σ'ευχαριστώ πολυ για την άμεση απάντησή σου!!!
Ξεκίνησα απο την κυριακή 20/10/13 αλλά δεν ανέβηκα στην ζυγαριά γιατί φοβάμαι!!! Πρέπει να είμαι 77-78....

Περιμένω πρώτα να ξεφουσκώσω για να δώ πόσα είμαι για να μην απογοητευτώ πολύ!
Είμαι 28 χρονών και σε πρώτη φάση θέλω να χάσω 5 κιλά, αλλά σύνολο θα ήθελα 15. Βέβαια έχω πολλά χρόνια να πάω κάτω απο 65 αλλά θα ήταν τέλειο!!
Δεν την βλέπω σαν δίαιτα περιμένοντας να τελειώσει σε ένα μήνα αλλά δεν ξέρω κατα πόσο θα μπορούσα να την κάνω μια ζωή!!!
Κάτι τελευταίο, κρασάκι έπινες ή ακοόλ γενικά;