Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!!

Απ: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #13966

  • irena 68
  • Το Άβαταρ του/της irena  68
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 400
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
Σοφια μου χαιρομαι που λες οτι εστω και λιγο σε βοηθησαμε...καθηκον μας ειναι να αλληλοστηριζομαστε.Ο,τι θες μπορεις να με ρωτας ....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: 6 χρόνια Άτκινς - Εξετάσεις αίματος!!! 14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #13998

  • kiloukipou
  • Το Άβαταρ του/της kiloukipou
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 56
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
Καλη μου το ωραιο στην υποθεση ειναι που το παλευουμε ολες μαζι και η μια κατι μαθαινει απο την αλλη.Η Ειρηνη μαγειρευει πιο πολυ σε συγκριση με μενα ,αυτην την εποχη δουλευω ωρες ατελειωτες και τα ψιλοβολευω με ευκολες λυσεις, αλλα πρεπει να ομολογησω οτι με τις συνταγες απο το roulaki την εχω καταβρει.Το ασχημο ειναι μεχρι να βρεις τι σε ψιλοκολλαει.Εγω το ψαχνω ακομα να σου πω την αληθεια.Ρε παιδια σε γενικες γραμμες ποσο πρεπει να χανουμε την μερα,την εβδομαδα μπορει καποιος να μου πει ?Τις τελεθταιες 2 εβδομαδες παιζω με τα 100-200 gr.Nομιζω οτι κανω κουτσουκελα με τους ξηρους καρπους.Ολη μερα ειμαι κυρια, και το βραδυ την παταω, μολις παω σπιτι μετα απο δυσκολη μερα στη δουλεια και ψιλοηρεμω με τα αμυγδαλακια ...τα κανω σαλατα.Πειτε καμμια ιδεα μηπως και κατι γινει.Εχω ψιλομπερδευτει.Φταιω? η ηρθε η ωρα που θα κολλησω ?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.072 δευτερόλεπτα

Syndication