Καλη μου το ωραιο στην υποθεση ειναι που το παλευουμε ολες μαζι και η μια κατι μαθαινει απο την αλλη.Η Ειρηνη μαγειρευει πιο πολυ σε συγκριση με μενα ,αυτην την εποχη δουλευω ωρες ατελειωτες και τα ψιλοβολευω με ευκολες λυσεις, αλλα πρεπει να ομολογησω οτι με τις συνταγες απο το roulaki την εχω καταβρει.Το ασχημο ειναι μεχρι να βρεις τι σε ψιλοκολλαει.Εγω το ψαχνω ακομα να σου πω την αληθεια.Ρε παιδια σε γενικες γραμμες ποσο πρεπει να χανουμε την μερα,την εβδομαδα μπορει καποιος να μου πει ?Τις τελεθταιες 2 εβδομαδες παιζω με τα 100-200 gr.Nομιζω οτι κανω κουτσουκελα με τους ξηρους καρπους.Ολη μερα ειμαι κυρια, και το βραδυ την παταω, μολις παω σπιτι μετα απο δυσκολη μερα στη δουλεια και ψιλοηρεμω με τα αμυγδαλακια ...τα κανω σαλατα.Πειτε καμμια ιδεα μηπως και κατι γινει.Εχω ψιλομπερδευτει.Φταιω? η ηρθε η ωρα που θα κολλησω ?