Ευχαριστω..ευχαριστω..ευχαριστω!!
Δε σας κρυβω, πως παροτι αισθανομαι αλλος ανθρωπος κ μονο με τοσο λιγο στη διατροφη, το βλεπουν κι οι αλλοι..
φοβαμαι για τις εξετασεις, η καλυτερα φοβομουν πολυ.. διαβαζοντας σας σημερα παιρνω κ σ αυτο τον τομεα τα πανω μου!! Θα τολμησω να δοκιμασω τα πληρη λιπαρων..
Ακομα κ με τετοιο ρυθμο ομως εχω τοσο ενθουσιαστει..που εχω "μυσει" ενα σωρο φιλους κ γνωστους, ενημερωνοντας τους για το τι εχω κανει κ εχω "μαζεψει" τοσο..γιατι ειναι,οπως ειπα, εντονο το ¨μαζεμα¨..
Κ παλι ευχαριστω που ειστε εδω..ειχα κ εχω παραπανω κιλα, ισως οχι τραγικα πολλα, αλλα με βοηθησατε να πεισω το κοριτσακι μου, που ηταν αδυνατον να την πεισω μετα απο τοσες προσπαθειες κ διαιτολογους, που ειχε γινει γιο-γιο, με τα πανω-κατω,ξεφουσκω κ ξαναφουσκω κ μαλιστα προς τα πανω..τωρα μενει, με τα δικα μας αποτελεσματα να πεισω κ το μεγαλο μου γιο..πιο δυσκολο αλλα οχι ανεφικτο πια, μπορω να ελπιζω,χαρη στη δικη σας υπαρξη-βοηθεια..ευχαριστω..!ευχαριστω..!ευχαριστω!!! κ περισσοτερο εσενα Marina..που το σκεφτηκες κ το δημιουργησες..