mou έγραψε:
Συγγνώμη αλλά όταν το παίρνεις ζεστά ...τί εννοείς? Εγώ το να τρώω ένα κοτόπουλο το βράδυ το θεωρούσα πολύ λάιτ και πολύ αυστηρό.(και με σαλατούλα εννοείται...)
Τι στο καλό...δε τρώτε εδώ μέσα? 2 κιλά σε 3 μέρες? πώς τα μετράς τα κιλά???
1 κιλό = 100 γρ? ξεχνάς μηδενικά και θα σε μαλώωωσω! Μαμώτη μου...θέλω και γώ, μέρα και κιλό κάτω. ΠΦ!! οι κοπέλες χρειαζόμαστε τις καμπύλες.Και η μπάκα είναι η γοητεία μου! φιλάκια και καλή αρχή
θα σου εξηγησω
ζεστα κατα την αποψη μου ειναι να ριξεις τους υδ. κατω απ το 20/μερα
μην σου πω κατω απο 10..
επίσης να μην τρως και του σκασμου οτι επιτρεπεται. οπως κανουν και οι συμβατικες διαιτες δηλαδη..
τοτε τα κιλα φευγουν αβερτα..
δεν το κανω αυτο, γιατι ειναι ψυχοφθορο.
θα το κανω σε αναγκη αν πχ σε μια βδομαδα θελω να βγω παραλια, και δεν νιωθω καλα..
συνηθως τρωω του σκασμου οτι επιτρεπεται, και ειμαι στους υδατ/κες περιπου στους 20-25 την μερα..
αυτο επιβραδυνει καπως το χασιμο, αλλα εισαι χορτατος ολη την μερα..
το καλο με την ατκιινς ειναι πως μετα τις πρωτες μερες, σταδιακα χανεις την λαιμαργια σου (οταν την κανεις σωστα βεβαια), οποτε σταδιακα μειωνεις τις ποσοτητες.
παντως μην κανετε την ατκινς ως θερμιδικη.. ειναι γενικως λαθος..
τρωτε αφοβα και σε οτι ποσοτητα θελετε..
ειδα καποια κοπελα ελεγε "εφαγα 2 μπιφτεκια των 50 γραμμαριων"
γιατι?
θερμιδικη κανεις?
φαε οσα θελεις μεχρι να νιωσεις χορτατη. και ακομη παραπανω..
δεν τρεχει τιποτα αν χασεις 8 κιλα σε 20 μερες, απο το να χασεις 10 αλλα να σαι στην πιεση..
μην πιεζεστε.
λειτουργει!