Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19019

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
άσε, βαφτίσαμε ένα παιδάκι και νονά είσαι να μη φας? και θα φας μόνο κουφέτα, δε θα φας και φαγητό? ασε το συντριβάνι σοκολάτας-11 σουβλάκια φράουλας βουτηγμένα στη σοκολάτα έφαγα!!!!
αλλά όλα αυτά ανήκουν στο αμαρτωλό παρελθόν! τώρα όπου πάω κυρία είμαι...η χαρά του dr Atkins αυτοπροσώπως!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19020

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Δεν υπάρχει περιπτωση να φαω κουφετα παιδια, θα κρατηθω λεμεεεε θα ειμαι τοσο πολυ γενναια!

Το ποτο με πειραζει βεβαια που θα στερηθω και θα καθομαι σαν το χαζο με σοδα αλλα δεν πειραζει χαλαλι, το χειμωνα ονειρευομαι κολλητο μαυρο φορεματακι με δερματινο μπουφανακι απο πανω, οποτε αξιζει :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19038

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Καλημέρα παιδιά, σήμερα η ζυγαριά έδειξε 67,2 και είμαι πολύ χαρωπή γιατί λογικά στις 4 μέρες που απομένουν θα έχω πέσει στα 66 :) Πόντους δε μετράω γιατί ψιλοβαριέμαι αλλά κάποια στιγμή θα το κάνω. Στο μεταξύ θα βάλω μια φώτο :)

Εντωμεταξύ, έχω κάτι που με βοηθάει πολύ και ήθελα να ρωτήσω αν το κάνει κάποιος άλλος... Εχω μία καρτέλα που την έχω χωρίσει σε τετραγωνάκια και αριθμούς από το 120 ως το 55 και κάθε που χάνω κιλό το διαγράφω και βάζω μία ημερομηνία στην άκρη του... Βλέποντας κάθε φορά τα σβησμένα κουτάκια και πού έχω φτάσει, βοηθιέμαι να συνεχίσω...
Συνημμένα:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19039

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Μπράβο! Κορμάρα!
Και το πινακάκι, πολύ καλή ιδέα, ομολογουμένως!
Κιπ δε γκουντ γουόρκ!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": LovesOwen

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19040

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Χαχαχα σ ευχαριστω παρα πολυ, για τα καλα σου λογια Ρουλα! Καλα, ακομη κορμαρα δεν ειμαι αλλα θα γινω που θα παει :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #19042

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
εγώ έχω κάνει γράφημα με τα κιλά και τις ημερομηνίες-ενώνοντας τις τελείες βγαίνει κάτι σαν καρδιογράφημα. όσο είναι κατηφορικό, όλα καλά...γίνεται και στον υπολογιστή νομίζω, σε εξέλ. btw μια χαρά είσαι στη φωτό! είσαι σίγουρη ότι χρειάζεται να χάσεις κι άλλο?

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.076 δευτερόλεπτα

Syndication