Καλημέρα παιδιά, σήμερα η ζυγαριά έδειξε 67,2 και είμαι πολύ χαρωπή γιατί λογικά στις 4 μέρες που απομένουν θα έχω πέσει στα 66

Πόντους δε μετράω γιατί ψιλοβαριέμαι αλλά κάποια στιγμή θα το κάνω. Στο μεταξύ θα βάλω μια φώτο
Εντωμεταξύ, έχω κάτι που με βοηθάει πολύ και ήθελα να ρωτήσω αν το κάνει κάποιος άλλος... Εχω μία καρτέλα που την έχω χωρίσει σε τετραγωνάκια και αριθμούς από το 120 ως το 55 και κάθε που χάνω κιλό το διαγράφω και βάζω μία ημερομηνία στην άκρη του... Βλέποντας κάθε φορά τα σβησμένα κουτάκια και πού έχω φτάσει, βοηθιέμαι να συνεχίσω...