μου.
Και τότε έκανα την μεγάλη βλακεία... Την περίοδο του καλοκαιριού, θεωρώντας ότι μπορώ να χάσω με την Atkins ό,τι κιλά πήρα σε χρόνο ρεκόρ, αφέθηκα για τα καλά! Άρχισα να τρώω τα πάντα hungry ngry , από παγωτά μέχρι μακαρονάδες μεσημέρι-βράδυ και φυσικά ήπια τόσο που στο τσακ γλίτωσα τους ανώνυμους αλκοολικούς beach ach . Είχα σταθεροποιηθεί για αρκετό καιρό, τρώγοντας απ' όλα, στα 76 κιλά. Μετά έκοψα το καθημερινό ζύγισμα και τις επισκέψεις στο forum, και πάντα έλεγα την Δευτέρα ξεκινάω. Φυσικά όλο αυτό το διάστημα ποτέ δεν ξεκινούσα και συνέχιζα να τρώω χωρίς μέτρο (βέβαια το καταευχαριστήθηκα είναι η αλήθεια! :P ). Με αποτέλεσμα, τώρα μετά τις γιορτές, όχι μόνο να μην μου μπαίνει ρούχο αλλά να με στενευούν και ρούχα που κάποτε "κολυμπούσα" μέσα τους cowsleep wsleep !!!
Τραγικός απολογισμός oops ps : 84 κιλά (+14 δηλαδή) και από σήμερα πάλι από την αρχή γερά και δυνατά! Ευτυχώς τα πράγματα διορθώνονται. Άλλα όσο σκέφτομαι την βλακειάρα που έκανα, ενώ τώρα θα μπορούσα να τα έχω χάσει όλα τα παλιοκιλά, εκνευρίζομαι και στεναχωριέμαι με τον κοιλιόδουλο εαυτό που κρύβω μέσα μου! Ελπίζω το πάθημα να μου γίνει μάθημα.
Καλή μου αρχή λοιπόν! sitepoint_smilie_v1_2 tepoint_smilie_v1_2
Μου είχες πει πως θα 'ρθει κάποια μέρα που ό,τι αντικρίζω θα το ερωτεύομαι..Τώρα αρχίζω και θυμάμαι..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Και πάλι από την αρχή! 15 Χρόνια 5 Μήνες πριν #10874

  • lamare
  • Το Άβαταρ του/της lamare
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 312
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Καλή σου αρχή λοιπόν !
Βλακείες, όλοι κάνετε ! :lol: :lol:
Όλοι κάνουμε δηλαδή !!
Καλά κάνεις και ξεκινάς από σήμερα {ή χθες}, γιατί η Δευτέρα δε σε θέλει και πολύ !!! :lol:
Συνέχισε , και μη σταματάς σε πειρασμούς ... Να θυμάσαι ότι σε πάνε πίσω !
Καλή δύναμη και δείξε επιμονή και υπομονή !
[Τα λέω για να τα ακούω και εγώ, μη νομίζεις ! Ότι το παίζω και καλά προφέσσορας!]
Θα τα χάσεις ..Και τα κιλά και τα μυαλά σου αφού δε θα σου λέιψει τίποτα !
Εγώ μόλις τσάκισα μία sweet 'n balance ! Με 4 υδατ. στην πλάκα σοκολάτας, πιο πολύ για το εντερικό μου επειδή δε βρήκα λιναρόσπορο ...
Καλή αρχή , και keep up ! clap ap clap ap
Male parta, male dilabuntur ~ Άσχημα χάνεται, ό,τι άσχημα αποκτάται.-
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Και πάλι από την αρχή! 15 Χρόνια 5 Μήνες πριν #10917

