δεν κάνει τίποτα, σιγά! γι αυτό υπάρχει το φόρουμ, για να βοηθάμε ο ένας τον άλλον!
τις φρυγανιές νομίζω τις έχουν όλα τα σούπερ, εγω τις προμηθεύομαι από το βασιλόπουλο-δεν ειναι κάτι εξεζητημένο όμως. τώρα για μαγιονέζα συνταγή εγω κάνω του βιβλίου (που θα σου σύστηνα να το αγοράσεις και συ, θα σε βοηθήσει) δλδ 1 αυγο ολόκληρο, 2Κ χυμό λεμονιιού, 1κ.μουστάρδα, μισό φλ. ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι και ρίγανη-εάν σ αρέσει. τα ρίχνω όλα στο μούλτι κι σ ένα λεπτό έτοιμη! κάπου στο φόρουμ διάβασα και μια παραλλαγή που αντικαθιστάς το αυγό με 5Κ κρέμα γάλακτος, δεν το έχω δοκιμάσει όμως. καλημέρα, καλή συνέχεια κι ότι χρειαστείς, μη διστάσεις!