Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: η δικη μου ιστορια..

Re: η δικη μου ιστορια.. 17 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #2257

  • stef
  • Το Άβαταρ του/της stef
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 184
10 κιλά σε 20 μέρες ???
Ζηλεύω πολύ!!!!!
Καλώς ήρθες και καλή επιτυχία :P
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: η δικη μου ιστορια.. 17 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #2259

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
:o lol: :lol: :lol: :lol: Παρ¨΄ολα αυτά και επειδή είμαι μεγαλόκαρδος άθρωπος θα σου ευχηθώ καλή επιτυχία ξανά !!!Πάντως σοβαρά τώρα χαίρομαι να διαβάζω τέτοιες ιστορίες για να πείθομαι ότι το σύστημα δουλεύει!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: η δικη μου ιστορια.. 17 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #2262

  • mamamaria
  • Το Άβαταρ του/της mamamaria
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 317
αυτο ολο μου θυμιζει τον αντρα μου που ελεγε οτι εχασε καποια κιλα κι εγω του απαντουσα. δεν τα χανεις, τα παρατας εδω κι εκει τσαπατσουλη κι εγω απο πισω σου τα συμμαζευω... :mrgreen: βεβαια ειμαι στην ευτυχη θεση να μην το ζω πλεον αυτο το δραμα καθοτι λογω εκζεματος, οι ατασθαλιες μου, σε αντιθεση με αυτον, ειναι σπανιες κι αμελητεες. γιουχου!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: η δικη μου ιστορια.. 17 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #2263

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Μαμαμαρία!γύρισες!! :D lol: :lol: :lol: :lol:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: η δικη μου ιστορια.. 17 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #2267

  • Maria5
  • Το Άβαταρ του/της Maria5
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 72
Jack_Bower ,καλως ορισες και καλη δυναμη .ποσο σας ζηλευω εσας τους αντρες που χανεται κιλα τοσο ευκολα και γρηγορα!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: η δικη μου ιστορια.. 17 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #2271

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
ναι ρε ευθυμουλα βλεπεις τι παθαινουμε!! τα κιλα ευκολα τα μαζευουμε, κανενα φραγκο παντως δεν χανουν τοσο ευκολα υτοι οι αντρες!! ειδικα οταν ειναι συζηγοι επιβαλεται αλλα τιποτα,... :roll:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.104 δευτερόλεπτα

Syndication