Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #18955

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
καλημέρα ή μαλλον καλησπέρα και πάλι! λοιπόν το ψωμί μου φαίνεται οκ-λογικά δε θα δημιουργήσει πρόβλημα. επίσης μπορεις να χρησιμοποιήσεις και σκανδιναβικές φρυγανιές ή fin crisp για το πρωινό, κι αυτές εντάξει είναι. η μαγιονέζα υδ/κες εντάξει, έχει όμως ζάχαρη-απειροελάχιστη βέβαια, αλλά μπορεί να σε κολλήσει. εγώ φτιάχνω μόνη μου, από του εμπορείου νομίζω η μαγιονέζα του ΑΒ δεν έχει καθόλου ζάχαρη. και πάλι ελέγχεις ταμπέλες. το dirollo ενδέχεται να μην έχει υδ/κες-κοίτα τη συσκευασία, όμως γενικότερα να προτιμάς τα πλήρη τυριά, γιατί το λίποςσε χορταίνει και χρειάζεται για να λειτουργήσει η άτκινς. και τέλος τα συμπληρώματα:επειδή την πάτησα με ένα σκεύασμα σιδήρου, έλεγξε καλά στα συστατικά για ζάχαρη σε όλες τις μορφές (δηλ.και δεξτρόζη, γλυκόζη, ζακχαρόζη κλπ). επίσης μου φαίνονται λίγο λίγα τα λαχανικά που καταναλώνεις-πρέπει να συμπληρώνουν τουλάχιστον τα 12 από τα 20 γρ υδ/κων της πρώτης φάσης...αυτά. ότι άλλο χρειαστείς, εδώ είμαστε!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #18956

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
elsa έγραψε:
καλημέρα ή μαλλον καλησπέρα και πάλι! λοιπόν το ψωμί μου φαίνεται οκ-λογικά δε θα δημιουργήσει πρόβλημα. επίσης μπορεις να χρησιμοποιήσεις και σκανδιναβικές φρυγανιές ή fin crisp για το πρωινό, κι αυτές εντάξει είναι. η μαγιονέζα υδ/κες εντάξει, έχει όμως ζάχαρη-απειροελάχιστη βέβαια, αλλά μπορεί να σε κολλήσει. εγώ φτιάχνω μόνη μου, από του εμπορείου νομίζω η μαγιονέζα του ΑΒ δεν έχει καθόλου ζάχαρη. και πάλι ελέγχεις ταμπέλες. το dirollo ενδέχεται να μην έχει υδ/κες-κοίτα τη συσκευασία, όμως γενικότερα να προτιμάς τα πλήρη τυριά, γιατί το λίποςσε χορταίνει και χρειάζεται για να λειτουργήσει η άτκινς. και τέλος τα συμπληρώματα:επειδή την πάτησα με ένα σκεύασμα σιδήρου, έλεγξε καλά στα συστατικά για ζάχαρη σε όλες τις μορφές (δηλ.και δεξτρόζη, γλυκόζη, ζακχαρόζη κλπ). επίσης μου φαίνονται λίγο λίγα τα λαχανικά που καταναλώνεις-πρέπει να συμπληρώνουν τουλάχιστον τα 12 από τα 20 γρ υδ/κων της πρώτης φάσης...αυτά. ότι άλλο χρειαστείς, εδώ είμαστε!


Σ ευχαριστώ πάρα πολύ.. έλεγξα τα συστατικά του σιδήρου και είχε όντως ζακχαρόζη... Οπότε το αφήνω προς το παρόν, έτσι κι αλλιώς παίρνω σέντρουμ. Για τα λαχανικά, θα δω τι θα κάνω για να τα αυξήσω. Τις φρυγανιές είδα πως κάποια άτομα εδώ έλεγαν πως τις έχει ο Γαλαξίας, θα κοιτάξω. Και θα δω και για μαγιονέζα. Εσύ σπιτική είπες ότι κάνεις ε; Συνταγή παίζει; :)

Το ντιρόλο δεν έχει αλλά έχει λιπαρά και θερμίδες... Οπότε μάλλον για λα βας το κόβω. Αμα έρθεις Θεσσαλονίκη, χρωστάω κέρασμα Ελσα!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #18959

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
δεν κάνει τίποτα, σιγά! γι αυτό υπάρχει το φόρουμ, για να βοηθάμε ο ένας τον άλλον!
τις φρυγανιές νομίζω τις έχουν όλα τα σούπερ, εγω τις προμηθεύομαι από το βασιλόπουλο-δεν ειναι κάτι εξεζητημένο όμως. τώρα για μαγιονέζα συνταγή εγω κάνω του βιβλίου (που θα σου σύστηνα να το αγοράσεις και συ, θα σε βοηθήσει) δλδ 1 αυγο ολόκληρο, 2Κ χυμό λεμονιιού, 1κ.μουστάρδα, μισό φλ. ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι και ρίγανη-εάν σ αρέσει. τα ρίχνω όλα στο μούλτι κι σ ένα λεπτό έτοιμη! κάπου στο φόρουμ διάβασα και μια παραλλαγή που αντικαθιστάς το αυγό με 5Κ κρέμα γάλακτος, δεν το έχω δοκιμάσει όμως. καλημέρα, καλή συνέχεια κι ότι χρειαστείς, μη διστάσεις!

Τελευταία διόρθωση: 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν από elsa.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #18961

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Πήγα ήδη πήρα τη μαγιονέζα του ΑΒ, πήρα Φιν Κρισπ που βρήκα, επίσης βρήκα Μοτσαρελα σε φέτες με 0 υδ και κοτόπουλο φέτες (σαν ζαμπόν) με 1 υδ. Θα κοιτάξω βιταμίνες πιο μετά και σοκολάτα s&b για την υπογλυκαιμία να ξεγελιέμαι. Το γαμώτο είναι ότι τώρα φεύγω διακοπές και θα πρέπει να είμαι έξτρα προσεκτική και να εξοπλιστω, χαχαχα :)

Παρασκευή 21/08
Πρωινό
4 ασπράδια αυγών
4 σπαράγγια
Μία πιπεριά φλωρίνης
1 φέτα ντιρόλο
2 φέτες καπνιστή ωμοπλάτη

Μεσημεριανό
Φιλέτο κοτόπουλο 150 γρ
Μαρούλι
1 κτγ μαγιονέζα

Για βραδυνό θα φάω
Μία φέτα ψωμί ειδικό 3,8 υδ - 0 σακχαρα
Μαρούλι
1 φέτα μοτσαρέλα
1 φέτα κοτόπουλο

Ενδιάμεσα τσάι και νερό
Η ζυγαριά έδειξε 69,9 από 70,5 αλλά περιμένω για σιγουριά :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #18962

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
α μπραβο!!! τοσ ακιλα???? τι εισαι εσυ? το εβαλε ςπεισμα κ φανηκε λοιπον!!!! καλη συνεχεια!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #18965

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Ετχαριστω πολυ Κατερινα. Ναι, ηταν να μην το παρω αποφαση, αρκετα πια. Τωρα θελω απλα να τελειωνω
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.075 δευτερόλεπτα

Syndication