Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: 8 κιλά παρακάτω!

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1632

  • ευθυμια
  • Το Άβαταρ του/της ευθυμια
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 226
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Καλή επιτυχία!Χαίρομαι που έχεις γνώση ότι το πρόγραμμα δουλεύει.Εγώ κάνω πρώτη φορά ατκινς και δεν τα πάω και τόσο καλά.Εχω χάσει 5 κιλά σε 2 μήνες.Μπορεί και να μην το κάνω σωστά δεν ξέρω.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1635

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
μια χαρα σωστα τα κανεις. Αν δε το εκανες σωστα δε θα εχανες τπτ. Καθε ανθρωπος ειναι διαφορετικος. Αναλογα ποσα κιλα παραπανω εχει, αναλογα τον μεταβολισμο του και τις καυσεις που κανει. Ηδη εισαι ενα νουμερο κατω στα ρουχα σου, ισως και περισσοτερο.
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1640

  • mamamaria
  • Το Άβαταρ του/της mamamaria
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 317
γιατι καλε, λιγα ειναι τα 5 κιλα; φαντασου 5 κιλα κρεας σε σακουλα οπως τα αγοραζεις απο το χασαπη και μοιρασε τα πανω σου. δεν ειναι και τοσο λιγα τωρα ε; εγω ετσι τα μετρουσα τα κιλα. φαντασου πως ενα γουρουνακι για σουβλα ειναι περιπου 8!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1641

  • gizmoteck
  • Το Άβαταρ του/της gizmoteck
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 3
ευθυμια έγραψε:
Καλή επιτυχία!Χαίρομαι που έχεις γνώση ότι το πρόγραμμα δουλεύει.Εγώ κάνω πρώτη φορά ατκινς και δεν τα πάω και τόσο καλά.Εχω χάσει 5 κιλά σε 2 μήνες.Μπορεί και να μην το κάνω σωστά δεν ξέρω.

μια χαρά τα πας, είναι καθαρά θέμα μεταβολισμού και ψυχολογίας το πόσο γρήγορα χάνεις τα κιλά.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1643

  • Hemma
  • Το Άβαταρ του/της Hemma
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 159
gizmoteck,τα πας τελεια.Οσο για το τσιγαρο εγω το σταματησα με τους ηλιοσπορους.Πρωι -μεσημερι-βραδυ.Το πρωι αντι για τσιγαρο με καφε,ετρωγα ηλιοσπορους με καφε .Οποτε ηθελα τσιγαρο,ετρωγα ηλιοσπορους.Ετσι αντικαθιστουσα την κινηση που κανει καποιος οταν κραταει ενα τσιγαρο.Ειχα και τσιχλιτσες νικοτινης,αλλα ηταν πολυ πικρες.Τι λες?Θα κανεις μια προσπαθεια?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: 8 κιλά παρακάτω! 17 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1646

  • stef
  • Το Άβαταρ του/της stef
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 184
mamamaria έγραψε:
γιατι καλε, λιγα ειναι τα 5 κιλα; φαντασου 5 κιλα κρεας σε σακουλα οπως τα αγοραζεις απο το χασαπη και μοιρασε τα πανω σου. δεν ειναι και τοσο λιγα τωρα ε; εγω ετσι τα μετρουσα τα κιλα. φαντασου πως ενα γουρουνακι για σουβλα ειναι περιπου 8!

Πιο σωστό είναι να φανταστής 5 κιλά λίπος σε σακούλα, έχει σχεδόν το διπλάσιο όγκο από το κρέας :-) )
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.076 δευτερόλεπτα

Syndication