Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: η σελιδα της aggy

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #18565

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
επιτελους .οχι μονο ειδα το 7ρακι στην ζυγαρια 77,5 εφτασα.το πρωι δε ημουν 76.9 .απιστευτο.φτανω το β στοχο που ειναι τα 75 κιλα..δεν θυμαμαι τα τελευταια χρονια να ημουν σε αυτα τα κιλα.78 ειχα φτασει.τι τελειο συναισθημα!!!αν δεν επαιρνα και παυσιπονα για την μεση μου θα ημουν πολυ πιο κατω.δεν πειραζει ομως.ααα και κατι αλλο.τρωω πολλα φρουτα καρπουζι πεπονι ροδακινο οταν καθαριζεις τελλαρα φρουτα ειναι αδυνατον να μην φας .βεβαια ειμαι σε λιπολυση.απλα σημερα το πρωι ηταν στην δευτερη ενδειξη η ταινια ketostix.αυριο ελπιζω να παει στην τριτη ενδειξη για να νοιωθω σιγουρια
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #18572

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
γιατι σαμποταρω την προσπαθεια μου;γιατι; οχι οτι εκανα κατι σπουδαιο αλλα ενω ηξερα τι πρεπει να κανω δεν το εκανα. μελιτζανες τηγανητες πολλες εφαγα πιπεριες τηγανητες πολλες εφαγα εφαγα μια μεγαλη φετα καρπουζι μισο σακουλακι σπορια μαυρα μαρουλοσαλατα λουλανικα ,ομελετα ζελε κρεμα γαλακτος ολη την μερα μασουλημα ολα αυτα σε μια μερα ΕΛΕΟΣ.εδω και 3 μερες τα ιδια χαλια.πολυ φαγητο/και η ζηγαρια με τιμωρησε 1μιση κιλο πανω,απο σημερα τα κεφαλια μεσα.θελω να χωρεσωσε ενα πανεμορφο γαλαζιο φορεματακι που εχω.κριμα ειναι να το βλεπω και να μην το φοραω.εστω και το επομενο καλοκαιρι
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #18581

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
ξεκινησα με βαρος 85,1 κιλα
α βδομαδα -1,900
αυτη τη βδομαδα εχασα 900 γρ
γ βδομαδα εχασα μονο 400 γρ
τωρα ειμαι 81,8κιλα
ακουλουθω την ατκις απο 8-1-2011

καθομαι και κανω μια αναδρομη στο παρελθον., και διαπιστωνω οτι αυτη ειναι η 3 προσπαθεια που κανω για ατκινς.αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο.το ανωτερω ζυγισμα μου ηταν κατα τα γραφομενα μου 8-1-2011.και γιατι το λεω; 15-9-2010 ημουν 78 κιλα (ημερομηνια θανατου μαμας μου) Σε 3μιση μηνες εβαλα 7 ολοκληρα κιλα.2 κιλα τον μηνα.δυστυχως η δευτερη προσπαθεια εληξε αδοξα και η ζυγαρια ανεβαινε και εφτασε καποια μερα τα 89. δυομιση χρονια εκτος τωνα αλλων πηγαν χαμενα.δεν ξερω γιατι δεν συνεχισα την β προσπαθεια αλλα ειμαι χαρουμενη που εδωσα παλι την ευκαιρια στον εαυτο μου να ειναι υγιης και το σωμα μου με 13 κιλα λιγοτερα και αποφασισμενη για διατροφη ατκινς για παντα.Γιατι τα γραφω; δεν ξερω αλλα ενοιωθα την αναγκη να τα γραψω.Θελω μετα απο χρονια να μπαινω στο σαιτ να τα διαβαζω εχοντας φτασει τον στοχο μου και να λεω τι ανοητη ημουν τοσα χρονια. διαβαζω το εβδομαδιαιο ζυγισμα και αναρωτιεμαι τι κανουν τα κοριτσια που εγραφαν το βαρος τους.ιδιως την σοφια68 .ευχομαι να εφτασε τον στοχο της.
Τελευταία διόρθωση: 12 Χρόνια 9 Μήνες πριν από aggy.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #18582

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
ξεκινσα με βαρος 85,1 κιλα
α βδομαδα -1,900
2η βδομαδα εχασα 900 γρ συνολο 2.8
3η βδομαδα 400 γρ
4 βδομαδα [size=150:rdmyyuka]εβαλα[/size] 1 κιλο
τωρα ειμαι 82,9 κιλα
ακουλουθω την ατκις απο 8-1-2011

vasoulitsa η διατροφη μου ηταν καλη.ειμαι σε εμμηνοπαυση .μαλλον απο το κολοφαραρμακα ειναι.οοοι δεν το βαζουμε κατω καλη συνεχεια σε ολες και ολους

και ναι βρηκα την αιτια που σταματησα.ειχα βαλει ενα κιλο ,ε και; τελος παντως ηθικο διδαγμα δεν απογοητευομαστε και συνεχιζουμε υπομονετικα.
Τελευταία διόρθωση: 12 Χρόνια 9 Μήνες πριν από aggy.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #18583

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
ειμαι πολυ πολυ χαρουμενη, αν και ειμαι με πονους στην μεση μου και ισχιαλγια.πηγα να κανω φυσιοθεραπεια και ξαπλωσα σε ενα κρεβατι το οποιο η φυσιοθεραπευτρια εβαλε σε ανακλιση.φοβηθηκα οτι θα πεσω και προσπαθησα να κρατηθω.μη φοβασαι μου λεει εδω ανεβαινουν ατομα 140-180 κιλα και εσυ που εισαι φτερο φοβασαι; τι ειμαι λεω; φτερο; ε ναι μου λεει ποσο εισαι εισαι 65; τοσο γραφειο γιατρος εδω στις οδηγιες που μου εδωσε.οτι θα εφτανε στιγμη να με πουνε και φτερο αυτο δεν το περιμενα.δεν ειμαι βεβαι 65 αλλα συντομα θα γινω.το χρωστω στον εαυτο μου
Τελευταία διόρθωση: 12 Χρόνια 9 Μήνες πριν από aggy.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #18585

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Η μεγαλύτερη επιβράβευση, και το πιο καλό κίνητρο για να συνεχίσεις!!!!!! Όσο για την ισχιαλγία; Μια απ'τα ίδια!!!! Με χάπια πάω στη δουλειά!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.098 δευτερόλεπτα

Syndication