Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: η σελιδα της aggy

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18621

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
η μετανοουσα μαγδαλινη επεστρεψε. εφυγε απο τον σωστο δρομο της ατκινς και ακολουθησε αλλον δρομο.δεν πειραζει .δεν ηταν και ασχημα. απλα δεν μου ταιριαζε ο αλλος δρομος.ετσι απο 8-10-2013 μετα απο ενα μηνα ναμαι παλι με σκυφτο κεφαλι που εκανα απιστια στην λατρεμενη μου διατροφη.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18622

  • basiliki 72
  • Το Άβαταρ του/της basiliki 72
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 74
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
καλως ορισες και παλι!και εγω παλι προσπαθω, ανμ και εχω ενα θεμα με το βραδινι.τελειωνω αργα τη δουλεια και δεν εχω ωρα να φτιαξω κατι και καταφευγω σε τοστακι και αυτο μου τα χαλαει ολα.καποια εναλλακτικη κανεις?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18624

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
βασιλικη πρεπει να εχεις παντα σ το ψυγειο σου επιτρεπτα κασερια ζαμπονακια κλπ για να μην τρως οτι βρεις μπροστα σου. εναλλακτικα εγω θα προτιμουσα μια σαλατα , κατι αλλο δεν μπορω να σκεφτω .ομελεττα φαντζαομαι οτι τρως στην διαρκεια της μερας.αν οχι θα την ετρωγα το βραδυ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #18634

  • marinasi
  • Το Άβαταρ του/της marinasi
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 7
Καλημέρα,
Συγχαρητήρια για την απωλειά τόσων κιλών!!!!! Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν υπολογίζεις και τις θερμίδες που καταναλώνεις. Τρώς τηγανιτά λαχανικά ή λουκάνικα;
Πολλές φορές την έχω ξεκινήσει αλλά κάθε φορά την σταματάω, ευχομαι αυτή την φορά να την συνεχίσω!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #18636

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
marinasi σε ευχαριστω πολυ
οσο για τις θερμιδες οχι δεν τις υπολογιζω καθολου.τρωω τα παντα και οσο θελω και οτι ωρα θελω
τηγανητα ναι , λουκανικα χωριατικα αν και τα προτιμω στο μικροκυματων, μπριζολες στο τηγανι , κιμα κοκκινιστο τηγανια χοιρινη τα παντα σου λεω
λαχανικουλια ναι τρωω σε σαλατα μαρουλι , λαχανο χορτα διαφορα με πολυ λαδι και ξυδι
ξεκινα κοριτσακι και θα σε ανταμειψει το αδυνατισμενο σωμα σου.απλα μην το βλεπεις σαν διαιτα.ποσες μερες θα κανω; αα να τελειωσει η διαιτα για να φαω.χαλλλαρραααα
και αν λιμπιστεις κατι δεν χαλασε ο κοσμος φατο και συνεχισε σαν ν αμην συμβαινει τιποτα
ποσα κιλα θελεις να χασεις; τι ηλικι αεχεις;
οτι απορια εχεις ρωτα .Καλη αρχη
Τελευταία διόρθωση: 12 Χρόνια 7 Μήνες πριν από aggy.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #18637

  • marinasi
  • Το Άβαταρ του/της marinasi
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 7
σ'ευχαριστώ πολυ για την άμεση απάντησή σου!!!
Ξεκίνησα απο την κυριακή 20/10/13 αλλά δεν ανέβηκα στην ζυγαριά γιατί φοβάμαι!!! Πρέπει να είμαι 77-78.... :-( Περιμένω πρώτα να ξεφουσκώσω για να δώ πόσα είμαι για να μην απογοητευτώ πολύ!
Είμαι 28 χρονών και σε πρώτη φάση θέλω να χάσω 5 κιλά, αλλά σύνολο θα ήθελα 15. Βέβαια έχω πολλά χρόνια να πάω κάτω απο 65 αλλά θα ήταν τέλειο!!
Δεν την βλέπω σαν δίαιτα περιμένοντας να τελειώσει σε ένα μήνα αλλά δεν ξέρω κατα πόσο θα μπορούσα να την κάνω μια ζωή!!!
Κάτι τελευταίο, κρασάκι έπινες ή ακοόλ γενικά;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.179 δευτερόλεπτα

Syndication