Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: αν και σας διαβαζω μερες.... ειπα να συστηθω!!!!

Re: αν και σας διαβαζω μερες.... ειπα να συστηθω!!!! 16 Χρόνια 18 Ώρες πριν #8678

  • aggy
  • Το Άβαταρ του/της aggy
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 248
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
καλως ηρθες ελευθερια.λιγο πολυ ολες αφρατουλες μπηκαμε σ αυτο το σαιτ.σιγουρα θα χασεις τα κιλακια σου χωρις να στερηθεις τιποτα.καλη αρχη και καλη συνεχεια
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: αν και σας διαβαζω μερες.... ειπα να συστηθω!!!! 16 Χρόνια 12 Ώρες πριν #8687

  • sofia68
  • Το Άβαταρ του/της sofia68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 152
elefteria καλως ηρθες και καλη αρχη...
να χαιρεσαι τα παιδακια σου :)

Οτιδηποτε χρειαστεις εδω ειμαστε....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: αν και σας διαβαζω μερες.... ειπα να συστηθω!!!! 16 Χρόνια 12 Ώρες πριν #8692

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Άμα δεις τον άντρα να χάνει γρηγορότερα μη μασήσεις... Ο μεταβολισμός τους είναι θεϊκός...
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: αν και σας διαβαζω μερες.... ειπα να συστηθω!!!! 16 Χρόνια 10 Ώρες πριν #8697

  • eva7
  • Το Άβαταρ του/της eva7
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 56
Καλά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να κάνεις Άτκινς όταν έχεις συμπαράσταση στο ίδιο σου το σπίτι!
Ο δικός μου έχει γεμίσει τα ντουλάπια με πατατάκια και το ψυγείο με παγωτά λόγω μουντιάλ κι άντε εγώ να αγιάσω!

Εγώ βέβαια έκανα κάτι πιο δραστικό. Αγόρασα το βιβλίο του Άτκινς κι έχω πάθει πλάκα. Είχαν δίκιο όσοι στο φόρουμ το συστήνουν. Από εδώ είχα πάρει φυσικά τις πληροφορίες που χρειαζόμουν, αλλά με το βιβλίο κατάλαβα πώς λειτουργεί όλο αυτό κι έχω ήδη αναθεωρήσει για πολλά. Δεν ξέρω, αλλά μου έδωσε μια ώθηση, να τηρήσω τις αρχές της διατροφής κατά γράμμα, ενώ ήμουν πιο ελαστική.

Α! και καλή επιτυχία !
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: αν και σας διαβαζω μερες.... ειπα να συστηθω!!!! 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8699

  • sylvioula
  • Το Άβαταρ του/της sylvioula
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 56
Αχ οι άντρες! Είναι εξοργιστικοί!!! :evil: :evil: :evil:
Κι εμένα ο δικός μου τρώει ό,τι τρώω εγώ (φουλ αυγά, τυριά, λουκάνικα και δε συμμαζεύεται)
+ μια φρατζόλα ψωμί τη μέρα και είναι τσιλιβιθρόνι!
Καλή αρχή Ελευθερία!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: αν και σας διαβαζω μερες.... ειπα να συστηθω!!!! 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8701

  • efaki
  • Το Άβαταρ του/της efaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 188
Καλή αρχή!!!
Όλα θα πάνε καλά, θα το δείς. Όντως, αν έτρωγα ό,τι τρώει ο καλός μου θα ήμουν καμιά 50ρια κιλά παραπάνω. Άτιμε μεταβολισμέ!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.077 δευτερόλεπτα

Syndication