marinasi δεν εχεις πολλα κιλα να χασεις και το οτι εισαι νεα κανει τα πραγματα πιο ευκολα το οτι λεω για μια ζωη δεν εννοω να ειμαστε στα 20 γρ υδατανθρακες.ασφαλως και δεν θα στερηθουμε μια ζωη απλα θα προσεχουμε μολις βαλουμε 2-3 κιλα αμεσως κοψιμο υδατανθρακων και ερχομαστε στα ισα μας..αλλα αν εννοουμε γυριζουμε στην παλια διατροφη και να τα γλυκα , να τα μακαρονια εεε σιγουρα θα τα παρουμε πισω τα κιλα. οσο για το αλκοολ, μμμ δεν πινω επι μονιμου βασεως, αλλα ουισκυ βοτκα , κανενα ποτηρακι ρετσινουλα ναι πινω. αλλα μονο οταν ειμαι με παρεα.το αλκοολ σε καθυστερει στο χασιμο κιλων , μιας και το αλκοολ ειναι πηγη ενεργειας.μολις ο οργανισμος μας βρει αλκοολ το χρησιμοποιει σαν πηγη ενεργειας .δεν σε βγαζει απο την κετωση , απλα προηγειται των πρωτεινων.αυτα. και παλι καλη αρχη.ανοιξε και ενα δικο σου θεμα να γραφεις το ιστορικο σου