κι ότι ήθελα να σε ρωτήσω Ρουλάκι πόσα κιλά έχεις χάσει.Γιατί σε βλέπω πολύ ψαγμένη στο τομέα.Με τις συνταγές και όλα...Πάντως υποθέτω δε κρατιέσαι στους 20/μέρα. Δηλαδή... εγώ στη θέση σου,άν έφτιαχνα ένα τέτοιο γλυκό(πχ σουφλέ) σιγά μη δεν το έτρωγα όλο...ή όλα...Εδώ τη φιλαδέλφεια και τη ξετίναξα!!!
Σαν Μου, κανονικά, έχω αντρικό μεταβολισμό (αρκετή δόση τεστοστερόνης στο αίμα μου)...αλλά με τα αντισυλληπτικά παραέγινα γυναίκα (τίγκα οιστρογόνα οι μπούρδες), φαντάσου οτι απέκτησα ΨΩΜΑΚΙΑ και λίγη κυτταρίτιδα (σόρρυ jack είναι λίγο

για'σένα αυτά).Πάντως πολλά ευχαριστώ για την ανάλυση.Απορώ πώς τη παλεύετε εσείς εκεί πάνω με τις μπουγάτσες (ναιιι!
με κρέμα! και άχνη ζάχαρη και κανέλα.
Μια είναι η μπουγάτσα.Αυτή η γλυκιά θεά!!) και το λέω γιατί εδώ Αθήνα έχει ανοί3ει ένα μπουγατσοπωλείο
"Η Θεσσαλονίκη" και θα πρέπε να μου δίνει ποσοστά με τέτοια κατανάλωση.Κάθε μέρα 4 διπλές.Μία πρωινό,2 μεσημιανό και μία το βραδάκι.Ε! μετά και μιά κρεπούλα έδενε τέλεια.αααχχ! παλιές καλές εποχές...
ΥΓ. αυτό το σκυλί κ αυτό το χαμόγελο μου φτιάχνουν τη μέρα Ρουλάκι.Εύγε.