Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!!

Re: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #8396

  • bouklitsa
  • Το Άβαταρ του/της bouklitsa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 11
Αυτό είναι ένα πραγματικά πολύ ωραίο και πολύ ενδιαφέρον νέο!!!
Είχα ανάγκη να το διαβάσω γιατι είχα λίγο άγχος λόγω λίπους της διατροφής...
Μπράβο σου, ελπίζω και οι δικές μου τιμές να είναι το ίδιο καλές! sitepoint_smilie_v1_2 tepoint_smilie_v1_2
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #8397

  • sofia
  • Το Άβαταρ του/της sofia
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 35
μπραβο μαρινακι μια χαρα :D
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #8401

  • eumarie
  • Το Άβαταρ του/της eumarie
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 49
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Μπράβο Marina, με σένα οδηγό παίρνουμε δύναμη όλοι dance nce dance nce dance nce dance nce dance nce
χαμογέλα, κάνει σε όλους μας καλό
url=http://www.diaet-ticker.de] [/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 16 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #8411

  • Nicolin
  • Το Άβαταρ του/της Nicolin
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 35
Mαρινά, σου εύχομαι να είσαι πάντα γερή και δυνατἠ και όλα τα κακά και όσα σε ταλαιπωρούν να ξεχασουν το όνομα σου, το τηλεφωνο σου και τα λοιπά στοιχεία σου!
Τα καλύτερα...! sitepoint_smilie_v1_2 tepoint_smilie_v1_2
Ευτυχισμένη με Ατκινς
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 16 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #8457

  • dimitrisd
  • Το Άβαταρ του/της dimitrisd
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 47
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Παρ οτι παραστρατησα λιγο επιβεβαιωνω αψογες αιματολογικες εξετασεις και εγω.Εχω καιρω να γραψω στο forum και θελω να θυμησω την παροιμια ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΟ ΤΡΩΕΙ Ο ΛΥΚΟΣ.Το forum ειναι σημαντικο και πρεπει να υπαρχει αμεση επαφη για αποφυγη παρεκτροπων.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 16 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #8540

  • mammajoanna
  • Το Άβαταρ του/της mammajoanna
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 178
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
Ευχαριστω..ευχαριστω..ευχαριστω!!
Δε σας κρυβω, πως παροτι αισθανομαι αλλος ανθρωπος κ μονο με τοσο λιγο στη διατροφη, το βλεπουν κι οι αλλοι..
φοβαμαι για τις εξετασεις, η καλυτερα φοβομουν πολυ.. διαβαζοντας σας σημερα παιρνω κ σ αυτο τον τομεα τα πανω μου!! Θα τολμησω να δοκιμασω τα πληρη λιπαρων..
Ακομα κ με τετοιο ρυθμο ομως εχω τοσο ενθουσιαστει..που εχω "μυσει" ενα σωρο φιλους κ γνωστους, ενημερωνοντας τους για το τι εχω κανει κ εχω "μαζεψει" τοσο..γιατι ειναι,οπως ειπα, εντονο το ¨μαζεμα¨..
Κ παλι ευχαριστω που ειστε εδω..ειχα κ εχω παραπανω κιλα, ισως οχι τραγικα πολλα, αλλα με βοηθησατε να πεισω το κοριτσακι μου, που ηταν αδυνατον να την πεισω μετα απο τοσες προσπαθειες κ διαιτολογους, που ειχε γινει γιο-γιο, με τα πανω-κατω,ξεφουσκω κ ξαναφουσκω κ μαλιστα προς τα πανω..τωρα μενει, με τα δικα μας αποτελεσματα να πεισω κ το μεγαλο μου γιο..πιο δυσκολο αλλα οχι ανεφικτο πια, μπορω να ελπιζω,χαρη στη δικη σας υπαρξη-βοηθεια..ευχαριστω..!ευχαριστω..!ευχαριστω!!! κ περισσοτερο εσενα Marina..που το σκεφτηκες κ το δημιουργησες..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.120 δευτερόλεπτα

Syndication