Γεια σε όλους,
κι εγώ σας διαβάζω εδώ και πολύ καιρό και είπα να συστηθώ. Κάνω Atknis εδώ και λίγες εβδομάδες και έχω πέσει από τα 75 κιλά στα 67! Λίγο ακόμη και φτάνω στον επιθυμητό στόχο (62).Γενικά μου αρέσει πολύ η διατροφή και βλέπω με χαρά τα αποτελέσματα στο σώμα μου. Το μόνο αρνητικό ήταν ότι είχα πολλά νεύρα για μικρή χρονική περίοδο, και δεν μπορούσα να το εξηγήσω. Το forum με έχει βοηθήσει πάρα πολύ και έχω φτιάξει με επιτυχία πολλές από τις συνταγές σας. Στο μέλλον, θα παραθέσω και παραλλαγές και ελπίζω και δικές μου συνταγές.
Πάνω σε αυτό που λέτε για τα παιδιά συμφωνώ απόλυτα. Εγώ ευτυχώς ήμουν μια χαρά με το βάρος μου σαν παιδί, όμως σε μια μικρότερή μου ξαδέρφη έχω δει τα αποτελέσματα του να μην είναι συνειδητοί οι γονείς στο θέμα της διατροφής του παιδιού. Πατάτες, ψωμί, μακαρόνια ήταν πάντα η εύκολη λύση. Και το θέμα είναι και πως οι υδατάνθρακες είναι εθιστικοί, αλλά και η κακή ψυχολογία που αποκτά κανείς όταν πέρνει πολλά κιλά δε βοηθά στην απώλεια των κιλών. Ελπίζω το καλοκαίρι που θα τη δω να καταφέρω να την πείσω να κάνει Atkins.
Θέλω να σας κάνω μια ερώτηση η οποία μάλλον θα σας φανεί πολύ λεπτομερής, αλλά πραγματικά μου έχει συμβεί πολλές φορές τώρα τελευταία και έχω συγχιστεί.. Έχει τύχει κάποιες φορές που έχω φάει έξω ή έχω παραγγείλει η σαλάτα να έχει κρουτόν. Γενικά προσπαθώ να τα αφαιρώ, αλλά καταλαβαίνετε αυτό δε μπορώ να το κάνω με λεπτομέρεια ( Φανταστείτε μόνο το θέαμα). Πόσο μεγάλο πιστεύετε πω είναι το 'κακό'?
Καλή συνέχεια σε όλους/όλες!