γειά σου Mary, πολύ μου άρεσε το post σου, the story of my life

Να δης καυγάδες που έχω κάνει κι εγώ με τις γιαγιάδες, να δης κουλουράκια που έχω χαρίσει για να μην μείνουν σπίτι... ευτυχώς είχα σύμμαχο τον άντρα μου!
Το κολατσιό για το σχολείο είναι ένα θέμα και έχουμε συμβιβαστεί στο σπιτικό σάντουιτς με ψωμί του τοστ και πολύ βούτυρο ή φιλαδέλφεια και ζαμπόν/τυρί. Ψωμί στο τραπέζι δεν παίζει ούτε σε μας. Ούτε μακαρόνια, ρύζι, αναψυκτικά κλπ. Εχουμε βρει μια ισορροπία "παζαρεύοντας" υ/α (οταν είμαστε έξω και δεν τη γλυτώνουμε με τίποτα), πχ αν φας κεικ δεν θα φας παγωτό, ώστε να παραμένουν οι υ/α σε ένα αποδεκτό όριο.
Τα παιδιά μου είναι 7 κ 9 χρονών τώρα και απολαμβάνω τους καρπούς των αγώνων μου: οι συμμαθητές τους κάνουν κοιλίτσες και τα δικά μου είναι λεπτά και αθλητικά. Και μια μαμά, που με κορόιδευε, όταν δεν τους άφηνα να φάνε δεύτερο μπισκότο, τώρα ρωτάει τι ταίζω τα παιδιά μου και διατηρούνται έτσι, ενώ ο δικός της δεν μπαίνει στα ρούχα του..