Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα.

Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα. 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19456

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Μπράβο Γιώργη! Συνέχισε έτσι και να το 9άρι στη ζυγαριά, αχνοφαίνεται!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα. 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19458

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Αφου μπορεσες και εμεινες εντος προγραμματος πολλα μπραβο!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα. 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19485

  • GeorgeM
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeM
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Καλό μήνααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αρχή....01/11/14: 150,00
Σήμερα 04/05/15: 127,50
...........09/05/15: 125,20
...........11/05/15: 124,70
...........18/05/15: 122,50
...........25/05/15: 121,40
...........01/06/15: 120,50
...........08/06/15: 119,50
...........15/06/15: 119,20
...........22/06/15: 117,90
...........01/07/15: 116,20
...........08/07/15: 115,30
...........19/07/15: 117,50
...........01/08/15: 114,00
...........16/08/15: 112,90
...........31/08/15: 111,60
...........15/09/15: 110,60
...........20/09/15: 110,00
...........01/10/15: 109,50
...........22/11/15: 110,30
...........01/12/15: 108,80

(Ζήλεψα από την LovesOwen και ξεκίνησα!!! ξανά).

Εκλεισα έναν χρόνο που πραγματικά ΔΕΝ κατάλαβα, ΔΕΝ ζορίστηκα πολύ, ΔΕΝ υπέφερα και που ΔΕΝ έχω πλέον 41,2 κιλά!!!!
Τελευταία διόρθωση: 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν από GeorgeM.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα. 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19489

  • LovesOwen
  • Το Άβαταρ του/της LovesOwen
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 129
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Από τις 22/11 πήγες ξανά πίσω στην 1/11 ε? Πώς το εκανες αυτο Γιωργο; χαχαχαχα

Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!!!! :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα. 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19491

  • GeorgeM
  • Το Άβαταρ του/της GeorgeM
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
LovesOwen έγραψε:
Από τις 22/11 πήγες ξανά πίσω στην 1/11 ε? Πώς το εκανες αυτο Γιωργο; χαχαχαχα

Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!!!! :)

Χαχαχαχα.
Λάθος αυτό!!!!!!!!
Διορθώθηκε.
Τελευταία διόρθωση: 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν από GeorgeM.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα. 10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #19498

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Μπράβο Γιώργο! Πέταξες από πάνω σου μια Νανά Καραγιάννη! :)
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.093 δευτερόλεπτα

Syndication