ξεκινησα με βαρος 85,1 κιλα
α βδομαδα -1,900
αυτη τη βδομαδα εχασα 900 γρ
γ βδομαδα εχασα μονο 400 γρ
τωρα ειμαι 81,8κιλα
ακουλουθω την ατκις απο 8-1-2011
καθομαι και κανω μια αναδρομη στο παρελθον., και διαπιστωνω οτι αυτη ειναι η 3 προσπαθεια που κανω για ατκινς.αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο.το ανωτερω ζυγισμα μου ηταν κατα τα γραφομενα μου 8-1-2011.και γιατι το λεω; 15-9-2010 ημουν 78 κιλα (ημερομηνια θανατου μαμας μου) Σε 3μιση μηνες εβαλα 7 ολοκληρα κιλα.2 κιλα τον μηνα.δυστυχως η δευτερη προσπαθεια εληξε αδοξα και η ζυγαρια ανεβαινε και εφτασε καποια μερα τα 89. δυομιση χρονια εκτος τωνα αλλων πηγαν χαμενα.δεν ξερω γιατι δεν συνεχισα την β προσπαθεια αλλα ειμαι χαρουμενη που εδωσα παλι την ευκαιρια στον εαυτο μου να ειναι υγιης και το σωμα μου με 13 κιλα λιγοτερα και αποφασισμενη για διατροφη ατκινς για παντα.Γιατι τα γραφω; δεν ξερω αλλα ενοιωθα την αναγκη να τα γραψω.Θελω μετα απο χρονια να μπαινω στο σαιτ να τα διαβαζω εχοντας φτασει τον στοχο μου και να λεω τι ανοητη ημουν τοσα χρονια. διαβαζω το εβδομαδιαιο ζυγισμα και αναρωτιεμαι τι κανουν τα κοριτσια που εγραφαν το βαρος τους.ιδιως την σοφια68 .ευχομαι να εφτασε τον στοχο της.