Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Νέα προσπάθεια

Νέα προσπάθεια 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19512

  • Elenad
  • Το Άβαταρ του/της Elenad
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 33
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Καλησπέρα κορίτσια και αγόρια συναγωνιστές !!!
Είμαι η Έλενα από Αθήνα και έχω καιρό που έχω γραφτεί στο φόρουμ αλλά δεν έχω καταφέρει μέχρι τώρα να γράψω τα δικά μου .
Είμαι 36 χρόνων με δυο παιδάκια και αρκετα κιλά για να χάσω μετά από τις εγκυμοσύνες μου .
Ξεκίνησα 21 Νοεμβρίου την διατροφή μας και μέχρι σήμερα έχω φτάσει από τα 90 στα 85,6 .
Δεν νομίζω να είναι άσχημα ειδικά μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες μόνη μου αλλά και με διαιτολόγους .
Νόμιζα ότι ο μεταβολισμός μου δεν δουλεύει καθόλου αλλά δεν ισχύει αυτό τελικά
Αποφάσισα να γράφω την πρόοδο μου για να με βοηθάτε και εσείς οι παλιοί
Έχω ύψος 174 εκ και θέλω να φτάσω στα 67 κιλά καλά δεν είναι ;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέα προσπάθεια 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19513

  • papaki
  • Το Άβαταρ του/της papaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 84
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Γεια σου Εlenad! Μπράβο για την προσπάθειά σου!! Κι εγώ κοντά με εσένα ξεκίνησα, (23/11). Πιστεύω μια χαρά είναι τα κιλά που θέλεις να φτάσεις...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέα προσπάθεια 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19514

  • Elenad
  • Το Άβαταρ του/της Elenad
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 33
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Γεια σου παπάκι !!!
Να ρωτήσω κάτι φέτα ποσό μπορούμε να τρώμε ?
Υπάρχει περίπτωση να μας κολισει γιατί έχω τρελα με το συγκεκριμένο τυρί
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέα προσπάθεια 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19515

  • papaki
  • Το Άβαταρ του/της papaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 84
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Η φέτα γράφει πόσους υδατάνθρακες έχει? Έχω ακούσει ότι πολλούς τους κολλάει... Εγώ τρώω τυράκι από το χωριό, τυροζούλι λέγεται (κρητικό). Δεν ξέρω πόσους υδατάνθρακες έχει γιατί είναι χειροποίητο, απλά προσπαθώ νσ τρώω μέχρι 100 γραμμάρια.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέα προσπάθεια 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19517

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
σιγά-σιγά καταλαβαίνεις τι σε κολλάει και τι όχι. φέτα εγώ υπολογίζω 1γρ το κομμάτι που είναι σα δυο σπιρτόκουτα. μισό γραμμάριο υπολογίζω το γκούντα και τη γραβιέρα άρτας. αλλά μην τρελαίνεστε, μια λογική ποσότητα σε χορταίνει και έχει πολύ λίγους υδ/κες.

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέα προσπάθεια 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19522

  • Elenad
  • Το Άβαταρ του/της Elenad
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 33
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τις απαντήσεις
0 υδατάνθρακες γράφει αλλά θα μετράω κι εγώ σαν να έχει 1
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.116 δευτερόλεπτα

Syndication