Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: η σελιδα της aggy

η σελιδα της aggy 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #18980

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Θα συμφωνήσω κι εγώ! Θεωρώ πως πρέπει να ξεκινήσεις λίγο πιο χαλαρά.. το να ξεκινάς από την βαριά μορφή ατκινς δεν θα βοηθήσει κ πολύ κύριος την ψυχολογία σου. Καλύτερα τρώτε κ τα λαχανικά σου κ τους ξηρούς καρπούς σου κ ας χάνεις λίγο πιο αργά. Απλά πρόσεξε τις μερίδες κ μην τρως συνέχεια. Άμα τρως συνέχεια ο οργανισμός δεν προλαβαίνει να το κάψει.. σιγά σιγά θα δεις σιαφορα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #18990

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
μμ κοριτσακια μου οχι δεν το κανω με βαρια καρδια.θελω και το κανω.ειλικρινα εκτη μερα σημερα δεν εχω προβλημα.δεν πειναω καθολου.εχω το κρεατακι μου το κοτοπουλακι μου τα αυγουλακια μου ενδιαμεσα τα τσαγακια μου και οταν λυσαω για γλυκο πινω bolero .μαλλον ολες αφου ψαχνομαστα αυτον τον καιρο τα ξερουμε οποτε ολα καλα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19009

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Χα!Χα!Χα! Πώς το πες αυτό το παραπάνω; δώσε μου τις βιταμίνες κι άσε με να πεθάνω!! Ακόμα γελάω!!!! Όταν τους λες για ατκινς είναι σαν να τους λες κ για τα βιολογικά καλλυντικά!! Κάπως έτσι κάνουν το πρόσωπο τους.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.136 δευτερόλεπτα

Syndication