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Ax και να'ξερες ποσες φορες ειπα κι εγω "φτου κι απ'την αρχη"!!!!
Οπως λεει και η lamare κανεις μας δεν ειναι προφεσσορας, ολοι ομως ειμαστε δασκαλοι. Δασκαλε που διδασκες δηλαδη, μην φανταστεις!!!!
Κι εγω καλη μου, με την διακοπη του καπνισματος, πηρα 3 κιλα σε δυο μηνες. Ηρθαν και οι γιορτες, και το αποτελειωσα το πραγμα!!!
Την Δευτερα, 3 Ιανουαριου, ανεβηκα στην ζυγαρια, μισοκλεινοντας τα ματια, για να μη μου ερθει αποτομα.....
Και βλεπω ενα ολοστρογγυλο 70!!!! απο τα 64 που ημουν το καλοκαιρι... tantrum ntrum
Την Τριτη λοιπον, γιατι οπως λεει και η φιλη lamare, οι Δευτερες δεν μου πανε, αρχισα αυστηρη ενεργοποιηση. Εκλεισα αυτια και ματια σε διαφορες σειρηνες, πεταξα ο,τι υδατανθρακα ειχα στο σπιτι, και μπηκα σε μια σειρα. Σημερα, 6 μερες μετα, ειμαι 68,3.
Και φυσικα, πολυ πιο ξαλαφρωμενη απο πριξιματα που φερνουν οι υδατανθρακες.
Τες πα, αυτο που θελω να πω, ειναι οτι αυτος ειναι ο λογος, που αγαπω την Ατκινς. Με οποιαδηποτε αλλη διατροφη, αυτα τα 1.700 γρ που εχασα σε 6 μερες, θα τα εχανα σε 15-20 μερες, πεθαινοντας στην πεινα. Ενω εγω τα εχασα, τρωγοντας, γυρο, ουγγαρεζα, σουβλακια και ρολλα χοιρινα!! Α ναι! και sweet'n balance.
Οποτε, τα 3 κιλακια τα δικα σου, ειναι τοοοοοοοοσο μα τοοοοοοοσο ευκολο να χαθουν. grouphug ouphug
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Και πάλι από την αρχή! 15 Χρόνια 5 Μήνες πριν #10920

  • tralalilalom
  • Το Άβαταρ του/της tralalilalom
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 36
Εμ δεν είναι 3 τα κιλάκια Ρούλα μου! 14 είναι τα επιπλέον, και είναι όλα δικά μου! Μια χαρά.. Έχω ξεκινήσει ήδη, πήγα και σήμερα στο super και φόρτωσα, να έχουμε να τρώμε :lol: , και αναμένω αυτό το καλοκαίρι να είμαι 65 κιλά, κοινώς 19 κιλά κάτω! Ουφ.. Κορίτσια, σας ευχαριστώ πολύ για την στήριξη!!
Μου είχες πει πως θα 'ρθει κάποια μέρα που ό,τι αντικρίζω θα το ερωτεύομαι..Τώρα αρχίζω και θυμάμαι..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Και πάλι από την αρχή! 15 Χρόνια 5 Μήνες πριν #10924

  • agapi
  • Το Άβαταρ του/της agapi
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 61
θα τα καταφερουμε παιδια...κουραγιο και υπομονη..και εγω εχω κανει απειρες διαιτες αλλα παντα κουραζομουν απο την ελλειψη γλυκων...εχω θεμα με τα γλυκα..κατα περιεργο τροπο την εχω ξεκινησει την ατκινς εδω και 4 μερες παραλληλα με θερμιδικη(1200 τη μερα)και ηδη εχασα 3 κιλα και δεν σκεφτομαι τα γλυκα(το επισημαινω γιατι 4 μερες χωρις καθολου γλυκο ειναι κατορθωμα για μενα)...παιρνω δυναμη γιατι εχω πολλα κιλα να χασω γυρω στα 40..ειμαι 1,80 ξεκινησησα 129 κιλα και τωρα ειμαι 126..αλλα εχω τρομερη δυναμη αυτη τη φορα και πιστευω οτι θα τα καταφερω μεχρι τελους...κουραγιο και δυναμη και θα τα καταφερουμε..φιλια...
[url=http://lilyslim.com:ni4n2g9y]
[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Και πάλι από την αρχή! 15 Χρόνια 5 Μήνες πριν #10925

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
αντε και καλη μας αρχη και παλι.και εγω τριτη μερα ενεργοποιησης μειον 700 γρ.καλη επιτυχια κοριτσια.αντε ολες μαζι κατι θα καταφερουμε.εεεελα παιδια που λεει και η αννιτα πανια
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.078 δευτερόλεπτα

Syndication