Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: η δικη μου ιστορια..

Re: η δικη μου ιστορια.. 17 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #2406

  • mou
  • Το Άβαταρ του/της mou
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 44
κι ότι ήθελα να σε ρωτήσω Ρουλάκι πόσα κιλά έχεις χάσει.Γιατί σε βλέπω πολύ ψαγμένη στο τομέα.Με τις συνταγές και όλα...Πάντως υποθέτω δε κρατιέσαι στους 20/μέρα. Δηλαδή... εγώ στη θέση σου,άν έφτιαχνα ένα τέτοιο γλυκό(πχ σουφλέ) σιγά μη δεν το έτρωγα όλο...ή όλα...Εδώ τη φιλαδέλφεια και τη ξετίναξα!!!
Σαν Μου, κανονικά, έχω αντρικό μεταβολισμό (αρκετή δόση τεστοστερόνης στο αίμα μου)...αλλά με τα αντισυλληπτικά παραέγινα γυναίκα (τίγκα οιστρογόνα οι μπούρδες), φαντάσου οτι απέκτησα ΨΩΜΑΚΙΑ και λίγη κυτταρίτιδα (σόρρυ jack είναι λίγο :P για'σένα αυτά).Πάντως πολλά ευχαριστώ για την ανάλυση.Απορώ πώς τη παλεύετε εσείς εκεί πάνω με τις μπουγάτσες (ναιιι! με κρέμα! και άχνη ζάχαρη και κανέλα.Μια είναι η μπουγάτσα.Αυτή η γλυκιά θεά!!) και το λέω γιατί εδώ Αθήνα έχει ανοί3ει ένα μπουγατσοπωλείο "Η Θεσσαλονίκη" και θα πρέπε να μου δίνει ποσοστά με τέτοια κατανάλωση.Κάθε μέρα 4 διπλές.Μία πρωινό,2 μεσημιανό και μία το βραδάκι.Ε! μετά και μιά κρεπούλα έδενε τέλεια.αααχχ! παλιές καλές εποχές... 8) 8)

ΥΓ. αυτό το σκυλί κ αυτό το χαμόγελο μου φτιάχνουν τη μέρα Ρουλάκι.Εύγε.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: η δικη μου ιστορια.. 17 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #2411

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
και εγω ,και ο σκυλος μου, σ'ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια.
Η αληθεια ειναι οτι μετα τα 5 πρωτα κιλα που εχασα, δεν εμεινα αυστηρα στους 20. Αλλα δεν παω πανω απο 30, με τιποτα. Χανω παλι, αλλα με χαμηλοτερους ρυθμους.
Ο λογος που συνεχιζω ειναι οχι γιατι θελω να χασω κι αλλα, -αντε 1-2 το πολυ-, αλλα γιατι αυτη η διατροφη μου κανει καλο σε ενα προβλημα χρονων, τη σπαστικη κολιτιδα. Το εχω ξαναπει, και θα το ξαναπω: Δεν ποναω πια!!! :D D
Οσο για τις μπουγατσες, τις εχω διαγραψει πια!! Και να φανταστεις οτι εδω σε καθε γωνια, εχει κι ενα μπουγατσατζιδικο. :wink:
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.082 δευτερόλεπτα

Syndication