Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: αν και σας διαβαζω μερες.... ειπα να συστηθω!!!!

Re: αν και σας διαβαζω μερες.... ειπα να συστηθω!!!! 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8765

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Μπράβο stef την καλύτερη δουλειά κάνεις. Αυτό με το παζάρεμα είναι καλή λύση γιατί τουλάχιστον μαθαίνει το παιδί τι είναι καλό και τι όχι -άρα του μένει ότι το κέικ είναι κακό για αυτό δεν μπορεί να το φάει με το άλλο κακό το παγωτό.

Η παιδική παχυσαρκία είναι τεράστιο πρόβλημα και ναι ξεκινάει από το σπίτι. Στην μικρή μου ομαδούλα μπάσκετ έσκασε φέτος ένα παιδάκι με ικανότητες και θέληση μεν, τεράστιο δε. Μας είπε πως η μαμά του φτιάχνει συνέχεια γλυκά και... τα τρώει! Σε κάθε προπόνηση είχαμε τα μάτια μας πάνω του μην μας μείνει από την κόπωση! Τραγικό μεν, αληθινό δε...
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: αν και σας διαβαζω μερες.... ειπα να συστηθω!!!! 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8768

  • stef
  • Το Άβαταρ του/της stef
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 184
Το τραγικό είναι η παραπληροφόρηση που υπάρχει. Κάτα πάσα πιθανότητα οι μαμάδες θεωρούν, ότι κάνουν καλό στα παιδιά τους ταίζοντάς τα την "ισορροπημένη" διατροφή 60% υ/α 25% πρωτείνη και 15% λίπος (ή κάπως έτσι). Ισως και η μαμά του ευτραφούς πιτσιρίκου, που ανέφερες, φτιάχνει σπιτικά γλυκά για να δώση κάτι "υγιεινό" στον κανακάρη της αντι του ανθυγιεινού ετοιματζίδικου. Και έχω δει φίλες μαμάδες να λένε "δεν έχει παγωτό αν δεν τελειώσης το φαγητό σου" και το φαγητό είναι ... μακαρόνια με σάλτσα.
Εχω γίνει στόχος δηκτικών παρατηρήσεων επειδή στην οικογένειά μου τρώμε "πάρα πολύ κρέας και όλα αυτά τα λιπαρά και αυτά είναι ανθυγιεινές συνήθειες". Φυσικά δεν πτοούμαι και έχω γίνει κι εγώ ενοχλητική προσπαθώντας να στηρίξω τις θέσεις μου (και άρα να βγάλω τους άλλους λάθος). Αυτό το "όλοι ξέρουν και οι γιατροί λένε.." μου ανάβει τα λαμπάκια. Και τι ξέρουν και λένε όλοι αυτοί? Οτι "τα λιπαρά βουλώνουν τις αρτηρίες" και "δεν κάνει να τρώτε τόσα αυγά" καθώς και "η σωστή διατροφή έχει λίγο απ' όλα" .
Βοήθειά μας!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: αν και σας διαβαζω μερες.... ειπα να συστηθω!!!! 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8787

  • Joanna
  • Το Άβαταρ του/της Joanna
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 11
Γεια σε όλους,
κι εγώ σας διαβάζω εδώ και πολύ καιρό και είπα να συστηθώ. Κάνω Atknis εδώ και λίγες εβδομάδες και έχω πέσει από τα 75 κιλά στα 67! Λίγο ακόμη και φτάνω στον επιθυμητό στόχο (62).Γενικά μου αρέσει πολύ η διατροφή και βλέπω με χαρά τα αποτελέσματα στο σώμα μου. Το μόνο αρνητικό ήταν ότι είχα πολλά νεύρα για μικρή χρονική περίοδο, και δεν μπορούσα να το εξηγήσω. Το forum με έχει βοηθήσει πάρα πολύ και έχω φτιάξει με επιτυχία πολλές από τις συνταγές σας. Στο μέλλον, θα παραθέσω και παραλλαγές και ελπίζω και δικές μου συνταγές.


Πάνω σε αυτό που λέτε για τα παιδιά συμφωνώ απόλυτα. Εγώ ευτυχώς ήμουν μια χαρά με το βάρος μου σαν παιδί, όμως σε μια μικρότερή μου ξαδέρφη έχω δει τα αποτελέσματα του να μην είναι συνειδητοί οι γονείς στο θέμα της διατροφής του παιδιού. Πατάτες, ψωμί, μακαρόνια ήταν πάντα η εύκολη λύση. Και το θέμα είναι και πως οι υδατάνθρακες είναι εθιστικοί, αλλά και η κακή ψυχολογία που αποκτά κανείς όταν πέρνει πολλά κιλά δε βοηθά στην απώλεια των κιλών. Ελπίζω το καλοκαίρι που θα τη δω να καταφέρω να την πείσω να κάνει Atkins.

Θέλω να σας κάνω μια ερώτηση η οποία μάλλον θα σας φανεί πολύ λεπτομερής, αλλά πραγματικά μου έχει συμβεί πολλές φορές τώρα τελευταία και έχω συγχιστεί.. Έχει τύχει κάποιες φορές που έχω φάει έξω ή έχω παραγγείλει η σαλάτα να έχει κρουτόν. Γενικά προσπαθώ να τα αφαιρώ, αλλά καταλαβαίνετε αυτό δε μπορώ να το κάνω με λεπτομέρεια ( Φανταστείτε μόνο το θέαμα). Πόσο μεγάλο πιστεύετε πω είναι το 'κακό'?

Καλή συνέχεια σε όλους/όλες!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: αν και σας διαβαζω μερες.... ειπα να συστηθω!!!! 15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #8790

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Απλα, ζητας να μη σου βαλουν κρουτον στη σαλατα, γιατι εχεις αλλεργια/δυσανεξια/ζαχαρο/ο,τι μπορεις να φανταστεις... Πιστεψε με, πιανει!!!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.121 δευτερόλεπτα

Syndication