Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλησπέρα κι απο μένα!

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #18966

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
μπράβο lovesowen! μόνο τα προιόντα όπως το ψωμί και τις φρυγανιές καλό θα ήταν να τα καταναλώνεις πρωί, ώστε να τα κάψεις σίγουρα! πολυβιταμίνη παίρνω την centrum women-καλη είναι...όσο για τις διακοπές η λέξη κλειδί είναι αυτό ακριβώς που είπες:προετοιμασία! εγώ είχα παρει τη στέβια μαζί μου, την ανακάτευα με λίγο κακάο και 1 βουτυράκι για πρωινό κι έφτιαχνα ένα πρόχειρο "βουτυρογλυκό", ώστε να μη ζηλεύω τα κέικ κλπ συμπλήρωνα το πρωινό με τυρί, ζαμπόν, αυγά και λουκάνικα. ενδιάμεσα γιαούρτι και φουντούκια(αυτά με κόλλησαν λίγο, αλλά τουλάχιστον δεν πήρα γραμμάριο). για κυρίως ψητά με σαλάτα μπορείς να βρεις σε κάθε ελληνική ταβέρνα! αυτά! καλές διακοπές και καλές κατηφόρες!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #18968

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Σψευχαριστω παρα πολυ. Η αρχη ηταν πολυ δυσκολη, τωρα απο 52 νουμερο εχω πεσει 38 οποτε υπαρχει μια τεραστια απολαυση :)

Οσο για διακοπες, ειπα οτι σιγουρα θα παρω μαρουλι πιπεριες μαγιονεζα φρυγανιες τυρι καποιο ειδους αλλαντικο με 1 τδ ανα φετα χωρις σακχαρα (νομιζω βρηκα στο ΑΒ, με εσωσε αυτο το σουπερμαρκετ!) γιατι θα ειμαστε καμπινγκ και ειναι δυσκολο να φτιαχνω γευματα. Θα παρω και φιλετο κοτοπουλο για μεσημερι, θα τα βολεψω πιστευω. Ενταξει, θα ρχω τις αλλες τις γαιδουρες που θα χλαπακιαζουν τις νουτελες και τα πατατακια αλλα θα το παιξω βουδιστρια :D
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #18970

  • elsa
  • Το Άβαταρ του/της elsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 391
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
οοοομμμμ! κάνει και καλό ο διαλογισμός!!!! καλά να περάσεις!

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #18971

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Σ ευχαριστω πολυ Ελσα και για τις πολυτιμες συμβουλες. Ειναι σημαντικο να μιλας με καποιον που ξερει, εγω ακομη θα εβαζα μπαλσαμικο. :D

Τωρα που το σκεφτομαι θα κανω τον μπατμαν που τον αγαπω!! Χαχαχα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #18973

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
κ αυγουλακια μην ξεχασεις να παρεις!!!!!!!!!! κανουν θαυματα!!! κ ξηρους καρπους!!!!! κ εισαι μια χαρα! ασε που δεν πεινας κ δεν θες να φας αλλα πρεπει ορισμενες φορες!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλησπέρα κι απο μένα! 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #18999

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Κατερίνα μου σ ευχαριστώ πολύ, εκεί που ήμουν δυστυχώς δεν είχαμε γκαζάκι για να κάνω αυγά αλλά πιστεύω τα κατάφερα αρκετά καλά! Ξηρούς καρπούς δεν πολυτρώω πέραν αμυγδαλου/φουντουκιου αλλά στο μίνι μάρκετ όσα σακουλάκια είδα δεν είχα λεπτομέρειες και διατροφικούς πίνακες οποτε δεν πηρα :(

Λοιπόν, σήμερα Δευτέρα 31/08 ζυγίζω 67,8 :)

Νομίζω ότι μέχρι το γάμο στις 6/09 προλαβαίνω να χάσω ίσως ένα κιλό... Θα δούμε. Καλή συνέχεια παιδιά να έχουμε όλοι μας
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.203 δευτερόλεπτα

Syndication