Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!!

Re: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 16 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #8540

  • mammajoanna
  • Το Άβαταρ του/της mammajoanna
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 178
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
Ευχαριστω..ευχαριστω..ευχαριστω!!
Δε σας κρυβω, πως παροτι αισθανομαι αλλος ανθρωπος κ μονο με τοσο λιγο στη διατροφη, το βλεπουν κι οι αλλοι..
φοβαμαι για τις εξετασεις, η καλυτερα φοβομουν πολυ.. διαβαζοντας σας σημερα παιρνω κ σ αυτο τον τομεα τα πανω μου!! Θα τολμησω να δοκιμασω τα πληρη λιπαρων..
Ακομα κ με τετοιο ρυθμο ομως εχω τοσο ενθουσιαστει..που εχω "μυσει" ενα σωρο φιλους κ γνωστους, ενημερωνοντας τους για το τι εχω κανει κ εχω "μαζεψει" τοσο..γιατι ειναι,οπως ειπα, εντονο το ¨μαζεμα¨..
Κ παλι ευχαριστω που ειστε εδω..ειχα κ εχω παραπανω κιλα, ισως οχι τραγικα πολλα, αλλα με βοηθησατε να πεισω το κοριτσακι μου, που ηταν αδυνατον να την πεισω μετα απο τοσες προσπαθειες κ διαιτολογους, που ειχε γινει γιο-γιο, με τα πανω-κατω,ξεφουσκω κ ξαναφουσκω κ μαλιστα προς τα πανω..τωρα μενει, με τα δικα μας αποτελεσματα να πεισω κ το μεγαλο μου γιο..πιο δυσκολο αλλα οχι ανεφικτο πια, μπορω να ελπιζω,χαρη στη δικη σας υπαρξη-βοηθεια..ευχαριστω..!ευχαριστω..!ευχαριστω!!! κ περισσοτερο εσενα Marina..που το σκεφτηκες κ το δημιουργησες..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #13938

  • sasa
  • Το Άβαταρ του/της sasa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 210
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
εκανα εξετασεις αιματος μετα απο 4 μηνες περιπου ατκινς.η αληθεια ειναι οτι φοβομουν λιγακι αλλα οι εξετασεις μου ηταν πολυ πολυ καλες!ανεβηκε αισθητα η καλη χοληστερινη απο 45 που ειχα σε τελευταιες εξετασεις [πριν 2 χρονια με διαιτολογους και υγιεινη διατροφη...] σε 70 παρακαλω!η κακη παρεμεινε ακριβως ιδια στο 116.τα τριγλικεριδια 58 ,πολυ φυσιολογικα ,αιματοκριτης στο 39 ,ανεβηκε γιατι παντα ειχα πεσμενο και για να μην σας ζαλιζω ηταν ολα πολυ πολυ ικανοποιητικα!!!ευχαριστω ατκινς!!! clap ap clap ap
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #13939

  • sofiamar
  • Το Άβαταρ του/της sofiamar
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 164
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 8
μπραβο Σασα! Συγχαρητηρια!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #13944

  • irena 68
  • Το Άβαταρ του/της irena  68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 400
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
Σασα μου πολυ καλες οι αναλυσεις σου πολυ θετικο να ανεβαινει η καλη χοληστερινη μπραβο κοριτσι μου......σημαινει οτι η διατροφη σε βοηθησε πολυ.Οποτε καλη συνεχεια....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": sofiamar

Απ: Re: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #13957

  • kiloukipou
  • Το Άβαταρ του/της kiloukipou
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 56
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
mammajoanna τωρα μολις διαβασα για την κορη σου και μπραβο σας.Εμενα με μυησε στην atkins ο γυιος μου ο οποιος ειναι 23 χρονων και με δυο γονεις υπερβαρους πηρε τετοια τρομαρα στη ζωη του που απο 5 χρονων εκανε συνεχεια σε διαφορα αθληματα προπονησεις και σαν παιδι και εφηβος ηταν οκ.Την τελευταια χρονια στο λυκειο τα παρατησε λογω χρονου επειδη διαβαζε και αρχισε να φουσκωνει.Οταν περασε στο πανεπιστημιο αχισε να πηγαινει σε διαιτολογο.Πειναγε πολυ για σχεδουν 2χρονια αλλα ο καημενος το παλευε.Μετα εβαλε ξανα στη ζωη του το γυμναστηριο ,τις προπονησεις και την ...ατκινς.Τωρα εχει πια τελειες εξετασεις,τον υποχρεωνω να κανει καθε 6 μηνες,και ενα τελειο κορμι (κοιλιακους και τετοια) οχι δεν ειναι ψωναρα απλα ενδιαφερεται.Τρεχει δε καθε μερα παντα 1 ωρα.Εγω ημουν παντα μπαλονακι με τα πανω κατω.Τα δε 4 τελευταια χρονια τα ειχα παρατησει.Ειμαι εξω καρδια,με χιουμορ και ειχα παντα αποδοχη και πολυ αγαπη απο τους γυρω μου.Ολοι δε μου ελεγαν τον τελευταιο καιρο που γκρινιαζα οτι κανενας δεν βλεπει οτι ειμαι...γεματη διοτι ετσι ειναι η δικη τους Κικη.Αμεσως μετα το πασχα ετρεξα σαν κουταβι στον γυιο μου και του ζητησα βοηθεια.Ημουν 78800 και υψος 1.60.Τωρα σχεδον 3 μηνες μετα, ειμαι σημερα, δλδ 64600.Ολοι οι φιλοι μου,οι πελατες,οι συνεργατες μου εχουν μεινει με το στομα ανοικτο.Οσο για μενα χαιρομαι γιατι εκτος απο την δικη τους Κικη τωρα βλεπουν και την ...μεση της που ηταν καιρο κρυμμενη.Για να μην αδικησω και τον αντρα μου και αυτος ειναι σε ειδικη διατροφη(ειχε κατι αρρυθμιες και τρομοκρατηθηκε ) απο τον Μαρτη(οχι ατκινς) και εχει χασει 37 κιλα.Εχει δρομο μπροστα του,ξεκινησε 170 κιλα και 1.90 υψος αλλα δοξα τω θεω ολα τα προβληματα υγειας εξαφανιστηκαν και συνεχιζει ακαθεκτος.Οπως βλεπεις ξαφνικα ειμαστε μια πολυ ..fit οικογενεια.Σου ευχομαι τα καλυτερα και για την δικη σου .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #13965

  • sofiamar
  • Το Άβαταρ του/της sofiamar
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 164
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 8
Βρε Κικη, τί διαβαζω!!!! μπραβο στον γιο σας που την παλεψε ετσι κ δεν ακολουθησε την πεπατημενη (που θα ταν κ πιο οικειο αρα κ πιο ευκολο γι αυτον), μπραβο ομως και σε σενα κ στον αντρα σου που αποφασισετε να φροντισετε ετσι τον εαυτο σας! πολυ χαιρομαι να διαβαζω τετοια μηνυματα:) Ευχομαι να συνεχισετε ετσι!!!

Κ με την ευκαιρια να πω οτι με βοηθατε κ εσυ κ το Ειρηνακι με τις συμβουλες-συνταγες σας γιατι εγω και η μαγειρικη ειμαστε 2 ξενες που σιγα σιγα γνωριζομαστε:)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.072 δευτερόλεπτα

Syndication