Αχ, σαν να ακουω εμενα τις πρωτες μερες της ατκινς!!!!!!!!!!!
Λοιπον ακου ενα κολπο. Βγαλε απο το μυαλο σου οτι κανεις διαιτα. Κανεις διατροφη! Η λεξη διαιτα, δημιουργει ενα πανικο στον εγκεφαλο, που την μεταφραζει σε "ΣΤΕΡΗΣΗ". Χαλαρωσε, τρωγε αυτα που πρεπει να τρως, και το βασικοτερο? μη ζυγιζεσαι καθε μερα! Κανε αυτα που σου λεω, και ω! του θαυματος, ενα πρωι θα δεις οτι εισαι πολυ πιο κατω σε κιλα απο οτι νομιζες.