Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: η σελιδα της aggy

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #18638

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
marinasi δεν εχεις πολλα κιλα να χασεις και το οτι εισαι νεα κανει τα πραγματα πιο ευκολα το οτι λεω για μια ζωη δεν εννοω να ειμαστε στα 20 γρ υδατανθρακες.ασφαλως και δεν θα στερηθουμε μια ζωη απλα θα προσεχουμε μολις βαλουμε 2-3 κιλα αμεσως κοψιμο υδατανθρακων και ερχομαστε στα ισα μας..αλλα αν εννοουμε γυριζουμε στην παλια διατροφη και να τα γλυκα , να τα μακαρονια εεε σιγουρα θα τα παρουμε πισω τα κιλα. οσο για το αλκοολ, μμμ δεν πινω επι μονιμου βασεως, αλλα ουισκυ βοτκα , κανενα ποτηρακι ρετσινουλα ναι πινω. αλλα μονο οταν ειμαι με παρεα.το αλκοολ σε καθυστερει στο χασιμο κιλων , μιας και το αλκοολ ειναι πηγη ενεργειας.μολις ο οργανισμος μας βρει αλκοολ το χρησιμοποιει σαν πηγη ενεργειας .δεν σε βγαζει απο την κετωση , απλα προηγειται των πρωτεινων.αυτα. και παλι καλη αρχη.ανοιξε και ενα δικο σου θεμα να γραφεις το ιστορικο σου
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #18639

  • marinasi
  • Το Άβαταρ του/της marinasi
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 7
Σέυχαριστώ πολύ και πάλι!!!!! :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18662

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
ααα θα το παθω το εγκεφαλικο!!! 72 σημερα δειχνει η ζυγαρια.3 κιλα πανω.φταιει βεβαια η κορτιζονη , αλλα φταιει και η aggy που συνεχως μασουλαει.ατκινς βεβαια αλλα πολλλεεεες θερμιδες.τι θα κανω; πως θα μπω σε σειρα παλι; πως να μειωσω το φαγητο;; ε; αυτο το ταχινι το εχω τσακισει, την κρεμα γαλακτος επισης.θα μου πειτε μην τα παιρνεις.αλλα δεν γινεται πρεπει να εχω γιατι σε κριση θα φαω και το ψυγειο!! σνιφ σνιφ
Τελευταία διόρθωση: 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν από aggy.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18664

  • konor
  • Το Άβαταρ του/της konor
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 2
θα ηρεμησεις , θα αφήσεις τον εαυτό μερικές μέρες να το ευχαριστηθεί και μετά ξαναρχίζεις,
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #18975

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
κριμα και παλι κριμα!! εβαλα ξανα ολα μου τα κιλα.η αληθεια δεν προσεχα.αλλα ευτυχως που εγραφα την πορεια μου και βλεπω οτι απο απριλιο μεχρι αυγουστο εβαλα 7 κιλα.ειναι δυνατον; τι εφαγα; ξαναξεκινησα αλλη μια φορα την αγαπημενη μου διατροφη.ευχομαι γρηγορα να ξαναδω το 6αρακι μπροστα.κανω την αρχικη μορφη της ατκινς οσο αντεξω και μετα θα προσθεσω και λαχανικα και ταχινια κλπ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

η σελιδα της aggy 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #18978

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
παρ'το λίγο χαλαρά-μην το σκέφτεσαι τόσο...και μένα είναι ή η τέταρτη ή η πέμπτη προσπάθεια, εδώ και 3 μήνες δεν την έχω χαλάσει ούτε μια φορά, ξέρεις γιατί? δεν το πολυσκέφτομαι σα δίαιτα-πιο πολύ ως επιλογή...αφού με αρρωσταίνει ο υδατάνθρακας, γιατί να τον φάω? έχω όμως πάντα διαθέσιμες "δικές μας"επιλογές! έτσι δε ζηλεύω και δεν λιγουρεύομαι-είναι πολύ σημαντικό να μη νιώθεις στερημένος...άντε καλώς ήρθες ξανά, καλή επιτυχία!!!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.104 δευτερόλεπτα

Syndication